Fortæl hvordan du mødte din kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

ChatH

Mia Maia skriver:

Tænkte jeg lige ville oprette en tråd med lidt looooove....

Måske den har været her før...

Jeg mødte min kæreste på nettet. 

Efter et forhold der varede fra jeg var 13-16 år (meget ung) var jeg helt tabt bag en vogn, og kunne slet ikke finde ud af det med at møde fyre i byen. Jeg syntes mine lækre og seje veninder gaflede dem alle sammen

Så jeg valgte at smide nogen lækre billeder på nettet, og så kunne jeg ellers side i joggingtøj og morgenhår og gemme mig bag dem. 

Det resulterede i 4 møder. Den første en lækker fodboldspiller som jeg kyssede på, den anden en hot italiener som blev flittigt brugt booty call, en 3. som blev min rigtig gode ven (vi snakker stadig sammen) og så mødte jeg Jan. 

Efter vi havde skrevet og snakket i tlf sammen i lidt over en måned, kom han over til i en weekend. Jeg var så nervøs da jeg stod inde på hovedbanegården, for nu havde jeg sagt ja til han skulle bo hos mig en hel weekend, og tænkt hvis jeg bare tænkte

Men det gik rigtig godt, og jeg var på et tidligt tidspunkt helt overbevidst om det kunne blive noget seriøst, jeg var nemlig helt vildt følelsesladet efter sex (kom vidst også til at græde, men uden han opdagede det) og det har jeg ellers kun været med min ex. 

Torsdagen efter besluttede vi over sms (ikke spor romantisk) at vi ikke skulle se andre, og virkelig give det her en chance til trods for afstanden (han er fra Jylland men boede i Odense). 

10 mdr. efter flyttede vi sammen i en ny lejlighed i Odense og til september har vi været sammen i 5 år

Min mand og jeg har kendt hinanden siden vi var hhv 16 og 17. Jeg gik på gymnasiet med hans bedste kamerat og var faktisk også kærester med vennen i ret lang tid. nåh men vi gik fra hinanden i 3g. og jeg tog til kbh for at læse så snakkede ikke med dem i 3 år. og så lokkede min veninde mig med til gammel elev fest på gymnasiet hvor jeg så mødte min x og faldt i snak med ham. og med alkohol indebords førte det til lidt flygtige kys, bare for gamle dages skyld. vi udvekslede så tlf numre og allerede morgenen efter inviterede han mig til noget hygge arrangement i hans lejlighed hvor nogen af gutterne kom. JA JA havde jo ikke andet at lave så dullede mig lidt op og tog afsted. i det samme jeg trådte ind af døren så jeg kasper(min mand) og gulvet gyngede lige en gang, pludselig kom jeg i tanke om hvor lækker jeg egentlighavde glemt han var. nåh men vi faldt i rigtig god snak og hyggede os gevaldigt hele aftenen- hvilket min x ikke var super tilfreds med da han nok havde lidt andre planer med mig så efter en by tur tog vi tilbage til hans lejlighed for at sove allesammen. Kasper og jeg måtte dog lige spille en gang bordfodbold inden sove tid så det endte med min x nærmest råbte at så kunne vi kraft edme bar sove sammen. så det gjorde vi, men der skete nu ikke noget. jeg fik smuglet mit nummer ind på Kaspers tlf og tog hjem en halv time senere skrev han og spurgte om vi skulle se en film.

Han havde dog lige glemt at sige han havde en kæresteså de næste 3 md. brugte jeg på at jage hende væk. det virkede dog først da jeg skrev til ham at han var for useriøs så jeg havde en date samme aften( det havde jeg ikke jeg skulle arbejde døgnvagt) men så fik han slået op med det samme.

og ja i dag har vi været sammen i 5 år gift i 3 år og har barn nummer 3 på vej.. Jeg elsker Ham!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

marhemor

Hvor er det dog nogle skønne historier at læse

Man sidder jo helt og gennemlever den bedste tid i ens liv igen

Derfor får I også lige min/vores historie:

Jeg valgte at oprette en profil på facebook, og synes jo at det var meget sjovt at finde gamle venner og veninder. Fik meldt mig til en applikation der hedder 'social me', hvor man bliver tagget af andre. Blev her tagget af mange, og dem jeg synes så søde ud, dem skrev jeg 'tak' tilbage til. Det gjorde jeg også til denne her vildt lækre fyr, som skrev tilbage!! Vi skrev sammen meget om vind og vejr, og en dag fandt jeg ud af at jeg kunne gå ind på hans profil, hvor jeg fandt ud af at manden var gift    Nå, men det var jo så også lige meget, for jeg havde jo efterhånden så godt styr på mig selv, at jeg virkelig nød at være alene, så jeg hyggede mig ved at skrive med ham, uden at lægge mere i det. Så skete der det, at 'social me' forsvandt, og det gjorde denne lækre fyr så også

