Har man sat sig for hårdt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

N&J

Jeg er en af dem der har svarede at jeg ikke kunne undvære dem, men jeg kan ikke sidde billigere end jeg gør, og har kun en to vær. på 54 km2 så det syntes jeg ikke er at sætte sig for hårdt, så jeg syntes det er en smule unuanceret bare at sige at de må have sat sig for hårdt, sagen har jo normal flere sider..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Maria.

Hos os bliver pengene ikke regnet ind i budgettet, selvom de gjorde det nede i banken, da de så det som en fast indkomst..

Vi hev dem så ud igen da vi kom hjem, da vi mener det er 100% til børnene.. - På den ene eller den anden måde..

Anmeld

24. maj 2010

N&J

N&J skriver:

Jeg er en af dem der har svarede at jeg ikke kunne undvære dem, men jeg kan ikke sidde billigere end jeg gør, og har kun en to vær. på 54 km2 så det syntes jeg ikke er at sætte sig for hårdt, så jeg syntes det er en smule unuanceret bare at sige at de må have sat sig for hårdt, sagen har jo normal flere sider..

Hov skal måske lige tilføje at jeg ikke får SU lån, da jeg helst vil klare mig uden, men fjernede det checken, så måtte jeg jo ty til det.. men nu er det ikke lige fordi jeg kommer til at tjene alverden når jeg er færdig så det vil jeg helst ikke.. og jeg har hverken bil, kørekort, tager cyklen (når den ikke er på værksted, og det er for glat udenfor).. så kan ikke se hvor jeg ellers kan spare..  

Anmeld

24. maj 2010

Svei

Maria. skriver:

Hos os bliver pengene ikke regnet ind i budgettet, selvom de gjorde det nede i banken, da de så det som en fast indkomst..

Vi hev dem så ud igen da vi kom hjem, da vi mener det er 100% til børnene.. - På den ene eller den anden måde..

Men fordi de er med i budgettet så går de vel stadig til børnene...altså mine unger er klart med hele vejen rundt og i alt hvad jeg gør og bruger penge på...om det så er til mad, tøj, oplevelser eller fritidsinteresser...

Anmeld

24. maj 2010

Laulund87

Ja så har man sat sig for hårdt.

Anmeld

24. maj 2010

Maria.

Yrsa skriver:

Men fordi de er med i budgettet så går de vel stadig til børnene...altså mine unger er klart med hele vejen rundt og i alt hvad jeg gør og bruger penge på...om det så er til mad, tøj, oplevelser eller fritidsinteresser...

Jo, det er klart.. Det afhænger jo af ens økonomi.. Vi behøver ikke regne dem ind i budgettet..

Jeg synes man skal bruge dem som man selv synes er bedst..

Anmeld

24. maj 2010

Svei

Maria. skriver:

Jo, det er klart.. Det afhænger jo af ens økonomi.. Vi behøver ikke regne dem ind i budgettet..

Jeg synes man skal bruge dem som man selv synes er bedst..

Det jeg mener er at de jo godt kan køre ind på kontoen og bare bruges som en del af pengene, uden de som sådan er nødvendige, giver det mening?

Anmeld

24. maj 2010

Valle81

Yrsa skriver:

Anmeld

24. maj 2010

Valle81

Maria. skriver:

Jeg forstår ikke det der med udelukkende til børnene - hvad menes med dette??? At man hver 3 måned skal fyre alle pengene af på en cykel, legetøj, tøj tur i legoland eller hvordan skal det forståes?

Jeg angriber ikke - men forstår det bare ikke helt:0)

Anmeld

24. maj 2010

Valle81

Laulund87 skriver:

Ja så har man sat sig for hårdt.

Må jeg spørge hvorfor du synes det???

Hvad har de børn, hvis forældre ikke regner pengene med i budgettet, som de børn hvis forældre der gør, ikke har???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.