Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er det bare vildt! Kan slet ikke forestille mig, hvor overrasket og helt ude af den man bliver. Vildt - og FEDT! Stort, stort tillykke!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
WOW det kan man da kalde en overraskelse hehe stort tillykke med dem
Iiiiiiiihhh Tillykke Tillykke... Hvor er det vildt Glæder mig til at følge dig herinde
Kram
vildt et stort tillykke
Wow! Stort tillykke med de 2
mullesmith2 skriver: Var simpelthen til NF scanning idag det så bare fint ud, men der var sku to.... hold nu ferie et chok jeg fik det flimrede helt for øjnene haha det er simpelthen det vildeste jeg nogensinde har prøvet... De var begge 6cm og hovedet havde en diameter på 2cm Så helt normale babyer. Men hold nu op en overraskelse det er helt crazy, nu står man bare og mangler gode råd til hvordan man håndtere to ligepludselig...
Var simpelthen til NF scanning idag det så bare fint ud, men der var sku to.... hold nu ferie et chok jeg fik det flimrede helt for øjnene haha det er simpelthen det vildeste jeg nogensinde har prøvet... De var begge 6cm og hovedet havde en diameter på 2cm Så helt normale babyer. Men hold nu op en overraskelse det er helt crazy, nu står man bare og mangler gode råd til hvordan man håndtere to ligepludselig...
DK skriver: OMG!! Hvor sindsygt!! Jeg kan godt forstå at i blev helt chokerede, he he!! Jamen tillykke, tillykke!! Du tager det jo super fint lyder det til!! Jamen altså! Hvad siger familie og venner? Er de også bare helt rundt på gulvet ligesom jer?
OMG!! Hvor sindsygt!! Jeg kan godt forstå at i blev helt chokerede, he he!! Jamen tillykke, tillykke!! Du tager det jo super fint lyder det til!! Jamen altså! Hvad siger familie og venner? Er de også bare helt rundt på gulvet ligesom jer?
Ja de er mildest talt helt vilde hehe det er godt nok en kæmpe udfordring vi står overfor puuuuhaaaa da hehe
Wow det er da bare for vildt Stort tillykke med de 2 bebser
Jamen så er det jo dobbelt op på tillykke også! Hold ad op...
Gad vide om det er naturens måde at sige "sorry, my bad at det tog så lang tid at blive gravide - i får sgu to i denne omgang så!"????
Valle81 skriver: Mega hjertelig tillykke:0) Syret nok - ej hvor vildt - jeg tror jeg ville besvime hvis jeg fik den besked:0) Ps: Dit cpr nummer er synligt:0(
Mega hjertelig tillykke:0)
Syret nok - ej hvor vildt - jeg tror jeg ville besvime hvis jeg fik den besked:0)
Ps: Dit cpr nummer er synligt:0(
Ej ups, kan ik slette indlæget.... hmm ik godt.hva gør man?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128