Hvor er det dog nogle skønne historier at læse 
Man sidder jo helt og gennemlever den bedste tid i ens liv igen 
Derfor får I også lige min/vores historie:
Jeg valgte at oprette en profil på facebook, og synes jo at det var meget sjovt at finde gamle venner og veninder. Fik meldt mig til en applikation der hedder 'social me', hvor man bliver tagget af andre. Blev her tagget af mange, og dem jeg synes så søde ud, dem skrev jeg 'tak' tilbage til. Det gjorde jeg også til denne her vildt lækre fyr, som skrev tilbage!! Vi skrev sammen meget om vind og vejr, og en dag fandt jeg ud af at jeg kunne gå ind på hans profil, hvor jeg fandt ud af at manden var gift
Nå, men det var jo så også lige meget, for jeg havde jo efterhånden så godt styr på mig selv, at jeg virkelig nød at være alene, så jeg hyggede mig ved at skrive med ham, uden at lægge mere i det. Så skete der det, at 'social me' forsvandt, og det gjorde denne lækre fyr så også 
3 mdr. efter var det oppe at køre igen, og jeg bladrede 100 sider igennem for at finde ham, for ville høre hvordan han havde det. Fandt ham, og straks startede skriveriet igen. Nu fortalte han mig om sit ægteskab og om hvor dårligt han havde det i det. Vi skrev længe om det og alt muligt andet. Vi begyndte at have nogle skønne, sjove telefonsamtaler. Ca. 1 år efter at vi var begyndt at skrive, foreslog han at vi tog en kop kaffe sammen... Hmm... Det var jeg ikke så begejstret for, ville ikke indlede mig i noget med en gift mand (igen, havde prøvet det kort tid forinden). Han var meget insisterende, og til sidst sagde jeg ok til en kop kaffe. Vi mødtes hjemme hos mig (var dårligt gående efter en sportsskade) og han var virkelig sød og charmerende og hamrende lækker! Han var stadig gift, så vi snakkede bare sammen stille og roligt. Efter et par timer tog han hjem til konen
Tænkte at det var nok det. Men for pokker hvor var han dog dejlig.
Dagen efter ringede han, og ville på besøg igen. Jeg vidste ikke rigtig, men accepterede, og vi snakkede igen helt vidunderligt, og der skete stadig ingenting. Efterhånden fandt jeg ud af hvor lidt han havde sammen med konen, og at det ikke ville fortsætte. Der gik en uge før jeg så ham igen, og her kunne jeg bare ikke modstå ham mere. Så jeg kyssede ham. Hvilket fantastisk kys!! Vi kyssede i 6 timer på sofaen, totalt teenageagtigt, men hvor var det skønt!
Efter dér kom han hjem til mig, hver gang han havde muligheden for det (en køretur på 140 km hver vej) og jeg nød hvert et øjeblik.
Han blev separeret og skilt fra sin kone, og flyttede ind til mig 
Nu har vi købt hus sammen, har hund og venter vores første barn til oktober