Sikke en overraskelse idag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Ja min mormor er tveægget tvilling men hendes tvillingebror døde desværre ved fødslen. Men har llæst at det kun er tveægget som min mormor der er arveligt og ikke enæggede som jeg bære rundt på der er.  Ja jeg troede der ik var noget som helst derinde og så var der sku to dejlige klumper haha sindsygt at opleve det.

Det må ha været så vild en oplevelse  Nu bliver det da endnu mere spændende, at få køn at vide  Er så glad på jeres vegne!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Det må ha været så vild en oplevelse  Nu bliver det da endnu mere spændende, at få køn at vide  Er så glad på jeres vegne!!

Ja vi skal til scanning allerede her d.21 juni så får vi nok køn afvide hvis de kan se det. Det bliver spændende  Håber lidt på to piger, men bliver skam også glad for to drenge.

Anmeld

28. maj 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Ja vi skal til scanning allerede her d.21 juni så får vi nok køn afvide hvis de kan se det. Det bliver spændende  Håber lidt på to piger, men bliver skam også glad for to drenge.

Ja, man er jo glad, bare de kommer raske og velskabte ud 

Anmeld

28. maj 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Ja, man er jo glad, bare de kommer raske og velskabte ud 

Ja det håber jeg godt nok de gør,

Anmeld

28. maj 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Ja det håber jeg godt nok de gør,

Det gør de helt sikkert 

Anmeld

28. maj 2010

mrsMary

WOW Super mange gange tillykke!

Er bare vildt misundelig :-)

Er selv enægget tvilling og kunne godt have tænkt mig, at nummer to var nummer to OG tre!

fedt fedt!

Anmeld

28. maj 2010

mullesmith2

mrsMary skriver:

WOW Super mange gange tillykke!

Er bare vildt misundelig :-)

Er selv enægget tvilling og kunne godt have tænkt mig, at nummer to var nummer to OG tre!

fedt fedt!

Takker. er det ikke fedt at være enægget tvilling??

Anmeld

28. maj 2010

mrsMary

tjo, nu har jeg jo ikke prøvet andet......

Vi har altid kunne støtte os til hinanden, blive forstået uden forbehold og kunne give/få ærlig konstruktiv kritik.

Vi er også gode til at skændes :-) Vores forældre kunne aldrig irettesætte den ene under et skænderi - uden vi straks tog hinandens parti.....

Barndommen er lettere med en kammerat 'lige ved hånden' og aldrig føle sig 'palle alene i verden'. Det kan så være mere skræmmende for udefra kommende, at henvende sig til et 'tospand', som tvillinger er. Vi har dog aldrig skulle arbejde for at få venner og vennekredsen er blevet naturligt stor (kender man den ene, kender man også den anden). Det kan jo så også være negativt, at man alrdig lærer at skulle arbejde mere for venskaber.

Der er da også møgirriterende aldrig at være 'sig selv', men altid blive set i lyset af en anden.

Men det er jo så op til jer, som forældre, at kunne adskille og se jeres børn som individer. :-)

Jeg må dog sige, at det bliver en vanskelig balancegang, da tvillinger på den ene side ikke gider blive behandlet som én, men samtidigt ikke vil forskelsbehandles....

Må jeg anbefale, at I ALDRIG klæder dem ens! Også selvom det er sjovt.

Anmeld

29. maj 2010

mullesmith2

mrsMary skriver:

tjo, nu har jeg jo ikke prøvet andet......

Vi har altid kunne støtte os til hinanden, blive forstået uden forbehold og kunne give/få ærlig konstruktiv kritik.

Vi er også gode til at skændes :-) Vores forældre kunne aldrig irettesætte den ene under et skænderi - uden vi straks tog hinandens parti.....

Barndommen er lettere med en kammerat 'lige ved hånden' og aldrig føle sig 'palle alene i verden'. Det kan så være mere skræmmende for udefra kommende, at henvende sig til et 'tospand', som tvillinger er. Vi har dog aldrig skulle arbejde for at få venner og vennekredsen er blevet naturligt stor (kender man den ene, kender man også den anden). Det kan jo så også være negativt, at man alrdig lærer at skulle arbejde mere for venskaber.

Der er da også møgirriterende aldrig at være 'sig selv', men altid blive set i lyset af en anden.

Men det er jo så op til jer, som forældre, at kunne adskille og se jeres børn som individer. :-)

Jeg må dog sige, at det bliver en vanskelig balancegang, da tvillinger på den ene side ikke gider blive behandlet som én, men samtidigt ikke vil forskelsbehandles....

Må jeg anbefale, at I ALDRIG klæder dem ens! Også selvom det er sjovt.

Det er helt sikkert noget jeg vil tænke over det du skriver, du ved jo bedst hvordan det er at være tvilling. Men jeg kan nok ik lade være at give dem ens tøj på i starten hehe bare et par enkelte gange   Men skal nok klæde dem forskelligt. Skal jo også tænke over at de er hver deres individ og ikke ens. Det er nok svært for familien også ikke at komme til at se dem som 2 i en nærmest. Men selvom man er ens udenpå så har man nok stadig sin egen måde at fortolke og opleve verden omkring sig på og man er sin egen person. Det er også noget jeg tænker meget over at når de skal i skole skal de i hver sin klasse og måske skal den ene klippes på en anden måde end den anden, hvis de da selv ønsker det og sådan. Også for at andre ikke tager fejl af dem hele tiden. Men der er mange år til det men har da tænkt tanker omkring det.

Anmeld

30. maj 2010

Enayia

mullesmith2 skriver:

Var simpelthen til NF scanning idag det så bare fint ud, men der var sku to.... hold nu ferie et chok jeg fik det flimrede helt for øjnene haha det er simpelthen det vildeste jeg nogensinde har prøvet... De var begge 6cm og hovedet havde en diameter på 2cm Så helt normale babyer. Men hold nu op en overraskelse det er helt crazy, nu står man bare og mangler gode råd til hvordan man håndtere to ligepludselig...

Åh det lyder simpelhen bare super spændende! Hjertelig tillykke med dem ! Jeg kan godt forstå du blev chokket, det tror jeg helt bestemt jeg selv ville blive hvis jeg fandt ud af der ikke var blot een, men flere små bebser inde i maven!

Jeg har ingen super råd til dig, men jeg er sikker på du nok skal klare den! Måske tage imod lidt hjælp når den tid kommer hvis der er nogen i nærheden af dig som har mulighed for det

Endnu en gang tillykke og held og lykke med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.