det er da ikke for tidligt vel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.346 visninger
65 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Vidunderligeunger

Alberte bliver 3 uger i dag, og på fredag vil kæresten og mig gerne ud og spise sammen, så hun skal passes en 4 timer...

Er det for tidligt??

Jeg mener, jeg som mor er klar på hun skal passes, jeg stoler 100% på dem som skal passe hende. Min kærestes søster og hendes mand. Men føler måske lidt at andre ville synes det er tidligt??

Hva tænker I??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

tb

jeg vil da mene det er helt op til jer selv  hvis i mener at hun er i gode hænder og med roligt sind kan tage ud og nyde hinanden i en 4 timer, so go for it

hilsen tina

Anmeld

15. juni 2010

Koen.

tb skriver:

jeg vil da mene det er helt op til jer selv  hvis i mener at hun er i gode hænder og med roligt sind kan tage ud og nyde hinanden i en 4 timer, so go for it

hilsen tina

helt enig..

Anmeld

15. juni 2010

Vidunderligeunger

tb skriver:

hilsen tina

ja det mener jeg nemlig også. men har tidligere læst herinde at nogle forældre (mødre især) har ventet, i mine øjne, voldsomt lang tid med at komme ud..

Anmeld

15. juni 2010

smokin

man gør vel som man har lyst til - personligt ville jeg aldrig aflevere et 3 uger gammelt barn til andre. Malou skal i hvert fald være ældre...

Anmeld

15. juni 2010

Vidunderligeunger

Zette skriver:

man gør vel som man har lyst til - personligt ville jeg aldrig aflevere et 3 uger gammelt barn til andre. Malou skal i hvert fald være ældre...

hvorfor om jeg må spørge?

Anmeld

15. juni 2010

LauraLW

BlyViol skriver:

Alberte bliver 3 uger i dag, og på fredag vil kæresten og mig gerne ud og spise sammen, så hun skal passes en 4 timer...

Er det for tidligt??

Jeg mener, jeg som mor er klar på hun skal passes, jeg stoler 100% på dem som skal passe hende. Min kærestes søster og hendes mand. Men føler måske lidt at andre ville synes det er tidligt??

Hva tænker I??

Knus

Det ville være for tidligt for mig...

Vilma skulle passes da hun var 7 uger gammel for første gang (i 3-4 timer tror jeg), men endte med at aflyse da det simpelthen var for tidligt for mig. Vilma får mm og jeg var bare ikke sikker på at hun ville tage flasken etc, der var for mange usikre elementer til at jeg synes det var fedt.

Om det er for tidligt for jer, det vil jeg ikke gøre mig klog på, men hos mig var det.

Laura

Anmeld

15. juni 2010

smokin

BlyViol skriver:

hvorfor om jeg må spørge?

Fordi hun er for tidligt født 38+4 og har brug for omsorg. Og så også det faktum at jeg ammer hende (og nok også at hun græder meget pga smerter pt.)

Anmeld

15. juni 2010

CiSo

hvis du ikke har noget problem med det, kan jeg da slet ikke se nogen grund til ikke at gøre det! hvis du er klar så er det da ikke for tideligt?

Jeg håber i får en god aften!

Anmeld

15. juni 2010

Dictes mor

Dicte er tre måneder på mandag, og hun er ikke blevet passet en eneste gang endnu. Det har ikke noget at gøre med, at jeg synes folk får passet deres børn for tidligt. Jeg mener, at det er fuldstændigt op til jer, hvis I har lyst til at tage i byen sammen, og får hende passet og er trykke ved det, jamen så er der da ingenting galt med det, og det er da ligemeget hvad andre synes.

Jeg har ikke fået passet Dicte endnu, fordi jeg ikke har haft behov, og jeg har slet slet ikke lyst til at skulle være væk fra hende. I mit tilfælde er det moderens behov, plus det ikke er så let, når hun udelukkende bliver ammet. Og så tror jeg ikke rigtig, at de fik klippet navlestrengen helt over ved fødslen. Jeg bliver helt ked af det ved tanken om at skulle undvære hende. Det har jeg slet slet ikke lyst til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.