Sikke en overraskelse idag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

Diana...

Sikke da en nyhed Stort tillykke med tvillingerne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Corn

mullesmith2 skriver:

Var simpelthen til NF scanning idag det så bare fint ud, men der var sku to.... hold nu ferie et chok jeg fik det flimrede helt for øjnene haha det er simpelthen det vildeste jeg nogensinde har prøvet... De var begge 6cm og hovedet havde en diameter på 2cm Så helt normale babyer. Men hold nu op en overraskelse det er helt crazy, nu står man bare og mangler gode råd til hvordan man håndtere to ligepludselig...

Sådan dér.... Flot klaret

Anmeld

27. maj 2010

blomst84

WAUUUWW kæmpe dobbelt TILLYKKE  

Anmeld

27. maj 2010

sofie85

STORT Tillykke

Sikke en dejlig overraskelse!

Anmeld

27. maj 2010

nannanadja

hold da op.. ja det må være lidt af en overraskelse at der er to

det er jo helt vild... tillykke tillykke

Anmeld

27. maj 2010

mullesmith2

Det er ærlig talt slet ikke til at forstå  er lykkelig og stolt over vi har lavet to babyer sammen mig og min dejlige kæreste det er jo simpelthen helt fantastisk. Bliver så smukke nogle babyer hehe ååh gud jeg glæder mig til at se dem.

Anmeld

27. maj 2010

Malthesmoar

mullesmith2 skriver:

Var simpelthen til NF scanning idag det så bare fint ud, men der var sku to.... hold nu ferie et chok jeg fik det flimrede helt for øjnene haha det er simpelthen det vildeste jeg nogensinde har prøvet... De var begge 6cm og hovedet havde en diameter på 2cm Så helt normale babyer. Men hold nu op en overraskelse det er helt crazy, nu står man bare og mangler gode råd til hvordan man håndtere to ligepludselig...

VILDT...Dobbelt tillykke

Anmeld

27. maj 2010

Sakris

Wow hvor sygt, men fedt! Tillykke med det.... Det kan godt være du skulle vente på at blive gravid, men så gjorde i det da også ordentligt!

Anmeld

27. maj 2010

businesstigger

Tillykke med den fine skanning og den ekstra overraskelse

Anmeld

27. maj 2010

Riksen

Ej, hvor vildt! Sikke da en overraskelse, at se to små babyer! Måske derfor du har haft så meget kvalme?

I hvert fald 2 x tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.