Hvem skal snart føde???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.956 visninger
74 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Herhjemme er der kun 18 dage tilbage til termin (27/6) - og hold op hvor er det bare begyndt at komme tæt på. Det er slet ikke til at forholde sig til tanken om, at jeg inden for meget kort tid bliver mor til 2 skønne piger! Ihh hvor jeg glæder mig, og er spændt!

Kom frisk - hvornår har I andre termin her i juni?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Millzi

Hvor lyder det bare fantastisk for dig...  Jeg har termin imorgen, så håber snart der sker noget

Anmeld

9. juni 2010

MiKKeL'sMoR skriver:

Hvor lyder det bare fantastisk for dig...  Jeg har termin imorgen, så håber snart der sker noget

Wow! Du må da være super spændt - det kan jo rent faktisk ske når som helst!  Krydser fingre for at du snart får din lille trold i armene.

Ved du hvad I venter jer?

Anmeld

9. juni 2010

Millzi

Jeg er MEGA spændt.. hi hi... utålmodig er jeg skam os blevet, og folk blir ved med at spørge om der snart sker noget... Men jo kun min kære søn der bestemmer hvornår han vil ud  Men ja, vi venter os en dreng...

hvordan har din graviditet været indtil videre?

Anmeld

9. juni 2010

tb

jeg har termin den 20, så 11 dage igen  men håber der sker noget inden.. hun maser i hvert fald godt på

Anmeld

9. juni 2010

Anne85

Jeg vil også være med... selvom jeg dog er juli - 1. juli... meeen synes 23 dage er lige om snart  Og på den anden side føles det som en EVIGHED!

Anmeld

9. juni 2010

2721

Jeg har 17 dage tilbage, termin 26/6

Anmeld

9. juni 2010

Risen

Ihh mig mig mig! .. Men det ved du jo.. 

Jeg har termin den 28/06, så det er 19 dage to go.. 

Vestøv til jer alle skønne tøser !

Anmeld

9. juni 2010

lulleh

Har Termin den 29 juni, så om 20 dage. hvis ikke de vælger at jeg ska sættes igang før ..

Anmeld

9. juni 2010

MiKKeL'sMoR skriver:

Jeg er MEGA spændt.. hi hi... utålmodig er jeg skam os blevet, og folk blir ved med at spørge om der snart sker noget... Men jo kun min kære søn der bestemmer hvornår han vil ud  Men ja, vi venter os en dreng...

hvordan har din graviditet været indtil videre?

Hehehe, ja det hjælper ikke ligefrem på tålmodigheden, at folk spørger ivrigt til om der snart sker noget

Jeg har alt i alt haft en rigtig god graviditet, men nu er jeg også ved at have nået et vis punkt, hvor jeg længtes efter at få min krop tilbage, og min lille prinsesse i armene

Hvad med dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.