mullesmith2 skriver:
Var simpelthen til NF scanning idag det så bare fint ud, men der var sku to.... hold nu ferie et chok jeg fik det flimrede helt for øjnene haha det er simpelthen det vildeste jeg nogensinde har prøvet... De var begge 6cm og hovedet havde en diameter på 2cm Så helt normale babyer. Men hold nu op en overraskelse det er helt crazy, nu står man bare og mangler gode råd til hvordan man håndtere to ligepludselig...
Først vil jeg sige TILLYKKE!!!!! Jeg kan selv huske da jeg fik chokket.... det tager lige sin tid at sluge det da man jo tror der er en baby i maven, og så er der ligepluslig hele TO... Jeg kan huske der var så mange tanker der fløj gemmen mit hovde, kan jeg nu kalr to babyer på en gang, kan man elsker to børn lige meget, havd hvis de græder på samme tid og mange mange flere, men det hjælper når man står med de to små guldklumper i areme, så glemte jeg alt om mine tanker og bekymringer. Og når de først kommer ud kan du klare alt... du bliver en super mor bare vent og se... Mine piger er nu 15mdr og jeg syndes bare det er så vidunerligt at se så meget glæde de har af hinannen, det er hele arbejdet vær..

Anmeld