Hvem skal snart føde???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

Anne85

Mathildesmor skriver:

Hahaha, hvordan pokker kan du undgå det??

Jeg har virkelig tjek på dagene - selv i søvne!!! simpelthen fordi jeg bare tæller ned hver dag, kan slet ik lade være

Uha... tror bare fokus har været på det dumme vendingsforsøg... så har talt dage ned til imorgen istedet. Så må jeg ta den derfra... hvem ved - måske det ender med at jeg går derfra med en dato til kejsersnit  Håber jeg dog ik.

Undrer mig dog over at jeg har så skide ondt dernede.... og det føles fandme som om hun er på vej ud (det presser virkelig virkelig på down stairs) - troede jo det var hovedet, men det kan det jo ik være. Hmm... måske det er hendes fødder jeg får spark af engang imellem  Ellers er det hendes numse der er ved at BORE sig end i mit understel... men avs for dælen.

Var i bilka idag og pludselig slog det mig... FUCK... hvad hvis vandet går nu... så SKAL jeg jo ligge mig ned (fordi hun vender som hun gør) med det samme... det ku satme være kønt der midt i bilka. Hmm... men sårn blir det vel fra nu af. Står jeres bebser fast?? (og vender de rigtigt?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

lulleh

Mathildesmor skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå du er træt af, men hvorfor er det egentligt at du skal ligge i sengen pga. svangerskabsforgiftning? Bliver den da værre af at være fysisk aktiv, eller hvad?

Fik afvide jeg skulle blive i sengen . da mit blodtryk stiger helt vildt bare ved at stå op. men den bette har det heldigvis fint indtil videre. så for det ikke ska blive værre ska jeg ligge ned .

Anmeld

9. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Risen skriver:

Ihh du skulle lige nævne den der med førstegangsfødende.. hehe.. Ej nu må vi se, synes der er meget som ikke lige altid går efter hvad de prof siger.. 

Det gør mig faktisk ikke det store. Har været til mange konsulationer og lille pigen ligger rigtig osv.. Så der er ikke behov for det, men det er da altid skønt at hører -lyd og få en vægt på barnet.. 

Lige præcis.... jeg synes det er betryggende at høre hjertelyden - også når man hører om alle de historier om folk, der mister mellem uge 36-40. Puha jeg får det helt dårligt, så for mig er det meget betryggende når jeg får lov at høre min datters hjertelyd!

Anmeld

9. juni 2010

Anne85

Mathildesmor skriver:

Lige præcis.... jeg synes det er betryggende at høre hjertelyden - også når man hører om alle de historier om folk, der mister mellem uge 36-40. Puha jeg får det helt dårligt, så for mig er det meget betryggende når jeg får lov at høre min datters hjertelyd!

Snyd... jeg skal til jordemoder d. 21. juni og elelrs har jeg først en tid d. 5. juli (altså hvis jeg går over tid). Synes fandme der er lang tid fra d. 21. juni og til termin 1. juli... men sårn er reglerne siger min jordemoder

Anmeld

9. juni 2010

Anne85 skriver:

Uha... tror bare fokus har været på det dumme vendingsforsøg... så har talt dage ned til imorgen istedet. Så må jeg ta den derfra... hvem ved - måske det ender med at jeg går derfra med en dato til kejsersnit  Håber jeg dog ik.

Undrer mig dog over at jeg har så skide ondt dernede.... og det føles fandme som om hun er på vej ud (det presser virkelig virkelig på down stairs) - troede jo det var hovedet, men det kan det jo ik være. Hmm... måske det er hendes fødder jeg får spark af engang imellem  Ellers er det hendes numse der er ved at BORE sig end i mit understel... men avs for dælen.

Var i bilka idag og pludselig slog det mig... FUCK... hvad hvis vandet går nu... så SKAL jeg jo ligge mig ned (fordi hun vender som hun gør) med det samme... det ku satme være kønt der midt i bilka. Hmm... men sårn blir det vel fra nu af. Står jeres bebser fast?? (og vender de rigtigt?)

Årh ja, det er rigtigt - hvornår er det du skal have baby vendt?

Frederikke har vendt med hovedet ned af siden midten af 20'erne, og da jeg var hos jordemoderen i uge 36 stod hovedet fast, så det er dælvse dejligt.

Jeg håber virkelig for dig, at de formår at få jeres lille baby vendt, så du kan føde normalt.

Anmeld

9. juni 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Åh åh.. Dem har jeg ikke hørt om, og vil heller ikke så bliver jeg da nervøs.. .. Men så længe lille pigen bevæger sig og er aktiv må der jo være hjertelyd . .. 

Ih det er fandme så spændende, husker det som igår at jeg oprettede en profil herinde og begyndte at snakke med jer tøser.. Så mærkeligt!

Anmeld

9. juni 2010

Anne85 skriver:

Snyd... jeg skal til jordemoder d. 21. juni og elelrs har jeg først en tid d. 5. juli (altså hvis jeg går over tid). Synes fandme der er lang tid fra d. 21. juni og til termin 1. juli... men sårn er reglerne siger min jordemoder

Det er sgu da mærkeligt at der er så stor forskel, alt efter hvor i landet man bor.

I Viborg kommune hvor jeg bor, hedder det sig, at man skal til jordemoder i uge 36 - 38 - 40.... altså hver 14.dag den sidste måned.

Anmeld

9. juni 2010

Anne85

Mathildesmor skriver:

Årh ja, det er rigtigt - hvornår er det du skal have baby vendt?

Frederikke har vendt med hovedet ned af siden midten af 20'erne, og da jeg var hos jordemoderen i uge 36 stod hovedet fast, så det er dælvse dejligt.

Jeg håber virkelig for dig, at de formår at få jeres lille baby vendt, så du kan føde normalt.

Imorgen 9.30 - først scanning og hvis hun så ik er for stor og der er nok fostervand forsøger de vending derefter (efter jeg har fået kørt en strimmel og fået en indsprøjtning - eller drop)

Ih hvor er du heldig. Prinsessen har også stået med hovedet nedad til alle kontroller - men nu har hun flyttet sig... ihh

Anmeld

9. juni 2010

Risen skriver:

Åh åh.. Dem har jeg ikke hørt om, og vil heller ikke så bliver jeg da nervøs.. .. Men så længe lille pigen bevæger sig og er aktiv må der jo være hjertelyd . .. 

Ih det er fandme så spændende, husker det som igår at jeg oprettede en profil herinde og begyndte at snakke med jer tøser.. Så mærkeligt!

Ja, lige præcis.... Der var en herinde, og jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad hun hedder, men hun mistede eller fødte en død datter i uge 36. Meget skræmmende og så forfærdeligt!

Puha man frygter jo også altid det værste, men selvfølgelig får vi sunde og raske piger!!!

Anmeld

9. juni 2010

Anne85

Mathildesmor skriver:

Det er sgu da mærkeligt at der er så stor forskel, alt efter hvor i landet man bor.

I Viborg kommune hvor jeg bor, hedder det sig, at man skal til jordemoder i uge 36 - 38 - 40.... altså hver 14.dag den sidste måned.

og åbenbart fra jordemoder til jordemoder - for min veninde sidsel der har termin 3. dage efter mig har også besøg i uge 39+... SÅ snyd... jeg vil squ ind og høre hjertelyd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.