det er da ikke for tidligt vel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

XXSS

BlyViol skriver:

Alberte bliver 3 uger i dag, og på fredag vil kæresten og mig gerne ud og spise sammen, så hun skal passes en 4 timer...

Er det for tidligt??

Jeg mener, jeg som mor er klar på hun skal passes, jeg stoler 100% på dem som skal passe hende. Min kærestes søster og hendes mand. Men føler måske lidt at andre ville synes det er tidligt??

Hva tænker I??

Knus

Følg dit hjerte intet er forkert eller rigtigt  Rigtig god tur og nyd hinanden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Mor til L&S

Det er helt op til Jer selv Jeg synes det er for tidligt, men som sagt følg Jeres hjerte.

Liva er 11 uger og er ikke blevet passet endnu.. Jeg har heller  ikke haft behov for at komme ud

God aften til Jer...

Anmeld

15. juni 2010

Kvindemin

Jeg syntes også det er alt for tidligt, men som mange andre skriver. Hvis i syntes det er okay, er det jo okay for jer

Knus

Anmeld

15. juni 2010

JustAnotherName

Det er ligeså forskelligt som vi mennesker er, hvornår man som forældre føler sig klar. Og intet er mere rigtigt eller forkert end andet.

Så hvis I føler Jer trygge ved, at hun allerede nu bliver passet, og I vil have gavn af at komme lidt ud for Jer selv, så skal I da gøre det.

Personligt ville jeg ikke selv kunne overlade ansvaret for min lille baby til nogen anden - uanset hvem - så tidligt. Kun lige for en halv time eller lignende. Men det er jo bare mig, der har det sådan. Og MIG har behov for at være hos mit barn, mere end hun har brug for at jeg nødvendigvis er det.

Det er jo bare en følelse indeni, som man enten har eller ikke har.
Og hvis ikke du føler denne form for bremseklods, som jeg ville gøre - Ja, så syntes jeg da bestemt, at du og kæresten skal tage afsted og nyde det! ....Så har I fornyet energi, når I kommer igen.
Og baby vil jo ikke ane en disse om, at I har været væk, eller hvor længe.

Anmeld

15. juni 2010

CarinaSB

BlyViol skriver:

lige det svar var rigtig godt for det bliver nok noget lignende her

Hehe .. han sov da vi afleverede ham kl 18 .. sov til 22 og fik en flaske og sov igen til vi kom og hentede ham

Anmeld

15. juni 2010

Mor-til-asta-09

Du skal følge din helt egen mavefornemmelse.

Asta blev også passet første gang da hun var der omkring, og det var jeg 100% klar til. Og det gik jo bare så super godt, så kunne ikke være bedre

Anmeld

15. juni 2010

Svei

Pia. skriver:

Du skal gøre lige hvad du føler er bedst - jeg kunne ikke selv ha' gjort det - der gik faktisk meget meget lang tid før end mine små babyer ikke var med mig ude. Den romantiske middag for to blev der hjemme når den lille sov - de sover jo meget i starten...

Men det er jo fuldstændig lige gyldigt hvad vi mener og syntes det er din mavefornemmelse du skal følge og den siger at du er tryg ved at aflevere lidt tid hos familien - så rigtig god tur og nyd det..

Knus Pia.

Men måske man skulle have gjort det... se hvad vi to er endt med...to tørre single skinker...

Anmeld

15. juni 2010

Pia.

Yrsa skriver:

Men måske man skulle have gjort det... se hvad vi to er endt med...to tørre single skinker...

griner - jeg elsker dine udtryk... he he... ja måske, men jeg tror bare aldrig jeg havde haft det rart med det - kan huske at Jim og jeg skulle male lejlighed da Mikkel var så 3 mdr. og min mor ville for alt i verden godt tage ham, men det endte med Jim malede og Mikkel og jeg blev passet hos min mor...

Men ja det er da skønt med kæreste aftner uden tvivl, men vi blev rigtige dårlige til det til sidst desværre ... Næææ vi to skulle ha' ladet mænderne passe børnene noget mere og være taget ud

Anmeld

15. juni 2010

Lone Jakobsen

jeg gentager nok en helt masse her. men jeg synes klart i skal gøre hvad i føler der er rigtigt for jer.

samtidig er jeg en af de (høne) mødre som ikke ku aflevere mit barn så tidligt. rasmus var 10 mdr før han blev passet første gang. men samtidig har han været alene med sin far i op til et døgn. så spørgsmålet er nok hvad man definerer som pasning 

Anmeld

15. juni 2010

Corn

BlyViol skriver:

Alberte bliver 3 uger i dag, og på fredag vil kæresten og mig gerne ud og spise sammen, så hun skal passes en 4 timer...

Er det for tidligt??

Jeg mener, jeg som mor er klar på hun skal passes, jeg stoler 100% på dem som skal passe hende. Min kærestes søster og hendes mand. Men føler måske lidt at andre ville synes det er tidligt??

Hva tænker I??

Knus

Det er helt op til hvornår forældrene har det godt med det, ikke hvad andre synes...

Jeg VED at jeg ikke kunne gøre det, men sådan er jeg... Jeg vil amme og helst gøre det hele selv, og jeg synes det er super flot af dem der kan "give" baby fra sig og bare være kærester...

Jeg kan sagtens være kærester med min mand, men jeg har det bedst når vi alle er samlet, men jeg ville lyve hvis ikke jeg indrømmer, at jeg ville ønske at jeg var bedre til at "låne" dem ud... Har et fantastisk netværk der alle har kriller i fingrene for at få lov at have mine unger, men jeg er en knold til at benytte mig af det...

Så giv lods og hav en fantastisk aften...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.