Vores
-historie
Jeg tog springet fra Jylland til Valby for 2 år siden (den 3. Juli) - på under en mdr. havde jeg fået fuldstid og lejlighed, så det var en planlagt flytning som virkelig gik hurtig. Da jeg flyttede herover, var jeg kærester med en overordnet hvor jeg arbejde og vi havde det godt sammen - han skulle dog til USA i 6 mdr. og ville ikke have kæreste mens han var (han mente det ikke var fair overfor mig - som om). Vi "snakkede" (facebook) max sammen 3 gang imens han var væk, så han fyldte ikke vildt i mine tanker. Jeg begyndte at være på dating.dk pga jeg havde ikke den store omgangskreds, pga jyden her stadig var en tilflytter et år efter jeg var flyttet. Igennem Dating mødte jeg forskellige fyre (både fra bad boy til fyren som snakkede om børne på første date) - men fandt ikke den ægte kærlighed.
Så tirdagens i (børnene´s) efterårsferie, var jeg taget med to kollegaer (og 1 deres fælles veninder) i byen, burde dog havde fattet mistanke om lidt forkert selskab fra starten af, da emner som: stoffer, bad guys og politet dukkede ofte op i løbet af aften. Jeg valgte (nok naiv) at glemme dette og bare smile af tingene, og nævnet et par gange at jeg ikke tog stoffer og IKKE var interesseret i det (så måtte de jo tag mig som jeg er/var).
Vi tog så videre i KBH - og endte på et diskoteket ved rådhuset, var der i godt 30 min. først pigerne fandt nogle fyre som de kendte fra byen af, de ville så videre og have os tøser med, og vi efterlod vores jakker i garderoben og gik om hjørnet til nyt disko.
Så begyndt det "sjove" - der gik ikke 10 min. før pigerne mente de skulle på toilettet - jeg blev pænt bedt om at blive ved baren og holde 3 ud af 4 tasker (og dum som jeg var dengang, sagde jeg bare okay), og der stod jeg - alene i hvad der føltes som mega mange år. Til sidst gad jeg ikke mere - nu var klokken blevet over 2, og så kaldte min seng højere end musikken og dansegulvet tilsammen. Jeg gik ud på pigetoilettet for at give pigerne deres taske og så smutte hjem. Men men men, ingen tøser - kun låste døre, og når jeg sagde deres navne blev der helt stille. Jeg blev gal, hentede en af drengene og forklarede sagen, han sagde at de var derude, og han ville lige hente dem. Jeg gik med, og ganske rigtigt, han råbte deres navne og 3 tøser faldt nærmste ud af et af tolietterne. Mens den ene af dem siger: "og det kan det her bonuskort til SAS så bruges til" - sjovt nok når de havde snakket om stoffer hele aften og hvor sjovt bruge af dette var.
Det var dråben - jeg ville hjem. Min kollega (som også var en veninde) forsøgte at overtale mig til at blive, og sagde at vi var blevet invitete til en privat fest af drengene, og at de ville afsted. Jeg spurgte: "hvor er festen henne??" - vidste hun ikke. "Hvem holder festen?" - vidste hun heller ikke. Og hvordan vil I komme hjem?" - og igen, det vidste hun ikke. Takkede pænt nej tak og sagde jeg ville hente min jakke og så tage hjem.
Nåede ikke længere end til baren, da jeg så et ansigt hjemmefra - min gamle klassekammerat. Han var bartender og ville gerne hilse og byde på en drink, takkede ja og fik en god (kort) snak om gamle dage. Han stod sammen med 2 fyre, hvor den ene så lidt meget ud - faldt i snak med ham og det endte med at vi snakke om bh-størrelse og snakken faldt så på min barm.
Mistede lidt interessen mens drinken gik ind, så jeg ville tage hjem, og så skete det. Ham som jeg havde snakket med, havde en ven mere med i byen - Daniel (min forlovede) og han havde åbenbart kiggede på mig i løbet af aften, og bød mig op til dans. Ja hvor ikk - var jo taget i byen for at danse og havde det sjovt (UDEN stoffer og tankeløse tøser). Vi dansede i lang tid og snakkede godt sammen. Da jeg ville hjem, følte han mig over til det andet diskotekt for at hente min jakke og fulgte mig til en taxi og kyssede mig farvel på KINDEN.
Vi aftalte så at vi skulle i byen igen om torsdagen - både et nyt sted.
For lige at vende tilbage til tøserne som forlod mig til fordel for privat festen - de tog til festen og var taget hjem 20 min. efter - UDEN deres jakker (var jo på det første diskotekt) og ja, min veninde fortryd hun ikke var blevet med mig.
Tilbage til
-historien.
Det blev så onsdag, og jeg var sådan lidt, skal - skal ikk mødes med drengene igen. Nej, jeg skriver lige at jeg er syg. Og dog, skal jeg...
Jeg valgte at melde mig syg og aflyse "daten" - men en time før vi skulle have mødtes, var jeg i tvivl, nej jeg tager sgu afsted, det er ikke værre end at jeg møder nogle andre.
Jeg havde den bedste aften i byen - og Daniel var min DRØMMEFYR - jeg faldt så meget for ham. Klokken blev næste morgen, og jeg ville hjem efter en fed tur i byen, med masser af kys på MUNDEN denne gang. Vi gik hen til taxien og Daniel skulle til at gå (efter at have kysset farvel 4-5 gange) og jeg råbte så: skal du med eller hvad?? (ikke helt romantisk - men klokken var 5 om morgen).. Han tog med, og vi sov sammen - uden der frække. Vi lå bare og snakkede om alt mulig og faldte i søvn i hinandens arme.
Fra den aften, var vi sammen hver aften og hver fridag - og nu bor vi sammen, er forlovet og venter vores drømmebarn
Nu har jeg mødt ægte kærlighed og er hvor jeg høre hjemme