det er da ikke for tidligt vel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Mette Nexø

Hvis i føler jer klar til at få hende passet, synes jeg bestemt det lyder som en god ide med en kæreste aften. Har selv først fået passet min lille pige da hun var 5 mdr, men er også alene med hende og lidt mere pylret da hun også er født for tidligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Svenne

Jeg synes, det er helt fint. Hvis du er klar til det er din datter sikkert også!
Min søn er snart syv uger og er endnu kun blevet passet af andre i 45 min. - 1½ time. Men det er simpelthen fordi, han er en grovæder og nogle gange spiser hver 2. time - og så synes jeg, det er vil være synd for dem, der skal passe ham, hvis han når at blive sulten inden jeg er tilbage
Ellers ville jeg også trygt overlade ham til hans bedsteforældre eller moster, faster el. lign en aften!!

Så tag afsted og nyd hinanden og vær ligeglad med, hvad andre mener er det rigtige.

Anmeld

15. juni 2010

Dictes mor

Zette skriver:

Fordi hun er for tidligt født 38+4 og har brug for omsorg. Og så også det faktum at jeg ammer hende (og nok også at hun græder meget pga smerter pt.)

Åh nej, har hun ondt? Hvad er der los med hende?

Anmeld

15. juni 2010

4kløver

Syndes det er op til dig selv.. Vis du kan nyde aften jeg var  inde i byen en dag sammen med min store datter og xenya blev hjemme ved sin far og det var slet ikke det sammen uden hende mine tanker var hos hende hele tiden Og hun er 7 måneder..

Anmeld

15. juni 2010

smokin

Majastina skriver:

Åh nej, har hun ondt? Hvad er der los med hende?

Hendes ryg er skæv og vi venter på at komme til kiropraktor på mandag. Så hun sover rigtig dårligt og gylper efter mad og græder rigtig meget ISÆR om natten. Og derfor vil jeg slet slet ikke være klar til at aflevere hende om en uge hvor hun er 3 uger... Men det er jo selvfølgelig en prioteringssag. Man skal gøre hvad man har det bedst med. Personligt har jeg det bedst med at have hende hjemme.

Anmeld

15. juni 2010

smokin

Majastina skriver:

Dicte er tre måneder på mandag, og hun er ikke blevet passet en eneste gang endnu. Det har ikke noget at gøre med, at jeg synes folk får passet deres børn for tidligt. Jeg mener, at det er fuldstændigt op til jer, hvis I har lyst til at tage i byen sammen, og får hende passet og er trykke ved det, jamen så er der da ingenting galt med det, og det er da ligemeget hvad andre synes.

Jeg har ikke fået passet Dicte endnu, fordi jeg ikke har haft behov, og jeg har slet slet ikke lyst til at skulle være væk fra hende. I mit tilfælde er det moderens behov, plus det ikke er så let, når hun udelukkende bliver ammet. Og så tror jeg ikke rigtig, at de fik klippet navlestrengen helt over ved fødslen. Jeg bliver helt ked af det ved tanken om at skulle undvære hende. Det har jeg slet slet ikke lyst til.

er iøvrigt helt helt med på alt det du skriver... bliver så trist ved tanken om ikke at kunne kigge på hende!

Anmeld

15. juni 2010

Margorie

Hvis du nu sagde i havde besluttet jer for at aflevere hende en hel weekend ville jeg nok stejle lidt. Men et par timer hos noget familie er helt ok i min verden.

Anmeld

15. juni 2010

mek-83

Hejsa

Jeg ville ikke selv være klar til at få min lill søn på 1 mdr passet ude endnu, kan ikke klare tanken om at han ikke er lige i nærheden af mig.

Vi har dog ikke udelukket den dejlige luksus at gå ud og spise, vi har bare taget Noah med når vi skulle ud, og det har der ikke været nogle problemer ved, men det kommer selvfølelig også an på om man har et barn der er stille eller ej

Hvis du er klar til at få hende passet, så synes jeg da helt klart bare i skal gøre det og gå ud og hygge jer.

Maria

Anmeld

15. juni 2010

Skouboe

BlyViol skriver:

Alberte bliver 3 uger i dag, og på fredag vil kæresten og mig gerne ud og spise sammen, så hun skal passes en 4 timer...

Er det for tidligt??

Jeg mener, jeg som mor er klar på hun skal passes, jeg stoler 100% på dem som skal passe hende. Min kærestes søster og hendes mand. Men føler måske lidt at andre ville synes det er tidligt??

Hva tænker I??

Knus

Nu er det ikke alle andre, der skal bestemme hvad der er rigtigt i jeres familie

Hvis I er klar til at aflevere hende nogle timer, synes jeg bare I skal gøre det. Med den alder hun har er hun mere eller mindre ligeglad - det er primært et spørgsmål om jeres behov og om I mentalt er klar til at undvære hende nogle timer

Anmeld

15. juni 2010

MariaJ

BlyViol skriver:

Alberte bliver 3 uger i dag, og på fredag vil kæresten og mig gerne ud og spise sammen, så hun skal passes en 4 timer...

Er det for tidligt??

Jeg mener, jeg som mor er klar på hun skal passes, jeg stoler 100% på dem som skal passe hende. Min kærestes søster og hendes mand. Men føler måske lidt at andre ville synes det er tidligt??

Hva tænker I??

Knus

Hvis I har det fint med det og er trygge ved dem hun skal passes af kan jeg ikke se der skulle være noget galt i det. Johanna er seks uger nu og jeg kunne godt forestille mig at få hende passet i nogle timer, hvis det ikke lige var fordi jeg ammer og derfor ikke kan forlade hende mere end 1-1 1/2 time før hun græder og er sulten.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.