Kælling!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

B&J

din søn er ikke grim jeg har den mening det er ikke alle babyer der er lige kønne men din søn er sku en smuk baby og ham skal du være stolt af det er bare hende der er en fucking kælling!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Thildesmor

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Skal lige ud med min vrede, og hvor gør man det bedst, ja her selvfølgelig....

Sidder nede ved kiopraktoren nu her med Mathias, og giver ham flaske. Han er så oppe og bøvse. Ved siden af mig sidder der en kvinde og ammer hendes søn. Hun kigger på kærligt ned på hendes søn og siger: Åhh lille skat, du er så smuk! Kigger over på Mathias, giver ham elevator blikket og udbryder: Ja i hvert fald i forhold til en vis anden baby!!!

SERIØST! Jeg kunne have kvalt hende...... Jeg valgte bare at holde min mund og lade som om jeg ik hørte hende, for havde jeg åbnet munden er jeg ret sikker på jeg ville have sagt mange dumme ting...

Syntes virkelig ik min lille deng er grim!

Undskyld men hva f........ bilder folk sig ind, det havde hun da ingen grund til at sige   Jeg var altså også blevet stjerne tosset!!!

du har da den sødeste lille dreng, ja jeg synes ihvertfald han er SÅ fin og kær

Anmeld

7. juni 2010

Agnete

Ha..!!! Sådan en kælling. Du skulle have sagt: "Ja din er smuk - utroligt hvad pænt tøj kan gøre for et barn. Bare synd han er ved at blive kvalt i dine lange patter..!!!"

Men jeg var nok også bare blevet mundlam som dig. Du har en smuk og lækker søn.

-Kh Agnete

Anmeld

7. juni 2010

JustAnotherName

WHAT !!????!!??  Det var dog noget UNDERLIGT NOGET at sige/gøre.

Dumme kvindemenneske. Hun må da have et klamt behov for at bekræfte sig selv og sit barn på bekostning af andre. Det bunder sikkert i usikkerhed på sig selv, eller noget, det er også underordnet. Sikke en latterlig opførsel!!

Tag dig ikke af hendes dumme kommentar.
Den var så ufortjent og ubegrundet - og MÆRKELIG!

Du har en meget skøn og køn dreng !!

Og det er da i øvrigt fløjtende ligemeget for hendes liv og hverdag (og for din) hvorhvidt hendes søn er kønnere end andres børn.
Det er ens egne børn vist næsten i ALLE tilfælde samlignet mod enhver anden, da det jo er ens "eget produkt" og store kærlighed.

Så lad da hende være latterlig og selvforskønnende.

Fordi ens eget barn er skønt (ihvertfald i ens egne øjne) så behøver andre børn jo ikke være mindre skønne.
Jeg er tvært imod blevet endnu mere forelsket i ALLE BØRN efter jeg har fået mine egne. Og selvfølgelig synes jeg at mine børn er super smukke og dejlige. Men jeg føler mig ikke usikker, og har et behov for at forskønne mine egne over andres, og sammenligne.

Sikke en snever verden at leve i !!! Stakkels hende (og hendes barn) !!

Anmeld

7. juni 2010

lisbethita

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Skal lige ud med min vrede, og hvor gør man det bedst, ja her selvfølgelig....

Sidder nede ved kiopraktoren nu her med Mathias, og giver ham flaske. Han er så oppe og bøvse. Ved siden af mig sidder der en kvinde og ammer hendes søn. Hun kigger på kærligt ned på hendes søn og siger: Åhh lille skat, du er så smuk! Kigger over på Mathias, giver ham elevator blikket og udbryder: Ja i hvert fald i forhold til en vis anden baby!!!

SERIØST! Jeg kunne have kvalt hende...... Jeg valgte bare at holde min mund og lade som om jeg ik hørte hende, for havde jeg åbnet munden er jeg ret sikker på jeg ville have sagt mange dumme ting...

Syntes virkelig ik min lille deng er grim!

Du har en SMUK baby!! Og hvem dælen kan finde på at sige sådan?? Jeg havde sagt:  UNDSKYLD HVAD SAGDE DU???

Dumme ko, er hun..... 

Anmeld

7. juni 2010

JustAnotherName

Og det er bare SÅ TRÆLS, når man bliver helt mundlam. Så kommer det altid først til én BAGEFTER alle de ting, som man ville ønske man havde fået sagt.

Men hun er ikke værd at tale til!
Det er så lavt af hende at udtale sådan om dit BARN!

Jeg kan godt forstå at det rammer. For man elsker jo sit barn.
Men du har INGEN grund til at blive ramt af hendes latterlige kommentar, for det har virkelig ingen hold i virkeligheden.
Din søn er helt og aldeles dejlig og smuk som han er.

Det er hun bare ikke indeni. Men det skal jo ikke gå ud over Jer!

Anmeld

7. juni 2010

NinaNymannMadsen

at hun overhovedet kunne finde på at sige sådan noget.

han er da overhovedet ikk grim på nogen måde da, han er da lige det modsatte af grim, han er skide sød og charmerende at se på og så ser han da smuk ud.

Anmeld

7. juni 2010

Shibby

Din dreng er ikke grim. Men hvorfor er det også kun tilladt at åbne munden og være ærlig omkring skønhed eller pæne børn?

Nå..tilbage til emnet Åben munden en anden gang. Giv hende svar på tiltale

Anmeld

7. juni 2010

BimBamBusse

Shibby skriver:

Din dreng er ikke grim. Men hvorfor er det også kun tilladt at åbne munden og være ærlig omkring skønhed eller pæne børn?

Nå..tilbage til emnet Åben munden en anden gang. Giv hende svar på tiltale

Det er da meget naturligt at der ikke er nogen mødre der vil høre at deres børn er grimme! Ville du det?

Til TS: Din søn er bestemt ikke grim - SLET IKKE! Som flere skriver må den kvinde virkelig have det dårlligt med sig selv og sit barn, siden hun lige skal komme med så latterlig en kommentar!

Anmeld

7. juni 2010

Nanna1985

Det sagde hun bare ikke vel

FUCK jeg var gåt AMOK  Hvad bilder hun sig ind..??

Din dreng er sgu da skide søøød og pææææn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.