Kælling!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Vingummien

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Skal lige ud med min vrede, og hvor gør man det bedst, ja her selvfølgelig....

Sidder nede ved kiopraktoren nu her med Mathias, og giver ham flaske. Han er så oppe og bøvse. Ved siden af mig sidder der en kvinde og ammer hendes søn. Hun kigger på kærligt ned på hendes søn og siger: Åhh lille skat, du er så smuk! Kigger over på Mathias, giver ham elevator blikket og udbryder: Ja i hvert fald i forhold til en vis anden baby!!!

SERIØST! Jeg kunne have kvalt hende...... Jeg valgte bare at holde min mund og lade som om jeg ik hørte hende, for havde jeg åbnet munden er jeg ret sikker på jeg ville have sagt mange dumme ting...

Syntes virkelig ik min lille deng er grim!

Han er smuk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Mettemus

Hvad fanden bilder hun sig ind? Helt ærligt?!?!? Hun må da være et virkelig lavt og dårligt menneske hvis hun har behov for at hævde sig på den måde... jøsses!!

Og selvfølgelig er han da ikke grim, han er præcis lisså babylækker som man kan ønske sig!

Anmeld

7. juni 2010

bagger26

Shibby skriver:

Din dreng er ikke grim. Men hvorfor er det også kun tilladt at åbne munden og være ærlig omkring skønhed eller pæne børn?

Nå..tilbage til emnet Åben munden en anden gang. Giv hende svar på tiltale

Jeg går ikke ind for ærlighed der kun har til hensigt at såre andre mennesker.. Det er netop hvad denne dame gjorde.. Det eneste hun ville få ud af såden en kommentar, er at såre en anden person.. Og det er på ingen måder i orden i min verden..

Anmeld

7. juni 2010

klmf

Altså, SELVFØLGELIG synes alle mødre at lige deres lille guldklump er den sødeste, dygtigste osv.... Men derfra og så til at sige sådan noget lort, der er bare et laaaaaaangt stykke af almindelig pli og empati.

Din lille dreng er en smuuuuuuk lille sag og det ved du heldigvis også. Syned for hende gimpen at hun ikke kan glæde sig over andres lykke, hun har garanteret et lavt selvværd når hun skal opføre sig sådan. Dumme ko.....

Skulderklap til dig for ikke at have smidt endnu mere dårlig karma ud i universet og opført dig som et civiliseret voksent menneske

Anmeld

7. juni 2010

anna-jonas

Han er da en smuk lille baby..................den mor må da være blind. Ta' og spring op og fald ned på sådan en kommentar................den er sagt af et meget usikkert og uintelligent mennesker.

Anmeld

7. juni 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Måske er jeg forudindtaget - men din dreng ligner faktisk min en del, og jeg synes jo han er for lækker! Så det er din også!!! Hun har da bare været jaloux!

Anmeld

7. juni 2010

quity

Han er da total lækker din dreng.

Anmeld

7. juni 2010

smokin

stik hende et par håndmadder fra mig!

Anmeld

7. juni 2010

Karo

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Skal lige ud med min vrede, og hvor gør man det bedst, ja her selvfølgelig....

Sidder nede ved kiopraktoren nu her med Mathias, og giver ham flaske. Han er så oppe og bøvse. Ved siden af mig sidder der en kvinde og ammer hendes søn. Hun kigger på kærligt ned på hendes søn og siger: Åhh lille skat, du er så smuk! Kigger over på Mathias, giver ham elevator blikket og udbryder: Ja i hvert fald i forhold til en vis anden baby!!!

SERIØST! Jeg kunne have kvalt hende...... Jeg valgte bare at holde min mund og lade som om jeg ik hørte hende, for havde jeg åbnet munden er jeg ret sikker på jeg ville have sagt mange dumme ting...

Syntes virkelig ik min lille deng er grim!

Nej han er da bestemt ikke grim. Han er da en rigtig lille dejlig og MEGET køn dreng.

Tænk sig at man kan få sig selv til at lukke sådan en gang lort ud Flot at du ikke lod dig sænke til hendes niveu.

Anmeld

7. juni 2010

Low

Møg so !! Du skulle da bare have sagt noget!!

Jeg ville hvert fald have sagt noget igen. Noget med om hun ikke skulle opføre sig ordenligt eller sådan noget og så ville jeg sikkert have nedgjort hende på en "pæn" måde. Jeg ville ikke snakke dårligt om hendes baby da det ikke er barnets skyld at hun er en smat so.

Forresten så er din dreng da rigtig smuk

Hilsen Ditte, 38+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.