Børnechecken afgøres idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

Svei

MetteMorTil3 skriver:

hvor er vi enige 

Dejligt...håber der er mange andre der er enige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Lillefe

tumle81 skriver:

Jamen det er så også 50% mindre end med deres første forslag...

Vi har en under 2 år, en mellem 3 og 6 år og en på 7 år, altså når det træder i kraft til næste år...

Knus Kathrina

Ja ok så er det ca. 4 tusind som vi vil miste (hvis de altså tæller halve med også hvor faren har forældre myndighed)

Anmeld

31. maj 2010

MorTilGustav

nogen der ved præcis hvornår de begynder at cutte de 5% af?

Anmeld

31. maj 2010

Pige2009

MorTilGustav skriver:

nogen der ved præcis hvornår de begynder at cutte de 5% af?

1. juli. Så der er allerede når vi får Børnepenge næste gang den 20. juli. Men det er jo kun lige lidt over 200 kr. det drejer sig om for vores vedkommende

Anmeld

31. maj 2010

roenlund

Så er der mig der ikke rigtig ved noget om noget... hvornår for man børnepenge??? 4 gange om året???? og hvordan og hvornår for man første gang???

Anmeld

31. maj 2010

Pige2009

roenlund skriver:

Så er der mig der ikke rigtig ved noget om noget... hvornår for man børnepenge??? 4 gange om året???? og hvordan og hvornår for man første gang???

Man får børnepenge 4 gange om året, og datoerne hedder 20. januar, 20. april, 20. juli og 20. oktober.

De bliver udbetalt første gang i kvartalet efter det du har født i. Jeg fødte f.eks. den 25. oktober 2009, så mine første børnepenge gik ind den 20. januar 2010

Anmeld

31. maj 2010

roenlund

Baagøe skriver:

Man får børnepenge 4 gange om året, og datoerne hedder 20. januar, 20. april, 20. juli og 20. oktober.

De bliver udbetalt første gang i kvartalet efter det du har født i. Jeg fødte f.eks. den 25. oktober 2009, så mine første børnepenge gik ind den 20. januar 2010

tak

Det er ikke lige noget jeg har gået og tænkt over, men efter al den debat der har været herinde det sidste stykke tid er jeg jo blevet opmærksom på at man for dem... og de skal jo nok blive brugt, endnu en undskyldning for at babyshoppe

Anmeld

31. maj 2010

Pige2009

roenlund skriver:

Hos kommunen finder man et skema man skal udfylde og så får man en bekræftelse på, at man har søgt. Derefter går de så ind på ens konto

Anmeld

31. maj 2010

roenlund

Baagøe skriver:

Hos kommunen finder man et skema man skal udfylde og så får man en bekræftelse på, at man har søgt. Derefter går de så ind på ens konto

Det lyder jo rigtig nemt

Anmeld

31. maj 2010

Pige2009

roenlund skriver:

Det lyder jo rigtig nemt

Piece of cake...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.