3 mdr. efter var det oppe at køre igen, og jeg bladrede 100 sider igennem for at finde ham, for ville høre hvordan han havde det. Fandt ham, og straks startede skriveriet igen. Nu fortalte han mig om sit ægteskab og om hvor dårligt han havde det i det. Vi skrev længe om det og alt muligt andet. Vi begyndte at have nogle skønne, sjove telefonsamtaler. Ca. 1 år efter at vi var begyndt at skrive, foreslog han at vi tog en kop kaffe sammen... Hmm... Det var jeg ikke så begejstret for, ville ikke indlede mig i noget med en gift mand (igen, havde prøvet det kort tid forinden). Han var meget insisterende, og til sidst sagde jeg ok til en kop kaffe. Vi mødtes hjemme hos mig (var dårligt gående efter en sportsskade) og han var virkelig sød og charmerende og hamrende lækker! Han var stadig gift, så vi snakkede bare sammen stille og roligt. Efter et par timer tog han hjem til konen  Tænkte at det var nok det. Men for pokker hvor var han dog dejlig.

Dagen efter ringede han, og ville på besøg igen. Jeg vidste ikke rigtig, men accepterede, og vi snakkede igen helt vidunderligt, og der skete stadig ingenting. Efterhånden fandt jeg ud af hvor lidt han havde sammen med konen, og at det ikke ville fortsætte. Der gik en uge før jeg så ham igen, og her kunne jeg bare ikke modstå ham mere. Så jeg kyssede ham. Hvilket fantastisk kys!! Vi kyssede i 6 timer på sofaen, totalt teenageagtigt, men hvor var det skønt!

Efter dér kom han hjem til mig, hver gang han havde muligheden for det (en køretur på 140 km hver vej) og jeg nød hvert et øjeblik.

Han blev separeret og skilt fra sin kone, og flyttede ind til mig

Nu har vi købt hus sammen, har hund og venter vores første barn til oktober  

Anmeld

29. juni 2010

lulleh

Hah nu ska i hører.

JEG MØDTE MIN MAND PÅ SKADESTUEN .. jeg kendte ham ikke i forvejen.

Anmeld

29. juni 2010

Mikkel's mor <3

Ej hvor er jeres historier da bare gode

Her er min
Det hele startede da min tvillingebror og jeg var 15 år gamle. Vi skulle til en fest hos en af hans nye kammerater, jeg dog også snakkede meget lidt med, så vi tog toget til Bramming fra Brørup og derfra gik det derud af  vi kom ind i garagen hvor vi skulle være og der sad hans bedsteven Michael, jeg tænkte bare mums han ser da mega godt ud og virkede rigtig sød.
så efter en lille time hvor vi bare havde stiret på hinanden Michael og jeg. 
så jeg mit snit til lige at snakke med min brors ven og lige spørge lidt ind til det ene og det andet og sjovt nok havde Michael en halv time tidligere spurgt min bror ud om mig.
vi faldt i snak og snakkede bare løs hele aften  ved aftens ende udvikslede vi nr. og sagde farvel.
Dagen efter kome jeg til at tænke lidt på hva jeg skulle gøre jeg havde aldrig haft en kæreste og at han så var 2½ år ældre end mig var helt vildt vi sms'ede fra søndag til fredag, hvor han ville komme og besøge mig inden vi igen skulle hjem til min brors ven. og hen på aftenen skete det de min bror og hans ven sagde hvis i ikke bunder så kysser i, tror vi begge lod vær med vilje, jeg  tænkte nu eller aldrig og kyssede ham, fra det kys var vi kærester. så efter at vi havde kendt hinanden i små 5 dage, tror vi nu begge på kærlighed ved første blik 
Det er til oktober 3 år siden.

