Sikke en overraskelse idag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

Mira0911

Stort tillykke med bebserne....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

mariamiss6

mullesmith2 skriver:

Var simpelthen til NF scanning idag det så bare fint ud, men der var sku to.... hold nu ferie et chok jeg fik det flimrede helt for øjnene haha det er simpelthen det vildeste jeg nogensinde har prøvet... De var begge 6cm og hovedet havde en diameter på 2cm Så helt normale babyer. Men hold nu op en overraskelse det er helt crazy, nu står man bare og mangler gode råd til hvordan man håndtere to ligepludselig...

Mit allerbedste råd = shop dobbelt

Tillykke med dobbelt lykke

Anmeld

26. maj 2010

N&J

Tillykke med de to...  det bliver spændende

Anmeld

26. maj 2010

Marco2

Dobbelt tillykke

Men hvor fedt da. Men kan godt forstå det lige skal bundfælde. 2 på én gang!

AG

Anmeld

27. maj 2010

Orkide86

Stort tillykke med de to bebser
Hvor er det vildt wee så fedt
Er glad på jeres vegne..

Anmeld

27. maj 2010

Patrick07

Årh det må have været så vildt og opdage der er to ÅRH  Tillykke med de to trolde i maven

Anmeld

27. maj 2010

mullesmith2

Marco2 skriver:

Dobbelt tillykke

Men hvor fedt da. Men kan godt forstå det lige skal bundfælde. 2 på én gang!

AG

Tak allesammen, ja det er ik helt forventet at der lige er to derinde... åh gud tænkte jeg bare til det... det er så idag alle spørgsmålene begynder at dukke op med om man da kan klare det og ik mindst hvordan? Men er da slet ik i tvivl om at det nok skal gå helt af sig selv, er mest bekymret for om det hele nu skal gå godt, de er enæggede og deler moderkage med hver deres fosterhinde, så lægen fortalte mig lidt om at man kan risikere at de stjæler blod fra hinanden, og at der er nogen kriterier der skal opfyldes før man kan føde dem naturligt. fx. den første tvilling skal ligge med hovedet ned af, og der må ikke være mere end 20% forskel på størrelsen. Kan ik huske mere hvad hun sagde, var nok lidt i chok over nyheden. Blev faktisk scannet i en helt time både indefra og udvendigt og hun kiggede grundigt på de to og de er bare så flotte. Jeg er da bare vildt lykkelig nu her hvor mit chok har lagt sig lidt, men gode råd om tvillinger og hvordan man håndtere det hele det tager jeg imod med kyshånd.

Terminen er også rykket fra 4.dec til omkring 15 nov, nu der er to så regnede hun med at hvis ik det gik igang af sig selv ville jeg blive sat igang eller få kejsersnit deromkring. Så får vi dem lidt før det er dejligt.

Det bliver vist lidt langt det her men har tænkt over det hele natten næsten når jeg som sædvanlig render i pendulfart til toilettet hehe. Tænkte også over at det kan gå galt og vi kan miste en af dem elle måske begge to, det er en skrækkelig tanke men jeg tror på en måde det er vigtigt lige at have den i bagtankerne så man er klar over at det kan ske, men det gør det selvfølgelig ikke  Er bare så lykkelig for mine to dejlige små babyer og jeg kan slet ikke vente med at se dem igen 21 juni, håber sådan de kan se kønnet der.  Er kun i uge 16 der men det er da muligt de måske kan.

Anmeld

27. maj 2010

tb

stort tillykke herfra os  og ja, puha da et chok.. Men selvfølgelig kan i da magte opgaven.. vores nabo fik tvillingepiger sidste år og det er da os bare gået super godt (selvom det os har været hårdt når de ikke har haft samme dagsrytme )

kh tina

Anmeld

27. maj 2010

Vial

mullesmith2 skriver:

Var simpelthen til NF scanning idag det så bare fint ud, men der var sku to.... hold nu ferie et chok jeg fik det flimrede helt for øjnene haha det er simpelthen det vildeste jeg nogensinde har prøvet... De var begge 6cm og hovedet havde en diameter på 2cm Så helt normale babyer. Men hold nu op en overraskelse det er helt crazy, nu står man bare og mangler gode råd til hvordan man håndtere to ligepludselig...

Wauv - jubii - kæmpe tillykke - eller dobbelt tillykke :-)

I har da bare vundet i lotteriet. Er glad for at se en ny tvillingegravid herinde siden både Malene og Karin har født deres sæt.

Det er dog dybt rystende at finde ud af. Dét ved jeg. Sov ikke i 3 dage efter og var konstant meget praktisk oven i hoved. Husk på dobbelt op er ikke ens betydende med dobbelt arbejde, men det bliver hårdt - men I får dobbelt så mange smil igen.

Alle forældre er stolte af deres børn - tvillingeforældre er slet ikke til at skyde igennem, når de skal ud i verden med deres små kopier :-)

Kan anbefale dig fluks at købe Joan Tønder Grønnings Bogen om Tvillinger. Den er super god og har uge for uge kalender her i graviditeten..

Anmeld

27. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med tvillingerne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.