Marco2 skriver:
Dobbelt tillykke 
Men hvor fedt da. Men kan godt forstå det lige skal bundfælde. 2 på én gang!
AG
Tak allesammen, ja det er ik helt forventet at der lige er to derinde... åh gud tænkte jeg bare til det... det er så idag alle spørgsmålene begynder at dukke op med om man da kan klare det og ik mindst hvordan? Men er da slet ik i tvivl om at det nok skal gå helt af sig selv, er mest bekymret for om det hele nu skal gå godt, de er enæggede og deler moderkage med hver deres fosterhinde, så lægen fortalte mig lidt om at man kan risikere at de stjæler blod fra hinanden, og at der er nogen kriterier der skal opfyldes før man kan føde dem naturligt. fx. den første tvilling skal ligge med hovedet ned af, og der må ikke være mere end 20% forskel på størrelsen. Kan ik huske mere hvad hun sagde, var nok lidt i chok over nyheden. Blev faktisk scannet i en helt time både indefra og udvendigt og hun kiggede grundigt på de to og de er bare så flotte. Jeg er da bare vildt lykkelig nu her hvor mit chok har lagt sig lidt, men gode råd om tvillinger og hvordan man håndtere det hele det tager jeg imod med kyshånd.
Terminen er også rykket fra 4.dec til omkring 15 nov, nu der er to så regnede hun med at hvis ik det gik igang af sig selv ville jeg blive sat igang eller få kejsersnit deromkring. Så får vi dem lidt før det er dejligt.
Det bliver vist lidt langt det her men har tænkt over det hele natten næsten når jeg som sædvanlig render i pendulfart til toilettet hehe. Tænkte også over at det kan gå galt og vi kan miste en af dem elle måske begge to, det er en skrækkelig tanke men jeg tror på en måde det er vigtigt lige at have den i bagtankerne så man er klar over at det kan ske, men det gør det selvfølgelig ikke
Er bare så lykkelig for mine to dejlige små babyer og jeg kan slet ikke vente med at se dem igen 21 juni, håber sådan de kan se kønnet der.
Er kun i uge 16 der men det er da muligt de måske kan.
Anmeld