LouiseLarsen skriver:
Ej okay, slap da lige fuldstændig af i din måde at svare trådstarter på.... Det er helt okay at du har din mening, men behøver du være uforskammet i din måde at svare hende på????
Hun søger råd og vejledning, og sku ikke "Hej er der nogen som lige gider hagle mig ned?"
Til Trådstarter: Jeg syntes i skal tage et smut ud og være jer selv hvis det er det i føler for..... Da Nicklas var 5 uger gammel lod jeg også mine forældre passe ham ET HELT DØGN fordi jeg trængte til at komme ud og være sammen med mine veninder, også uden at det hele skulle handle om baby. Jeg var alene med ham, så havde ikke nogen der ellers bare lige ku tage ham et kvater mens jeg smuttede i sol og havde lidt alene tid, så da der var gået 5 uger skulle jeg bare VÆÆÆÆÆÆK lidt fra mor-rollen.....
Denne gang er det slet ikke sådan. Jeg ved der på lørdag vil blive holdt polderarbend for mig, hvilket jeg selvfølgelig glæder mig til, men må også indrømme jeg har svært ved at skulle undvære Mathias et helt døgn. Men omstændighederne er også helt anderledes denne gang hvor vi er to om det, så der er jeg ikke bare alene, og jeg har stadig noget socialt med andre end en baby.....
Håber i får jer en dejlig aften....
Kram
jo jo, men hun spørger jo netop om ens mening og kan overovedet ikek skrive det anderledes da det er PRÆCIST sådan jeg føler det når hun skriver hun vil smutte fra sit nyfødte barn for at være sig selv...
Og det er o, men JA, jeg synes det er alt for tidligt at have det behov, at være væk fra sit barn og spise ude i mange timer.I den tid burde man vel for pokker stadig være så smask forelsket i sit nyfødte barn og man kun vil dem det aller bedste i vernde og give den tryghed der netop er så voldsom vigtigt de første mdr. Så jo, jeg er overrasket over at man kan fravælge sit barn over sig selv så hurtigt. Som sagt kunne jeg forstå det hvis barnet var ældre, men det er jo lige kommet ud?????
Nå, men som jeg skrev var det MIN holdning til det spørgsmål hun hadve stillet og grundene til at det er for tidligt.Sonm jeg også skrev at hvis det er det hun virkelig vil, så må hun jo gøre det.
Vi kan ikke alle føle os lige forelsket og ikke have lyst til at gå fra vores spædbørn. Nogle er hurtigere til at komme ud af den den mor binding der som regel er i de første mdr. Og nej, mener ikke trådstarter elsker sit barn mindre, hun har bare et andet forhold til det hele end jeg havde dengang, og sådan er det jo bare uanset om jeg synes det er synd for barnet eller ej:-) frit valg i dk heldigvis.