Hvem skal snart føde???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

Anne85

Mathildesmor skriver:

23 dage er ihvert fald også tæt på målet må man sige

Kan huske da der var 100 dage tilbage - og DET er ikke længe siden

Hi hi... også her... det var virkelig en milepæl... og nu er der bare kun 3 bitte små uger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Anne85 skriver:

ej okay... flot Anne... jeg har jo 22 dage  Har bare ikke fulgt med på mit målebånd på køleskabet

Hahaha, hvordan pokker kan du undgå det??

Jeg har virkelig tjek på dagene - selv i søvne!!! simpelthen fordi jeg bare tæller ned hver dag, kan slet ik lade være

Anmeld

9. juni 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Nej, sådan har jeg det også bare! Jeg gik kun 3 dage over med Mathilde, og magter virkelig ikke tanken om at gå mere end 3 dage over med Frederikke også For min skyld kan hun bare komme nu - er sikker på hun er bagt helt færdig.

Skal i øvrigt til jordemoder imorgen - er lidt spændt på at se hvad hun nu skønner hende til at veje

Jeg har ingen tegn på noget endnu - øvøv... dig?

Orh det kan jeg godt forstå, men er det ikke noget med at flergangsfødende ikke går over tid ? Det holder vi fast på i hvert fald.. hehe.. .. 

Hvor er du heldig jeg skal først 10 dage inde termin.. synes det er lidt for sent i forhold i fødslen?

Anmeld

9. juni 2010

Risen skriver:

Orh det kan jeg godt forstå, men er det ikke noget med at flergangsfødende ikke går over tid ? Det holder vi fast på i hvert fald.. hehe.. .. 

Hvor er du heldig jeg skal først 10 dage inde termin.. synes det er lidt for sent i forhold i fødslen?

Det ville da være dejligt, men omvendt siger man jo også at førstegangsfødende går en uge over tid..... Når jeg kun gik 3 dage over første gang, skulle det ikke undre mig hvis jeg går længere tid over denne gang. Men det gør jeg selvfølgelig ikke

Det var da godt nok sent..... Jeg var til jordemoder for 13 dage siden, og skal igen imorgen, også igen om 14 dage - 3 dage inden termin.

Har du spurgt din jordemoder til det? Jeg tror godt du kan få flere konsultationer, hvis du ar brug for det...

Anmeld

9. juni 2010

Risen

Anne85 skriver:

hmm... hvordan tæller I dage... så må jeg jo ha 22 dage hvis du har 19

Tænker bare over det hver dag.. Ingen målebånd osv.. Nej nej, det sidder skam fint i hovedet på mig.  hehe.. Ellers bruger jeg netbaby.dk der står om graviditeten for hver dag..

Anmeld

9. juni 2010

lulleh

Mathildesmor skriver:

Øv hvor lyder det surt! men heldigvis har du ikke så længe igen - det er altid noget det ikke er først i graviditeten. Nu er der jo rigtig gode chancer for at du vil få en 'færdig' baby som kan klare sig selv uden kuvøse - det er da positivt!

Jaa jeg er også "rigtig glad" for det først er nu jeg har fået det . fik  også afvide da jeg tog hjem at hvis jeg nu gik i fødsel, ville de ikke stoppe det . da jeg er 37+1 idag. . og er gået til termin som de siger. men det er alligevel træls at kun må ligge i sengen

Anmeld

9. juni 2010

lulleh skriver:

Jaa jeg er også "rigtig glad" for det først er nu jeg har fået det . fik  også afvide da jeg tog hjem at hvis jeg nu gik i fødsel, ville de ikke stoppe det . da jeg er 37+1 idag. . og er gået til termin som de siger. men det er alligevel træls at kun må ligge i sengen

Ja, det kan jeg godt forstå du er træt af, men hvorfor er det egentligt at du skal ligge i sengen pga. svangerskabsforgiftning? Bliver den da værre af at være fysisk aktiv, eller hvad?

Anmeld

9. juni 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Det ville da være dejligt, men omvendt siger man jo også at førstegangsfødende går en uge over tid..... Når jeg kun gik 3 dage over første gang, skulle det ikke undre mig hvis jeg går længere tid over denne gang. Men det gør jeg selvfølgelig ikke

Det var da godt nok sent..... Jeg var til jordemoder for 13 dage siden, og skal igen imorgen, også igen om 14 dage - 3 dage inden termin.

Har du spurgt din jordemoder til det? Jeg tror godt du kan få flere konsultationer, hvis du ar brug for det...

Ihh du skulle lige nævne den der med førstegangsfødende.. hehe.. Ej nu må vi se, synes der er meget som ikke lige altid går efter hvad de prof siger.. 

Det gør mig faktisk ikke det store. Har været til mange konsulationer og lille pigen ligger rigtig osv.. Så der er ikke behov for det, men det er da altid skønt at hører -lyd og få en vægt på barnet.. 

Anmeld

9. juni 2010

Risen skriver:

Tænker bare over det hver dag.. Ingen målebånd osv.. Nej nej, det sidder skam fint i hovedet på mig.  hehe.. Ellers bruger jeg netbaby.dk der står om graviditeten for hver dag..

Uhh den side må jeg da lige ind og lure lidt på

Anmeld

9. juni 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Uhh den side må jeg da lige ind og lure lidt på

Hihi den er faktisk meget god sys jeg.. Husk at lave en profil ellers kan du vist ikke se det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.