Anmeld

29. juni 2010

Sees

Jennifer skriver:

Ej hvor er jeres historier da bare gode

Her er min
Det hele startede da min tvillingebror og jeg var 15 år gamle. Vi skulle til en fest hos en af hans nye kammerater, jeg dog også snakkede meget lidt med, så vi tog toget til Bramming fra Brørup og derfra gik det derud af  vi kom ind i garagen hvor vi skulle være og der sad hans bedsteven Michael, jeg tænkte bare mums han ser da mega godt ud og virkede rigtig sød.
så efter en lille time hvor vi bare havde stiret på hinanden Michael og jeg. 
så jeg mit snit til lige at snakke med min brors ven og lige spørge lidt ind til det ene og det andet og sjovt nok havde Michael en halv time tidligere spurgt min bror ud om mig.
vi faldt i snak og snakkede bare løs hele aften  ved aftens ende udvikslede vi nr. og sagde farvel.
Dagen efter kome jeg til at tænke lidt på hva jeg skulle gøre jeg havde aldrig haft en kæreste og at han så var 2½ år ældre end mig var helt vildt vi sms'ede fra søndag til fredag, hvor han ville komme og besøge mig inden vi igen skulle hjem til min brors ven. og hen på aftenen skete det de min bror og hans ven sagde hvis i ikke bunder så kysser i, tror vi begge lod vær med vilje, jeg  tænkte nu eller aldrig og kyssede ham, fra det kys var vi kærester. så efter at vi havde kendt hinanden i små 5 dage, tror vi nu begge på kærlighed ved første blik 
Det er til oktober 3 år siden.

Årh, hvor er det en dejlig historie - Rigtig teenageLOOOOVE  
- Og HEY, jeg kan da godt forstå du faldte for den charmetrold (Måtte da lige ind og se billedet af ham på din profil )!

Og tillykke med bebsen i maven ..

Anmeld

29. juni 2010

Mikkel's mor <3

MamaMis. skriver:

Årh, hvor er det en dejlig historie - Rigtig teenageLOOOOVE  
- Og HEY, jeg kan da godt forstå du faldte for den charmetrold (Måtte da lige ind og se billedet af ham på din profil )!

Og tillykke med bebsen i maven ..

Mange tak
ja det må man sige og vi er blevet helt nyforelsket igen efter jeg er blevet gravid så lige pt. svæver det hele på en lille lyserød/blå sky

Anmeld

29. juni 2010

Sees

Jennifer skriver:

Mange tak
ja det må man sige og vi er blevet helt nyforelsket igen efter jeg er blevet gravid så lige pt. svæver det hele på en lille lyserød/blå sky

Ihh, hvor er det alt bare dejligt!!
Nu er min søn jo ikke min kærestes, men han er gået ind i det med hud og hår, og ser ham som sin egen, så hver gang min/vores søn lære noget nyt, så sidder vi jo begge der med julelys i øjnene.

Kan se du har termin midt i december - Jeg er sikker på at du rammer den 14. december (min fødselsdag ) Det er en go dag

Anmeld

29. juni 2010

MalenemortilThilde

Ja men så vil jeg da også lige fortælle jer hvordan jeg mødte min kæreste(:

I 9 klasse begyndte der en rigtig flot dreng i 10 klasse. Fra første dag fik han mit hjerte til smelte. Vi blev hurtig venner og snakkede rigtig godt sammen. I slutning af det skole år sprugte han om vi skulle være kærester, han sagde det mens alle vores venner hørte på det og mit svar self. JAA. (den 3.maj i år har vi været sammen i 8 år)
Vi fik d. 6/9 2007 Thilde og venter nummer 2 med termin d. 4 Aug.

Han er manden i mit liv  

Anmeld

29. juni 2010

Mikkel's mor <3

MamaMis. skriver:

Ihh, hvor er det alt bare dejligt!!
Nu er min søn jo ikke min kærestes, men han er gået ind i det med hud og hår, og ser ham som sin egen, så hver gang min/vores søn lære noget nyt, så sidder vi jo begge der med julelys i øjnene.

Kan se du har termin midt i december - Jeg er sikker på at du rammer den 14. december (min fødselsdag ) Det er en go dag

nej hvor lyder det dejligt.
især når det ikke er hans wow det må betyde virkelig meget..
hehe ja håber den vælger at komme før den. 20. dec
men lidt komisk min kusine har termin d. 16 dec. så det kan være der kommer to små babyer på din fødselsdag

Anmeld

29. juni 2010

Sees

Årh ja, men den 14. er altså også bare en go' dato
Min nevø har også fødselsdag den 16. december .. Men halvdelen af min familie er bare decemberbørn, faktisk
Har I fået af vide hvilket køn i venter ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.