Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sikke da en nyhed Stort tillykke med tvillingerne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mullesmith2 skriver: Var simpelthen til NF scanning idag det så bare fint ud, men der var sku to.... hold nu ferie et chok jeg fik det flimrede helt for øjnene haha det er simpelthen det vildeste jeg nogensinde har prøvet... De var begge 6cm og hovedet havde en diameter på 2cm Så helt normale babyer. Men hold nu op en overraskelse det er helt crazy, nu står man bare og mangler gode råd til hvordan man håndtere to ligepludselig...
Var simpelthen til NF scanning idag det så bare fint ud, men der var sku to.... hold nu ferie et chok jeg fik det flimrede helt for øjnene haha det er simpelthen det vildeste jeg nogensinde har prøvet... De var begge 6cm og hovedet havde en diameter på 2cm Så helt normale babyer. Men hold nu op en overraskelse det er helt crazy, nu står man bare og mangler gode råd til hvordan man håndtere to ligepludselig...
Sådan dér.... Flot klaret
WAUUUWW kæmpe dobbelt TILLYKKE
STORT Tillykke
Sikke en dejlig overraskelse!
hold da op.. ja det må være lidt af en overraskelse at der er to
det er jo helt vild... tillykke tillykke
Det er ærlig talt slet ikke til at forstå er lykkelig og stolt over vi har lavet to babyer sammen mig og min dejlige kæreste det er jo simpelthen helt fantastisk. Bliver så smukke nogle babyer hehe ååh gud jeg glæder mig til at se dem.
VILDT...Dobbelt tillykke
Wow hvor sygt, men fedt! Tillykke med det.... Det kan godt være du skulle vente på at blive gravid, men så gjorde i det da også ordentligt!
Tillykke med den fine skanning og den ekstra overraskelse
Ej, hvor vildt! Sikke da en overraskelse, at se to små babyer! Måske derfor du har haft så meget kvalme?
I hvert fald 2 x tillykke!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128