Fortæl hvordan du mødte din kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Mettemus

Sikke en god tråd - dem kan man ikke få for mange af,  Mia Maia! Hvor er det dejligt at læse jeres historier

Jens og jeg har arbejdet sammen i fire år. Det første stykke tid var jeg sammen med en anden fyr fra arbejdet og Jens og jeg var bare venner - rigtig gode venner, samme humor, alt muligt!

Med tiden ændrer min x rigtig meget personlighed og til sidst kan jeg ikke kende ham længere, han er blevet sygeligt jaloux, voldsom, modbydelig og beregnende og det slår helt klik for ham da jeg gør det forbi. Så det siger sig selv at det ikke var verdens sjoveste periode jeg gik igennem og her var Jens bare alt det jeg havde brug for - en rigtig god ven og støtte som jeg søgte tilflugt ved når jeg ikke turde være hjemme længere. Det udviklede sig langsomt til mere. Nu har vi været samme i knapt to år og jeg er fuldstændig sikker på at jeg er hvor jeg skal være resten af mit liv - han er min bedste ven, faren til mit kommende barn og jeg elsker ham så højt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

XXSS

Mia Maia skriver:

Ja det er da gået slag i slag...men dejligt...

Nogen gange så er det bare det rigtige og så er der ikke nogen grund til at vente...

Og endnu en netdater - hmm, mon man kan drage en lille konklusion, at dem der møder kærester på nettet også er mere tilbøjelige til at bruge en side som baby.dk

hehe ja, men dejligt og vi er glade for det hele selvom det er gået lidt for hurtigt for nogle i familien - men der er jeg typen der vælger at sige, det må være deres problem  Jeg vil sige, at efter at jeg endelig har fået computer min helt egen så er jeg da mere på sådan nogle sider

Anmeld

22. juni 2010

MM1987

Paw og Camilla skriver:

jeg havde også oprettet en dating profil. ikke fordi jeg var despeat, men fordi jeg kedede mig en aften. fik rigtig mange henvendelser. skrev frem og tilbage med et par forskellige.

afviste mere eller mindre dem alle sammen, da jeg ikke turde mødes med dem. det er normalt ikke lige mig sådan noget.

Men paw hang aæså ved. han fik mit nummer og ringede til mig flre gange om dagen i måneds tid. og overtalte mig til at mødes med ham.

ret sjovt på vores første date var jeg med ham oppe og kigge på den  lejlighed som vi bor i nu.

han fortalte så han skulle være far. så jeg fik lige det hele med i pakken.

nu er det 2½ år siden og vi hænger stadig sammen.

Det er da også rigtig rart at blive bejlet til...

Jeg var bestemt heller ikke desperat, og tror også det er lidt en skrøne, for der er lige så mange desperate i byen som på nettet...

Jeg indrømmer tilgengæld gerne at jeg også brugte det for at få komplimenter - alle de komplimenter en ung teenage pige (og stadig lidt som 23 årig) gerne vil have...

Anmeld

22. juni 2010

MM1987

LMM skriver:

dejlig tråd Jeg for cca 7 år siden sendte jeg en sms forkert og vupptiii den blev sendt til min dejlige Peter, vi skrev frem og tilbage uden at vide hvem hinanden var eller så ud, jeg var dybt forelsket og vi er stadig sammen

Kærlighed ved første sms

Ej det er simpelthen for vildt...og modigt...

Nogen gange så ved man bare at der er noget i luften...

Anmeld

22. juni 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Sikke en god tråd - dem kan man ikke få for mange af,  Mia Maia! Hvor er det dejligt at læse jeres historier

Jens og jeg har arbejdet sammen i fire år. Det første stykke tid var jeg sammen med en anden fyr fra arbejdet og Jens og jeg var bare venner - rigtig gode venner, samme humor, alt muligt!

Med tiden ændrer min x rigtig meget personlighed og til sidst kan jeg ikke kende ham længere, han er blevet sygeligt jaloux, voldsom, modbydelig og beregnende og det slår helt klik for ham da jeg gør det forbi. Så det siger sig selv at det ikke var verdens sjoveste periode jeg gik igennem og her var Jens bare alt det jeg havde brug for - en rigtig god ven og støtte som jeg søgte tilflugt ved når jeg ikke turde være hjemme længere. Det udviklede sig langsomt til mere. Nu har vi været samme i knapt to år og jeg er fuldstændig sikker på at jeg er hvor jeg skal være resten af mit liv - han er min bedste ven, faren til mit kommende barn og jeg elsker ham så højt

Orh hvor skønt, oven på noget knapt så skønt

Det er også lige det vi kvinder vil have, en rigtig beskytter og uden man skal gøre gengæld - det kan næsten kun udvikle sig...

Anmeld

22. juni 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Orh hvor skønt, oven på noget knapt så skønt

Det er også lige det vi kvinder vil have, en rigtig beskytter og uden man skal gøre gengæld - det kan næsten kun udvikle sig...

Præcis - jeg overgav mig også ret hurtigt selvom jeg havde bestemt at jeg i hvert fald ikke skulle have ny kæreste igen det første lange stykke tid

Anmeld

22. juni 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Præcis - jeg overgav mig også ret hurtigt selvom jeg havde bestemt at jeg i hvert fald ikke skulle have ny kæreste igen det første lange stykke tid

Hi-hi - der kan hurtigt blive lavet om i planerne...

Han har sikkert fortrudt i dag, nu hvor han skal samle flasker de næste mange år, så i kan få et bryllup til 20 mio.

Anmeld

22. juni 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Hi-hi - der kan hurtigt blive lavet om i planerne...

Han har sikkert fortrudt i dag, nu hvor han skal samle flasker de næste mange år, så i kan få et bryllup til 20 mio.

Altså jeg vælger at se på det som en langvarig investering - ja det er rigtig mange flasker han skal hugge fra grønlændere og hjemløse der roder i skraldespande, men tænk på hvad han vinder ved det

Noget helt andet er at vi nok bliver nødt til at flytte. 20 mio kr = 20 mio flasker - det er der simpelthen ikke plads til på 37 m2

Anmeld

22. juni 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Altså jeg vælger at se på det som en langvarig investering - ja det er rigtig mange flasker han skal hugge fra grønlændere og hjemløse der roder i skraldespande, men tænk på hvad han vinder ved det

Noget helt andet er at vi nok bliver nødt til at flytte. 20 mio kr = 20 mio flasker - det er der simpelthen ikke plads til på 37 m2

Ja, og jeg så lige et indslag her den anden dag om at de danske hjemløse er ved at blive udkonkurreret på genbrugsflaske markedet af mere effektive udenlandske hjemløse... Så det er altså en hård branche han er på vej ind i...

Ja, men om det skal være 20 mio eller 23 mio kan da være det samme - så burde der være råd til en ordentlig kasse med kælder...

Anmeld

22. juni 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Ja, og jeg så lige et indslag her den anden dag om at de danske hjemløse er ved at blive udkonkurreret på genbrugsflaske markedet af mere effektive udenlandske hjemløse... Så det er altså en hård branche han er på vej ind i...

Ja, men om det skal være 20 mio eller 23 mio kan da være det samme - så burde der være råd til en ordentlig kasse med kælder...

Ja han skal sgu have rundsave på albuerne - måske han skulle få sig en stor hund der kan jage den hjemløse væk. Hvad skal de også med alle de flasker - skal de måske giftes????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.