Sikke en overraskelse idag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2010

mullesmith2

Enayia skriver:

Åh det lyder simpelhen bare super spændende! Hjertelig tillykke med dem ! Jeg kan godt forstå du blev chokket, det tror jeg helt bestemt jeg selv ville blive hvis jeg fandt ud af der ikke var blot een, men flere små bebser inde i maven!

Jeg har ingen super råd til dig, men jeg er sikker på du nok skal klare den! Måske tage imod lidt hjælp når den tid kommer hvis der er nogen i nærheden af dig som har mulighed for det

Endnu en gang tillykke og held og lykke med dem

Mange tak for det, ja det er lidt af en overraskelse at finde ud af at der er to derinde huhada... hihi men meget skægt det var det da nok. Ja jeg skal nok få brug for hjælp, jeg er bare helt nervøs for at jeg bliver træt af min mor og stedmor der helt sikkert vil være der hele tiden næsten og min mormor også... Jeg håber også de kan forstå hvis jeg gerne vil prøve at klare det lidt selv også ihvertfald med babyerne, så kan de hjælpe med lidt madlavning og rengørring og vasketøj hehe alt det kedelige hihi Ej må nok tage al hjælp til mig med kyshånd. Men jeg ved fra mig selv at man kan klare overraskende meget mere end man tror, så er slet ikke bange for at jeg ikke skulle kunne klare de to spilopper der kommer, selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Enayia

mullesmith2 skriver:

Mange tak for det, ja det er lidt af en overraskelse at finde ud af at der er to derinde huhada... hihi men meget skægt det var det da nok. Ja jeg skal nok få brug for hjælp, jeg er bare helt nervøs for at jeg bliver træt af min mor og stedmor der helt sikkert vil være der hele tiden næsten og min mormor også... Jeg håber også de kan forstå hvis jeg gerne vil prøve at klare det lidt selv også ihvertfald med babyerne, så kan de hjælpe med lidt madlavning og rengørring og vasketøj hehe alt det kedelige hihi Ej må nok tage al hjælp til mig med kyshånd. Men jeg ved fra mig selv at man kan klare overraskende meget mere end man tror, så er slet ikke bange for at jeg ikke skulle kunne klare de to spilopper der kommer, selv

Hehe, nå ja, men hvis at gøre lidt rent eller tage opvasken giver ekstra overskud, så er det jo bare med at tage imod det :9 Alt hjælp er en hjælp :=) Det bliver spændende at høre om din graviditet! Double time !

Anmeld

31. maj 2010

NoName

mullesmith2 skriver:

Var simpelthen til NF scanning idag det så bare fint ud, men der var sku to.... hold nu ferie et chok jeg fik det flimrede helt for øjnene haha det er simpelthen det vildeste jeg nogensinde har prøvet... De var begge 6cm og hovedet havde en diameter på 2cm Så helt normale babyer. Men hold nu op en overraskelse det er helt crazy, nu står man bare og mangler gode råd til hvordan man håndtere to ligepludselig...

Nej nej nej... jeg holder aldrig ferie mere.... Jeg er gået glip af denne skønne tråd (og mange andre)...

Arhmen altså søde, stort tillykke med dine små bebser i maven... hvor heldig har du lov til at være... Sikke en dejlig overraskelse du fik i onsdags og så lige på min fødselsdag...

Tillykke tillykke herfra...

Majken

Anmeld

31. maj 2010

mullesmith2

noname skriver:

Nej nej nej... jeg holder aldrig ferie mere.... Jeg er gået glip af denne skønne tråd (og mange andre)...

Arhmen altså søde, stort tillykke med dine små bebser i maven... hvor heldig har du lov til at være... Sikke en dejlig overraskelse du fik i onsdags og så lige på min fødselsdag...

Tillykke tillykke herfra...

Majken

åååh nej alt det du er gået glip af hihi. Takker og vi er også lykkelige helt vildt men det er godt nok noget af en nød at sluge når man ligger der og bliver scannet og så er der sku to små smukke babyer på skærmen  Sikke meget man får at tænke over ligepludselig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.