Hvem skal snart føde???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

lululupo

øv vi troede det ville blive igår , plukveerne udviklede sig og pludselig var de regelmæssige i flere timer men pift væk igen og ingenting siden....... øv!!!!! Kom nu prinsesse Termin mandag d. 14-6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Anne85

lululupo skriver:

øv vi troede det ville blive igår , plukveerne udviklede sig og pludselig var de regelmæssige i flere timer men pift væk igen og ingenting siden....... øv!!!!! Kom nu prinsesse Termin mandag d. 14-6

Ej hvor hun driller jer hva  men om ikke andet må det da være tegn på at der snart sker noget

Anmeld

10. juni 2010

lululupo

Anne85 skriver:

Ej hvor hun driller jer hva  men om ikke andet må det da være tegn på at der snart sker noget

ja tak

Anmeld

10. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

lululupo skriver:

Ajj hvor ærgeligt - sikke da en skuffelse!!!

Krydser fingre for, at der snart kommer regelmæssige veer til dig!

Anmeld

2. juli 2010

Anne85

Nå hvad er status?? Er jeg den eneste der mangler eller hvad?

ÅH hvor jeg da ikke synes det er sjovt i denne varme... prøver at holde mig indendøre - men det er ikke nemt med en lille bandit på 2 år der selvfølgelig gerne vil ha mor med ud og lege - nøøøj hvor jeg kamp sveder.

Hååååber at føde inden weekenden er omme, meeen er bange for det ikke går i opfyldelse... der er tegn, men ikke flere tegn end der har været det sidste lange stykke tid. Hmm

- Anne 40+1 -

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.