Hvem skal snart føde???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

ML

Jeg vil også være med i denne gruppe!

Termin i dag og havde faktisk ikke regnet med at jeg ville nå hertil da jeg har været meget plaget af plukveer tidligt i graviditeten. Så nu er jeg ekstra utålmodig, men det er selvfølgelig bare godt hvis baby bliver helt færdig før den kommer. En del optakt, specielt om aftenen og natten her, men det udvikler sig ikke rigtig til noget. Så det er vist bare om at vente og prøve at finde på andre ting at beskæftige sig med! Havde tænkt at jeg ville føle mig mere sikker og ikke være så meget i tvivl om det nu var begyndelsen til noget eller ej, siden dette er anden graviditet, men det synes jeg slet ikke er tilfældet. Præcis lige så forvirret og i tvivl om det mindste tegn som jeg var første gang

Held og lykke med kommende fødsler!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

MetteMTH

Jeg har termin den 1 september.. Så der er lige 12 uger endnu

Anmeld

10. juni 2010

Low

Jeg har 5 dage til min termin . Jeg har termin den 15/6 .

Hilsen Ditte

Anmeld

10. juni 2010

LilleMor10

Tjah, jeg havde Termin i tirsdags (08/06) Så jeg går også bare og venter spændt 

Anmeld

10. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

ML skriver:

Jeg vil også være med i denne gruppe!

Termin i dag og havde faktisk ikke regnet med at jeg ville nå hertil da jeg har været meget plaget af plukveer tidligt i graviditeten. Så nu er jeg ekstra utålmodig, men det er selvfølgelig bare godt hvis baby bliver helt færdig før den kommer. En del optakt, specielt om aftenen og natten her, men det udvikler sig ikke rigtig til noget. Så det er vist bare om at vente og prøve at finde på andre ting at beskæftige sig med! Havde tænkt at jeg ville føle mig mere sikker og ikke være så meget i tvivl om det nu var begyndelsen til noget eller ej, siden dette er anden graviditet, men det synes jeg slet ikke er tilfældet. Præcis lige så forvirret og i tvivl om det mindste tegn som jeg var første gang

Held og lykke med kommende fødsler!

Uha hvor spændende!

Jeg krydser fingre for at der snart sker noget

Anmeld

10. juni 2010

LilleMor10 skriver:

Tjah, jeg havde Termin i tirsdags (08/06) Så jeg går også bare og venter spændt 

Du må være utålmodig!

Jeg gik selv 3 dage over første gang - magter heller ikke at gå flere dage over tid denne gang.

Krydser fingre for, at du snart får din lille bebs i armene

Anmeld

10. juni 2010

Mette88 skriver:

Jeg har termin den 1 september.. Så der er lige 12 uger endnu

Ja, så har du jo lige lidt tid igen... Men jeg synes godt nok også de sidste 10 uger er fløjet afsted. Synes ikke det er længe siden jeg også havde 12 uger tilbage

Anmeld

10. juni 2010

Low skriver:

Jeg har 5 dage til min termin . Jeg har termin den 15/6 .

Hilsen Ditte

Spændende spændende....så kan det jo også ske når som helst

Anmeld

10. juni 2010

Low

Mathildesmor skriver:

Spændende spændende....så kan det jo også ske når som helst

Ja, jeg synes også at tiden er svær nu fordi man godt ved at det kan ske når som helst hehe .

Anmeld

10. juni 2010

Frederiksensmor

jeg har termin her den 22-06---- så der er 11 dage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.