Kælling!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Mira0911

Han er da skøn din søn...

Hvis folk har problemer med andres børn at de ser grimme ud og hvad ved jeg, SÅ burde de fandme og holde det for sig selv i stedet for lige frem og sige det midt i en forsamling...

Jeg har selv fået afvide at min datter er grim.. Og det kvinde menneske burde bare og holde det for sig selv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Ranarupta

Wow! Er helt målløs! Hvad  F*@¤<§ bilder koen sig ind?! 

NEJ! Han er overhovedet ikke grim! Slet ikke det, der ligner! Han er ekstremt lækker!

Anmeld

7. juni 2010

dorthemus

Ejjjj hvad fanden er det for en kommentar Han er rigtig dejlig

Anmeld

7. juni 2010

Ni-ko-li-ne

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Skal lige ud med min vrede, og hvor gør man det bedst, ja her selvfølgelig....

Sidder nede ved kiopraktoren nu her med Mathias, og giver ham flaske. Han er så oppe og bøvse. Ved siden af mig sidder der en kvinde og ammer hendes søn. Hun kigger på kærligt ned på hendes søn og siger: Åhh lille skat, du er så smuk! Kigger over på Mathias, giver ham elevator blikket og udbryder: Ja i hvert fald i forhold til en vis anden baby!!!

SERIØST! Jeg kunne have kvalt hende...... Jeg valgte bare at holde min mund og lade som om jeg ik hørte hende, for havde jeg åbnet munden er jeg ret sikker på jeg ville have sagt mange dumme ting...

Syntes virkelig ik min lille deng er grim!

hvad sker der for den so! ?

jeg tror nok lige jeg var blevet hidsig!

han er en meget smuk og skøn lille baby!

Anmeld

7. juni 2010

DK

Ejjj hvor er han sød! Jeg er ellers ret kritisk, men synes bestemt ikke din dreng er andet end dejlig! Så fine øjne, hår og det hele!

Da jeg var nybagt mor til Kirstine, der synes jeg bare ikke at nogen børn i hele verden kunne måle sig med min (gammel kinser-julemand-gensplejset siemeser-kat) "gudesmukke" nyfødte datter!! Dog havde jeg så meget "pli" at jeg ikke gik rundt og sagde det til folk. Det er da bare direkte uhøfligt og simpelthen et spørgsmål om enormt dårlige manerer. Du skal ikke tage dig af det, det er nok bare løvemoderen i os alle, som så bare var lidt mere fremme i de ubehøvlede sko hos hende den anden mor!

Det er jo det samme som hvis man synes at ens kæreste er mere lækker end en andens kæreste. Det siger man jo heller ikke til vedkommende vel? Hver sin smag heldigvis! Det var kun flot af dig at du ikke blev provokeret ud i at sige noget, af hendes ret så barnlige og umodne provokation!!

Knus Ditte

Anmeld

7. juni 2010

Svei

Åh, stakkels kvinde...hun må have det skidt siden hun på den måde må overbevise sig selv om at hendes barn er smukt...det er da noget ens børn altid er, altså hvis man er en mor som har det godt med sig selv.

Jeg var ikke engang blevet gal, bare helt trist og medlidende og det tror jeg at jeg var kommet til at give udtryk for...

Anmeld

7. juni 2010

LouiseNielsen

Hendes lille dreng var HELT skallet, og Mathias har jo rigtig rigtig meget hår, så tænker lidt om det kan være en form for jalousi... Men alligevel, jeg kunne aldrig drømme om at sige at andre børn er grimme..... Syntes virkelig det er så lavt sagt!

Anmeld

7. juni 2010

karina1980

altså jeg ser rigtig mange babyer og nogle mere kønne end andre, men jeg kunne ALDRIG drømme om at sige sådan noget om en andens babyen,

jeg kan tænke mit og synes jeg måske ikke det er den smukkeste baby, jamen så kan jeg jo kalde den sød eller andet,

et hvert barn er smuk i sin mors øjne

synes nu ikke du skal tage det så tungt, han er da både kær og en flot og smuk baby

Anmeld

7. juni 2010

Mathilde

WHAT? Det var da noget af en kommentar! Hvad mon der sker i hovedet på sådan en mor

Din dreng er rigtig lækker og lige til at kramme! Så glem den kommentar med det samme!

Anmeld

7. juni 2010

Dictes mor

WHAAATTT!!!!!!! Nej nu må du lige have mig undskyldt, det er da noget af det mest uforskammede, jeg nogensinde har hørt! Jeg ved ikke, hvad der er gået af hende.

Han er forresten mega nuttet Og sikke nogle øjne. Tag du bare at træk på skuldrene af hende, selvom det er svært, jeg tror, jeg var klejnet helt ud, der er bare ingen, og jeg mener ingen, som skal sige det mindste om Dicte, før så træder løvemor her til og knurrer og bider. Jeg ved da virkelig ikke, hvad der er hendes problem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.