det er da ikke for tidligt vel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Muffinmus

det er nok smag og behag men -jeg synes det er ALT for tidligt du vil forlade dit barn.¨

Sørme ked af sát sige det, men når det er en nyfædt du lige haft fået dig kan jeg SLET ikke forstå du kan nænne at skride fra den eneste sikre base dit lille bitte barn har lige nu. Du er MOR, den enste der med sikkerhed er den bedste i verden lige nu aunset hvor sød din egeen mor eller andre er. Det er DIG barnet vil dufte til ligge op af og føle hjerteslaget af...og din partner. Ikke andre menensker.

Så sorry, synes bare ikke det er ok i 4 timer, kunne forsstå hvis i tager afsted 1 time for lige at smide lidt mad ind, men ikke 4 timer..det er dælme meget abre at ville gå fra sit nyfødte barn. Jeg kunne slet ikke selv for mig til at gå fra en nyfødt, et spædbarn der lige er født for at spise mad der er så uendeligt uvigtigt i forhold til at pleje sit barn i starten. havde vi snakket et arn på 4 mdr eller 6 mdr så ok, men dælme da ikke 3 uger.

Men det er så bare min holdning og at jeg ikke selv ville forlade mit nyfødte abrn for at æde:-)

hvis det er det du bare føler du må så er det jo sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Ann.

Personligt synes jeg selv det er for tidligt.

Lærke blev passet første gang da hun var næsten 3 måneder - men det var fordi at vi var indlagt med hende og vi virkelig havde brug for at komme ud.

Så de søde sygeplejersker passede hende - det var jeg ganske tryg ved

Anmeld

15. juni 2010

Svei

Pia. skriver:

griner - jeg elsker dine udtryk... he he... ja måske, men jeg tror bare aldrig jeg havde haft det rart med det - kan huske at Jim og jeg skulle male lejlighed da Mikkel var så 3 mdr. og min mor ville for alt i verden godt tage ham, men det endte med Jim malede og Mikkel og jeg blev passet hos min mor...

Men ja det er da skønt med kæreste aftner uden tvivl, men vi blev rigtige dårlige til det til sidst desværre ... Næææ vi to skulle ha' ladet mænderne passe børnene noget mere og være taget ud

Jeg kunne heller ikke....syntes ikke det var nødvendigt og ellers var de jo ved Rasmus hvis jeg skulle noget. Men ja, du har ret, vi kom alt for lidt ud sammen, men de gange vi var der havde vi det godt nok sjovt...glemmer aldrig Varde...

Anmeld

15. juni 2010

FruEllingsen

Synes da det er helt fint i får hende passet et par timer så i kan få lidt kærestetid sammen. det er jo ikke vildt længe det drejer sig om.

Anmeld

15. juni 2010

L-Mortil3

Det er op til mor og far Er mor og far klar, SÅ skal det nok gå, Albertefisen er jo god til flaske og er i trygge hænder, så hvorfor ikke?

Liam blev passet 4 timer første gang da han var 3 mdr da vi skulle flytte til den nye lejlighed, der var ellers mange muligheder (=læs folk der tilbød at passe som jeg ikke var trygge ved) men takkede pænt nej

JEG var simpelthen ikke klar, jeg havde ikke følelsen af at overlade ham i trygge hænder, nu er han næsten 7 mdr, og er blevet passet yderligere 2 gange af 2 timer hver

LIDT () hønemor er man vel

Jeg siger GO FOR IT! Nyd hinanden!!! Vi manglede det SÅ sindsygt i den alder!!!

Anmeld

15. juni 2010

LIZO

tag afsted og nyd det

Anmeld

15. juni 2010

Pige2009

GO GO GO

Anmeld

15. juni 2010

betski

BlyViol skriver:

Alberte bliver 3 uger i dag, og på fredag vil kæresten og mig gerne ud og spise sammen, så hun skal passes en 4 timer...

Er det for tidligt??

Jeg mener, jeg som mor er klar på hun skal passes, jeg stoler 100% på dem som skal passe hende. Min kærestes søster og hendes mand. Men føler måske lidt at andre ville synes det er tidligt??

Hva tænker I??

Knus

Så længe du har det godt med, så synes jeg du skal være fuldstændig ligeglad med, hvad andre tænker. Nyd jeres 4 timer som kærester - det er vigtigt at huske hinanden som nybagte forældre

Anmeld

16. juni 2010

smokin

Majastina skriver:

Præcis, jeg er en ægte pylre-, høne og løvemor blandet sammen i et. Hun er min, og ingen kan tage sig af hende som mig. Jeg ved at det nok er forkert at tænke sådan, men det er jo mig der er hendes mor, og bliver hun ked af det, så vil jeg bare gerne være der til at trøste hende, for det er nu engang mig der er bedst til det, men jeg er helt sikker på, at jeg nok skal blive klar til at lade andre passe hende på et tidspunkt, det er jo bare sådan, at jeg har kæmpet i mange år for at få hende, og så har jeg lidt svært ved at give slip, selvom mange synes, at jeg er fjollet.

jeg skriver lige med en hånd jeg mener også selv jeg trøster hende bedst men igår var jeg så træt og udkørt at jeg overlod hende til en fra min familie - prøv det! De var i huset så jeg kunne høre dem... men hold k*** det var befriende at sove!

Anmeld

16. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg synes bestemt ikke det er for tidligt, så jeg synes ikke I skal tøve med at tage afsted søde!

Jeg tror heller ikke Mathilde var ret meget ældre,og det bliver Frederikke højest sandsynligt heller ikke.

Knus til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.