Kælling!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

TbCp

Sådan en klaphat!!!!!

Jeg tror ikke jeg ville kunne have holdt min mund!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

GryHSB

Hun må da have været brand misundelig på dig -anden grund er der da ikke til sådan en sindssyg og meget upassende (og mange andre grimme ord) opførsel - for din søn er LÆKKER LÆKKER LÆKKER!

Anmeld

7. juni 2010

SiLiMiMa

WHAT????!!!

Ej men, jamen, døh..... jeg er FULDSTÆNDIG MUNDLAM!!

Hvad får dog en kvinde - en mor - til at sige sådan noget?

Det var dog det ypperligste i uforskammethed....sådan en!!

Kram til dig OG din søn er TOTAL nuttet og SMUK! og det siger jeg ikke kun fordi du er herinde - det er han! Men det ved du jo godt

Anmeld

7. juni 2010

Nanna444

EJ!......altså undskyld, men jeg kan næsten ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet Sikke en kommentar at få! Et eller andet sted er det jo vildt sørgeligeligt at hun kan finde på at sige sådan noget. Hun må jo have et enormt stort behov for at få bekræftet at hendes egen baby er smuk.

Din lille dreng er super nuttet og slet ikke grim - overhovdet

KH Nanna

Anmeld

7. juni 2010

3xM

At du da ikke sagde noget til hende, sikke en narrøv.

og en dejlig prins du har

Anmeld

7. juni 2010

Vial

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Skal lige ud med min vrede, og hvor gør man det bedst, ja her selvfølgelig....

Sidder nede ved kiopraktoren nu her med Mathias, og giver ham flaske. Han er så oppe og bøvse. Ved siden af mig sidder der en kvinde og ammer hendes søn. Hun kigger på kærligt ned på hendes søn og siger: Åhh lille skat, du er så smuk! Kigger over på Mathias, giver ham elevator blikket og udbryder: Ja i hvert fald i forhold til en vis anden baby!!!

SERIØST! Jeg kunne have kvalt hende...... Jeg valgte bare at holde min mund og lade som om jeg ik hørte hende, for havde jeg åbnet munden er jeg ret sikker på jeg ville have sagt mange dumme ting...

Syntes virkelig ik min lille deng er grim!

Årh ja en kommentar. Jeg havde nok begyndt at kigge rundt og spørge om det var skjult kamera. Var det ikke det, havde jeg nikket hende en skalde! Eller var jeg i godt humør og overskudsramt, så havde jeg kigget på hende og sagt, at det var trist hun havde behov for at sige den slags og om det ikke var på tide, at hun fik talt ud med manden, så sexlivet kunne komme op at køre igen, da hun tydeligvis var alt for frustreret til at rende rundt i byen med det løse mundtøj!

Anmeld

7. juni 2010

CamillaSoefelt

What? Det sagde hun da bare ikke? Dumme kælling siger jeg også!!! Og nej din søn er bestemt ikke grim, han er en lækker unge er han..;0).

Anmeld

7. juni 2010

christina2412

a hva, det siger man sku da ikke, hva f..... bilder hun sig ind

jeg syntes din dreng er utrolig smuk

jeg havde så ikke taget det så flot som du gjorde må jeg indrømme  tror jeg var tændt af.

Anmeld

7. juni 2010

Sommerfuglelarven

Hun må da vist have ammet så meget at hun helt har mistet hjernen!!

Men nej, din søn er der super dejlig og ikke i nærheden af at være grim - han har nogle rigtig flotte øjne

Anmeld

7. juni 2010

Maria.

Aj, det kan man sgu da ikke!

Smuk dreng i øvrigt!

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.