det er da ikke for tidligt vel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Stumpen

Tag I ud og nyd et par timer sammen... Victoria var vist 2 uger, da vi daffede i biffen og Harry Potter 6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Pia.

Du skal gøre lige hvad du føler er bedst - jeg kunne ikke selv ha' gjort det - der gik faktisk meget meget lang tid før end mine små babyer ikke var med mig ude. Den romantiske middag for to blev der hjemme når den lille sov - de sover jo meget i starten...

Men det er jo fuldstændig lige gyldigt hvad vi mener og syntes det er din mavefornemmelse du skal følge og den siger at du er tryg ved at aflevere lidt tid hos familien - så rigtig god tur og nyd det..

Knus Pia.

Anmeld

15. juni 2010

Mette.

BlyViol skriver:

Alberte bliver 3 uger i dag, og på fredag vil kæresten og mig gerne ud og spise sammen, så hun skal passes en 4 timer...

Er det for tidligt??

Jeg mener, jeg som mor er klar på hun skal passes, jeg stoler 100% på dem som skal passe hende. Min kærestes søster og hendes mand. Men føler måske lidt at andre ville synes det er tidligt??

Hva tænker I??

Knus

Jeg synes det er rigtig godt hvis du/i er klar til det Det er super godt at have lidt "alene" tid som forældre igen.

Vi havde selv Emilie hos mine svigerforældre i 5 timer, da hun var knap 4 uger. Dog pga. eksamen. Men vi havde stadig nogle timer selv, og det er faktisk dejligt, selvom man savner sin lille guldklump helt vildt!

Anmeld

15. juni 2010

Annesofie.

min søster lod min mor passe min 3 uger gamle søn i 4½ timer fordi hun virkelig havde brug for 100% alene tid da hun havde været indlagt.. jeg synes det er helt iorden og 4 timer er ikke lang tid man skal også være væk fra sin baby .. jeg synes du skal gøre det!

Anmeld

15. juni 2010

Dictes mor

Zette skriver:

er iøvrigt helt helt med på alt det du skriver... bliver så trist ved tanken om ikke at kunne kigge på hende!

Præcis, jeg er en ægte pylre-, høne og løvemor blandet sammen i et. Hun er min, og ingen kan tage sig af hende som mig. Jeg ved at det nok er forkert at tænke sådan, men det er jo mig der er hendes mor, og bliver hun ked af det, så vil jeg bare gerne være der til at trøste hende, for det er nu engang mig der er bedst til det, men jeg er helt sikker på, at jeg nok skal blive klar til at lade andre passe hende på et tidspunkt, det er jo bare sådan, at jeg har kæmpet i mange år for at få hende, og så har jeg lidt svært ved at give slip, selvom mange synes, at jeg er fjollet.

Anmeld

15. juni 2010

Tulle28

BlyViol skriver:

Alberte bliver 3 uger i dag, og på fredag vil kæresten og mig gerne ud og spise sammen, så hun skal passes en 4 timer...

Er det for tidligt??

Jeg mener, jeg som mor er klar på hun skal passes, jeg stoler 100% på dem som skal passe hende. Min kærestes søster og hendes mand. Men føler måske lidt at andre ville synes det er tidligt??

Hva tænker I??

Knus

Jeg synes det er alt for tidligt, men når det så er sagt, så er vi jo forskellige og hvis DU mener I er klar, så er I klar.

Knus Tulle

Anmeld

15. juni 2010

Svei

Det kommer da helt an på mor og barn....jeg og min ældste søn var først klar da han var 9-10 mdr. og der var vi væk fra hinanden to timer.. med nummer to som forøvrigt også er taget ud 2 uger før tid, var han kun 6 uger da farmor og farfar havde ham tre timer, fordi vi holdt nytårsfest og det var lidt bøvlet før og under og lige efter maden...faktisk nød jeg at få ham lidt væk og se noget andet. Jeg er helt overbevist om at det slet slet ikke er barnets bedste eller godt for et spædbarn at undvære mor men mor skla også overleve og hellere fire timer væk en måske ugevis med en mor der ingen energi har og dermed faktisk ikke er tilstede.

Så god aften..

Anmeld

15. juni 2010

Vidunderligeunger

det var dejligt med lidt forskellige holdninger og tak for jeres svar

Ja vi skal i hvert fald afsted på fredag, og jeg glæder mig... Jeg har slet ikke det der behov for at være sammen med hende 24/7, hendes far passer hende også tit uden mig, så jeg kan komme ud og være sammen med lidt mennesker uden hende

Anmeld

15. juni 2010

CarinaSB

Jeg vil sige at det er op til dig Noah blev passet da han var 27 dage gammel .. han blev passet fra kl 18-23 .. og det gik super .. han sov det meste af tiden

Anmeld

15. juni 2010

Vidunderligeunger

CarinaSD skriver:

Jeg vil sige at det er op til dig Noah blev passet da han var 27 dage gammel .. han blev passet fra kl 18-23 .. og det gik super .. han sov det meste af tiden

lige det svar var rigtig godt for det bliver nok noget lignende her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.