Kælling!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Tullebobs

Dumme kost!

Din søn er så vakker og fin, som man kan blive - se bare de øjne og garnet er da dybt misundelsesværdigt for de fleste skaldede babyer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Balderson

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Skal lige ud med min vrede, og hvor gør man det bedst, ja her selvfølgelig....

Sidder nede ved kiopraktoren nu her med Mathias, og giver ham flaske. Han er så oppe og bøvse. Ved siden af mig sidder der en kvinde og ammer hendes søn. Hun kigger på kærligt ned på hendes søn og siger: Åhh lille skat, du er så smuk! Kigger over på Mathias, giver ham elevator blikket og udbryder: Ja i hvert fald i forhold til en vis anden baby!!!

SERIØST! Jeg kunne have kvalt hende...... Jeg valgte bare at holde min mund og lade som om jeg ik hørte hende, for havde jeg åbnet munden er jeg ret sikker på jeg ville have sagt mange dumme ting...

Syntes virkelig ik min lille deng er grim!

Desværre er det bare ikke alle der er blevet opdraget ordenligt hjemmefra....

Det var tydeligt at se at du var den voksne i denne situation...

Godt gået...

Anmeld

7. juni 2010

anjada

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Sidder nede ved kiopraktoren nu her med Mathias, og giver ham flaske. Han er så oppe og bøvse. Ved siden af mig sidder der en kvinde og ammer hendes søn. Hun kigger på kærligt ned på hendes søn og siger: Åhh lille skat, du er så smuk! Kigger over på Mathias, giver ham elevator blikket og udbryder: Ja i hvert fald i forhold til en vis anden baby!!!

SERIØST! Jeg kunne have kvalt hende...... Jeg valgte bare at holde min mund og lade som om jeg ik hørte hende, for havde jeg åbnet munden er jeg ret sikker på jeg ville have sagt mange dumme ting...

Ja, helt ærlig, en kælling... Hvad bilder hun sig ind at lukke sådan noget ævl ud???? Du har da den lækreste søde og dejlige baby

Anmeld

7. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tjuhl skriver:

NEJ?! jeg sidder lige helt overrasket over nogle menneskers uforskammethed han er IKKE grim, Louise!! chancen for at hendes unge VAR grim er langt højere når hun sådan har behov for at sammenligne og understrege hans smukhed

Lige min tanke også. Og hvad så hvis han var grim, sådan noget siger man ikke. Folk er så uforskammede nogle gange.

Synes din dreng er smuuuuuk

Anmeld

13. juni 2010

luckas-mor

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

syntes virkelig ikke han er grim,, tværtimod

hun ku da godt holde sådanne noget for sig selv, ka godt forstå du ble gal...

kram natascha

Anmeld

13. juni 2010

Mor-til-asta-09

Ej han er da ihvertfald ikke Grim. Hvad fanden bilder hun sig ind. Men tror bestemt ikke jeg havde holdt min vrede for sig selv

Han er da kær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.