Kælling!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Low

Risen skriver:

WHAT?! ...  Ej undskyld men det er da næsten komisk ,  din dreng er da lang fra grim.. Hold da ferie hun må da havde synes hende egen baby er grim når hun bliver nød til at sige sådanne ting højt for sig selv.. 

Giver dig ret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

H+S Skjolgborg.

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Skal lige ud med min vrede, og hvor gør man det bedst, ja her selvfølgelig....

Sidder nede ved kiopraktoren nu her med Mathias, og giver ham flaske. Han er så oppe og bøvse. Ved siden af mig sidder der en kvinde og ammer hendes søn. Hun kigger på kærligt ned på hendes søn og siger: Åhh lille skat, du er så smuk! Kigger over på Mathias, giver ham elevator blikket og udbryder: Ja i hvert fald i forhold til en vis anden baby!!!

SERIØST! Jeg kunne have kvalt hende...... Jeg valgte bare at holde min mund og lade som om jeg ik hørte hende, for havde jeg åbnet munden er jeg ret sikker på jeg ville have sagt mange dumme ting...

Syntes virkelig ik min lille deng er grim!

Jeg have nok sagt nået til hende.

For fuck en smuk dreng du har der.Han er sgu da dejlig især med det mørkehår/sortehår

Knus herfra kælling jaaaaaaaaaa

Anmeld

7. juni 2010

Silvermist1

Altså, hvad fanden bilder hun sig ind. Det er sgu latterligt at nogle voksne mennesker ter sig sådan, sikke en bitch. Jeg bliver så chokeret.

Din søn er guddommelig. Han er virkelig virkelig smuk

Anmeld

7. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hold da op en flabet kommentar at komme med!

Kan sgu godt forstå at du blev sur - det var jeg også blevet!

Under alle omstændigeder har du bestemt ikke en grim dreng, han er da så kær! Om han så havde været knap så køn, så kommer man bare ikke med sådan en kommentar. Den fortæller ihvert fald mere om hende end om dig - puha altså, hun skulle fandme skamme sig.

Du får lige et

Anmeld

7. juni 2010

june1987

hejsa.. for det første kunne hun slet ikke være det bekendt, men nu synes jeg slet heller ikke babyer er særlig kønne der er nogen der er specielle hvor jeg tænker neeeej hvor er hun/han sød det er udstrållingen.. man synes jo altid ens eget børn er de smukkeste i verden. men jeg synes din dreng er rigtigt sød.. så tror bare du skal lade gå ind af det inde og ud af det andet øre..

Anmeld

7. juni 2010

XXSS

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Skal lige ud med min vrede, og hvor gør man det bedst, ja her selvfølgelig....

Sidder nede ved kiopraktoren nu her med Mathias, og giver ham flaske. Han er så oppe og bøvse. Ved siden af mig sidder der en kvinde og ammer hendes søn. Hun kigger på kærligt ned på hendes søn og siger: Åhh lille skat, du er så smuk! Kigger over på Mathias, giver ham elevator blikket og udbryder: Ja i hvert fald i forhold til en vis anden baby!!!

SERIØST! Jeg kunne have kvalt hende...... Jeg valgte bare at holde min mund og lade som om jeg ik hørte hende, for havde jeg åbnet munden er jeg ret sikker på jeg ville have sagt mange dumme ting...

Syntes virkelig ik min lille deng er grim!

Hvad fanden bilder hun sig helt ærgeligt ind - havde hun ammehjerne eller hvad!!! Nøj jeg tager virkelig hatten af for at du overhovedet ikke reagerede på det - for det havde jeg gjort. Det ville jeg overhovedet ikke have fundet mig i, sikke dog en måde at behandle andre folk på

Det har jo intet med dit barn og gøre, det må da være hende der lever i en anden verden.

Anmeld

7. juni 2010

MinWilliam

Sådan nogen siger man bare ikke..

Din søn er da ikke grim han er så kær søde

Anmeld

7. juni 2010

Heidimed lea

han er da yndig mærkelig kommentar synes jeg..   det er da ikke noget og gå op i.. hvordan andre ser ud..

knus

Anmeld

7. juni 2010

XXSS

Agnete skriver:

Ha..!!! Sådan en kælling. Du skulle have sagt: "Ja din er smuk - utroligt hvad pænt tøj kan gøre for et barn. Bare synd han er ved at blive kvalt i dine lange patter..!!!"

Men jeg var nok også bare blevet mundlam som dig. Du har en smuk og lækker søn.

-Kh Agnete

haha den var sku go

Anmeld

7. juni 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

HVAD???Jeg kiggede lige billedet inden jeg læste,og tænkte at det var da en usædvanlig sød og køn dreng...og jeg måtte da lige læse igennem et par gange for at se om jeg havde forstået det rigtigt!

Ahmen,jeg ville sgu også have været mundlam i sådan en situation.Konen må jo fejle et eller andet i øverste etage.For det første siger man da bare ikke sådan noget,uanset om det er rigtigt eller ej,for det andet har hun jo åbentlyst ikke ret.Trøst dig med at hun ikke er helt rask!Og tillykke med din dejlige,smukke dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.