det er nok smag og behag men -jeg synes det er ALT for tidligt du vil forlade dit barn.¨
Sørme ked af sát sige det, men når det er en nyfædt du lige haft fået dig kan jeg SLET ikke forstå du kan nænne at skride fra den eneste sikre base dit lille bitte barn har lige nu. Du er MOR, den enste der med sikkerhed er den bedste i verden lige nu aunset hvor sød din egeen mor eller andre er. Det er DIG barnet vil dufte til ligge op af og føle hjerteslaget af...og din partner. Ikke andre menensker.
Så sorry, synes bare ikke det er ok i 4 timer, kunne forsstå hvis i tager afsted 1 time for lige at smide lidt mad ind, men ikke 4 timer..det er dælme meget abre at ville gå fra sit nyfødte barn. Jeg kunne slet ikke selv for mig til at gå fra en nyfødt, et spædbarn der lige er født for at spise mad der er så uendeligt uvigtigt i forhold til at pleje sit barn i starten. havde vi snakket et arn på 4 mdr eller 6 mdr så ok, men dælme da ikke 3 uger.
Men det er så bare min holdning og at jeg ikke selv ville forlade mit nyfødte abrn for at æde:-)
hvis det er det du bare føler du må så er det jo sådan.
Anmeld