Kælling!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.959 visninger
65 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Skal lige ud med min vrede, og hvor gør man det bedst, ja her selvfølgelig....

Sidder nede ved kiopraktoren nu her med Mathias, og giver ham flaske. Han er så oppe og bøvse. Ved siden af mig sidder der en kvinde og ammer hendes søn. Hun kigger på kærligt ned på hendes søn og siger: Åhh lille skat, du er så smuk! Kigger over på Mathias, giver ham elevator blikket og udbryder: Ja i hvert fald i forhold til en vis anden baby!!!

SERIØST! Jeg kunne have kvalt hende...... Jeg valgte bare at holde min mund og lade som om jeg ik hørte hende, for havde jeg åbnet munden er jeg ret sikker på jeg ville have sagt mange dumme ting...

Syntes virkelig ik min lille deng er grim!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

roenlund

Han er IKKE grim...

smuk baby

Anmeld

7. juni 2010

bagger26

Nogen mennesker tsk tsk... Han er på ingen måder grim overhovedet, syntes han er en meget meget lækker lille baby..

Anmeld

7. juni 2010

trunte89

Hold da op en kommentar.

Men nej, din dreng er på ingen måde grim! Han er super lækker!

Anmeld

7. juni 2010

CiSo

Hvad fanden i hel**** bilder hun dig ind?  Jeg forstår slet ikke nogle folk kan tillade sig at sige sådan!! 

Og nej, din dreng er da SLET ikke grim, men faktisk en meget smuk lille dreng!

Dumme kælling! 

Anmeld

7. juni 2010

LilleMor10

BITCH ! Jeg havde nok ikke taklet det nær så modent som dig, hvis jeg havde været i dit sted, havde nok spist hende med hud og hår ! 

Anmeld

7. juni 2010

Valle81

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Skal lige ud med min vrede, og hvor gør man det bedst, ja her selvfølgelig....

Sidder nede ved kiopraktoren nu her med Mathias, og giver ham flaske. Han er så oppe og bøvse. Ved siden af mig sidder der en kvinde og ammer hendes søn. Hun kigger på kærligt ned på hendes søn og siger: Åhh lille skat, du er så smuk! Kigger over på Mathias, giver ham elevator blikket og udbryder: Ja i hvert fald i forhold til en vis anden baby!!!

SERIØST! Jeg kunne have kvalt hende...... Jeg valgte bare at holde min mund og lade som om jeg ik hørte hende, for havde jeg åbnet munden er jeg ret sikker på jeg ville have sagt mange dumme ting...

Syntes virkelig ik min lille deng er grim!

Hvad sker der for folk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du har da nok noget nærmest den smukkeste dreng man længe har set!!!!!

Hvad går der galt for folk og deres trang til at ytre alle deres tanker llige op i hovedet på folk!!1 Altså jeg fatter det ikke!!!

Er meget ked af det på dine vegne - synes det er helt ude i hampen.

Kæmpe knus

Anmeld

7. juni 2010

Svane83

Gud hvor Lavt!!! tænk at nogen kan få sig selv til at sidde og sige sådan. Om jeg begriber hvad hun fik ud af det....

Nå men det skal du i hvertfald bare lade gå ind af det ene ører og ud af det andet. Synes du håndterede det fint ved bare at ignorer hende.

Din dreng er meget sød og absolut slette ikke grim, ham kan du i hvertfald godt være stolt af.

Nogen gange ryster det mig hvad folk kan finde på

Carina

Anmeld

7. juni 2010

oo

NEJ?! jeg sidder lige helt overrasket over nogle menneskers uforskammethed han er IKKE grim, Louise!! chancen for at hendes unge VAR grim er langt højere når hun sådan har behov for at sammenligne og understrege hans smukhed

Anmeld

7. juni 2010

Risen

WHAT?! ...  Ej undskyld men det er da næsten komisk ,  din dreng er da lang fra grim.. Hold da ferie hun må da havde synes hende egen baby er grim når hun bliver nød til at sige sådanne ting højt for sig selv.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.