Hvem skal snart føde???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

2721

Anne85 skriver:

Uha... tror bare fokus har været på det dumme vendingsforsøg... så har talt dage ned til imorgen istedet. Så må jeg ta den derfra... hvem ved - måske det ender med at jeg går derfra med en dato til kejsersnit  Håber jeg dog ik.

Undrer mig dog over at jeg har så skide ondt dernede.... og det føles fandme som om hun er på vej ud (det presser virkelig virkelig på down stairs) - troede jo det var hovedet, men det kan det jo ik være. Hmm... måske det er hendes fødder jeg får spark af engang imellem  Ellers er det hendes numse der er ved at BORE sig end i mit understel... men avs for dælen.

Var i bilka idag og pludselig slog det mig... FUCK... hvad hvis vandet går nu... så SKAL jeg jo ligge mig ned (fordi hun vender som hun gør) med det samme... det ku satme være kønt der midt i bilka. Hmm... men sårn blir det vel fra nu af. Står jeres bebser fast?? (og vender de rigtigt?)

Jeg har fået at vide at vores dreng vender rigtigt og hovedet står fast meget langt nede, så han vil gerne ud Er bare spændt på hvornår det sker, det er nemlig snart 4uger siden de sagde det kunne ske hvornår det skulle være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Anne85 skriver:

Imorgen 9.30 - først scanning og hvis hun så ik er for stor og der er nok fostervand forsøger de vending derefter (efter jeg har fået kørt en strimmel og fået en indsprøjtning - eller drop)

Ih hvor er du heldig. Prinsessen har også stået med hovedet nedad til alle kontroller - men nu har hun flyttet sig... ihh

Jeg vil tænke på dig imorgen kl. 9.30, og krydser virkelig alt hvad der kan krydses for, at de går hende vendt!

Anmeld

9. juni 2010

Anne85

Anne85 skriver:

og åbenbart fra jordemoder til jordemoder - for min veninde sidsel der har termin 3. dage efter mig har også besøg i uge 39+... SÅ snyd... jeg vil squ ind og høre hjertelyd

hov... og vi går til konsultation på samme sygehus

Anmeld

9. juni 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Ja, lige præcis.... Der var en herinde, og jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad hun hedder, men hun mistede eller fødte en død datter i uge 36. Meget skræmmende og så forfærdeligt!

Puha man frygter jo også altid det værste, men selvfølgelig får vi sunde og raske piger!!!

Arh noget møg.. Det er fandme da noget frygteligt noget når sådanne ting sker.. Så uretfærdigt.. Men faktisk hvis man kan sige det sådan, ville jeg hellere have det skete i maven end når barnet er født og man kender det.. Hvis du forstår.. 

Anmeld

9. juni 2010

Anne85

2606peanut skriver:

Jeg har fået at vide at vores dreng vender rigtigt og hovedet står fast meget langt nede, så han vil gerne ud Er bare spændt på hvornår det sker, det er nemlig snart 4uger siden de sagde det kunne ske hvornår det skulle være

Hi hi.... ja min jordemoder har også hele tiden frygtet for tidlig fødsel... og da jeg var til 35 ugers undersøgelse ved lægen sagde hun også at der ikke ville gå længe... og her nåede man så til uge 38 og jeg tror squ ikke der sker noget foreløbigt

Anmeld

9. juni 2010

AnnePedersen

så melder jeg da også lige ind.....

jeg har også termin den 27/6 men jeg håber virkelig på før tid. Hun tager godt på men jeg rokker mig faktisk ikke så hune r bare tung og maven ahr det svært nu......

men vi glæder os og er bare så klar nu

Anmeld

9. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

AnnePedersen skriver:

så melder jeg da også lige ind.....

jeg har også termin den 27/6 men jeg håber virkelig på før tid. Hun tager godt på men jeg rokker mig faktisk ikke så hune r bare tung og maven ahr det svært nu......

men vi glæder os og er bare så klar nu

Ja, maven er ved at være tung at bære rundt på - sådan har jeg det også. Kan heller ikke sidde oprejst for længe på en stol, da det trykker gevaldigt på ribbene....

Kan godt forstå I glæder jer!!!

Anmeld

9. juni 2010

2721

Anne85 skriver:

Hi hi.... ja min jordemoder har også hele tiden frygtet for tidlig fødsel... og da jeg var til 35 ugers undersøgelse ved lægen sagde hun også at der ikke ville gå længe... og her nåede man så til uge 38 og jeg tror squ ikke der sker noget foreløbigt

Det er sku noget mærkeligt noget, hvis jeg laver det mindste for jeg så mange plukveer som de siger er lige på grænsen til veer, men men sker der noget??? Næh nej Laver så også så lidt som muligt da jeg gerne vil vente lidt endnu Er så bange for noget går galt.

Håber dit vendings forsøg lykkedes i morgen

Anmeld

9. juni 2010

Anne85

2606peanut skriver:

Det er sku noget mærkeligt noget, hvis jeg laver det mindste for jeg så mange plukveer som de siger er lige på grænsen til veer, men men sker der noget??? Næh nej Laver så også så lidt som muligt da jeg gerne vil vente lidt endnu Er så bange for noget går galt.

Håber dit vendings forsøg lykkedes i morgen

jeg er også bare en omvandrende plukve... så tænker lidt at når det endeligt sker så opfatter jeg ikke at det er veer... sårn var det også sidst

Anmeld

9. juni 2010

2721

Anne85 skriver:

jeg er også bare en omvandrende plukve... så tænker lidt at når det endeligt sker så opfatter jeg ikke at det er veer... sårn var det også sidst

Også lidt min frygt. Min slimprop er gået, jeg tegnbløder og siver vand tror jeg men de siger jeg bare skal blive i sengen da jeg vil vide når det er, det er "rigtigt" men tvivler har jo smerter hele tiden Men men nu må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.