Hvem skal snart føde???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

tb skriver:

jeg har termin den 20, så 11 dage igen  men håber der sker noget inden.. hun maser i hvert fald godt på

Ja, sådan har jeg det også.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Anne85 skriver:

Jeg vil også være med... selvom jeg dog er juli - 1. juli... meeen synes 23 dage er lige om snart  Og på den anden side føles det som en EVIGHED!

23 dage er ihvert fald også tæt på målet må man sige

Kan huske da der var 100 dage tilbage - og DET er ikke længe siden

Anmeld

9. juni 2010

2606peanut skriver:

Jeg har 17 dage tilbage, termin 26/6

Spændende - det er jo lige dagen før mig

Ved du hvad I venter?

Anmeld

9. juni 2010

Risen skriver:

Ihh mig mig mig! .. Men det ved du jo.. 

Jeg har termin den 28/06, så det er 19 dage to go.. 

Vestøv til jer alle skønne tøser !

Yes! Den tid kan sgu hurtigt gå.... Synes allerede de sidste 14 dage er gået stærkt, så mon ikke de sidste par uger også flyver afsted

Anmeld

9. juni 2010

Millzi

Mathildesmor skriver:

Hehehe, ja det hjælper ikke ligefrem på tålmodigheden, at folk spørger ivrigt til om der snart sker noget

Jeg har alt i alt haft en rigtig god graviditet, men nu er jeg også ved at have nået et vis punkt, hvor jeg længtes efter at få min krop tilbage, og min lille prinsesse i armene

Hvad med dig?

lige præcis

Har det præcis på samme måde.. min gravidtet har været super god, havde lidt kvalme i starten og lænden brokkede sig kort før jeg skulle på barsel (arbejder med børn, så nok derfor), men ellers intet været galt  så har nydt at være gravid...  men ja, tiden er os kommet nu, hvor jeg ønsker min krop tilbage til den var før jeg blev gravid (nåede nemlig lige at tabe 16 kg inden)  og allermest glæder jeg mig til at få min dreng i armene... hi hi...

Anmeld

9. juni 2010

lulleh skriver:

Har Termin den 29 juni, så om 20 dage. hvis ikke de vælger at jeg ska sættes igang før ..

Hvorfor skal du evt. sættes igang?

Anmeld

9. juni 2010

2721

Mathildesmor skriver:

Spændende - det er jo lige dagen før mig

Ved du hvad I venter?

Ja det læste jeg godt Blir spændene hvem der kommer først

Ja er vildt spændt

Vi venter en dreng

Hvad med jer???

Anmeld

9. juni 2010

MiKKeL'sMoR skriver:

lige præcis

Har det præcis på samme måde.. min gravidtet har været super god, havde lidt kvalme i starten og lænden brokkede sig kort før jeg skulle på barsel (arbejder med børn, så nok derfor), men ellers intet været galt  så har nydt at være gravid...  men ja, tiden er os kommet nu, hvor jeg ønsker min krop tilbage til den var før jeg blev gravid (nåede nemlig lige at tabe 16 kg inden)  og allermest glæder jeg mig til at få min dreng i armene... hi hi...

Ej, hvor flot med vægttabet!

16 kg - det er fandeme sejt gået!

Anmeld

9. juni 2010

lululupo

uhhhh det er jo mig, har termin på mandag Men har det lidt som om opstarten er gået idag

Anmeld

9. juni 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Yes! Den tid kan sgu hurtigt gå.... Synes allerede de sidste 14 dage er gået stærkt, så mon ikke de sidste par uger også flyver afsted

Jo det håber jeg da i hvert fald.. Orker ikke tanken om at gå over, men man kan jo aldrig vide.. Har du haft nogle gode tegn på fødselen endnu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.