Mange gange tillykke. Du går en fantastisk tid i møde. Mine tve-æggede tvillinger er nu 8 måneder, og det er helt fantastisk. Det er en rejse: Det kan godt ske det er hårdt at skulle gå fra destination til destination, men oplevelserne undervejs er uundværlige. Mine er pt. syge, og på trods af megen utilpashed etc., så er jeg stadig dybt lykkelig. Det er ikke dobbelt arbejde, men helt sikkert dobbelt lykke. Mit hjerte smelter når mine børn smiler til mig - men når de smiler til hinanden, så gør det næsten ondt at lykke. Det er så smukt! Glæd dig SÅ meget.
Kan godt forstå du tænker meget praktisk, men det gjorde du jo også, da du kun ventede en, ikke sandt. Nu er det bare andre praktiske ting der presser på. Spørg endelig hvis der er noget du gerne vil vide. Jeg kan kort sige, at vi har været meget glade for vores skråstole til når den ene blev skiftet.
Derudover så køb sindssygt mange stofbleer. Både til at bruge under dem når du skifter, men også til gylp etc. Vi købte billige, hvide til pusling, og farvede til nusse/putte/gylp. Derudover så kan det godt betale sig at købe en masse tøj - gerne brugt, for de bruger det ikke mange gange selv. Og køb gerne en masse i mange størrelser. Du får ikke tid til at ose rundt i byen efter tøj til de små, den første tid de er født.
Mht. senge, så sov de sammen på tværs i en tremmeseng, men vores søn blev hurtig for stor - så måtte de i hver deres.
Du kan sikkert godt se køn ved de 16 uger - der fik vi af vide, vi skulle have en dreng og en pige
.
Der er sikkert mange flere ting, du tænker på: Så spørg endelig.
Anmeld