Dum-man drikker sguda ikke med barnet sovende ved siden af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

june1987

KaMa skriver:

Jeg blev så træt af den musik de altid spillede, når du tonede frem på skærmen. Synes den lagde en tyk streg under at I boede LANGT ude på landet og var nogle "bondeknolde". Sådan virkede den opsætning de lavede på jer. Generede det dig aldrig?

jo det gjorde det, derfor valgte jeg også at komme ud af det 

men efter 1 sæson kom der dog en anden melodi på da jeg havde sagt det.. men senere blev den brugt til andre også..

men jeg gad ikke mere, og jeg gider heller ikke idag, det var det dummeste jeg kunne gøre i hele mit liv.

jeg er i dag kendt som june fra de unge mødre

det er jeg træt af. men med tiden glemmer folk håber jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Leonora

KaMa skriver:

Haha - jeg tænkte netop, da jeg så jer skralde kartofler, at der godt nok var dømt lejrskole stemning oppe i det jydske med den balje på bordet...

Min veninde startede optagelser til Singleliv. Det er nøjagtig samme historie. Produktionsselskabet blev total fornærmede over, at hun hverken var biseksuel, løs på tråden, havde traumer fra barndommen eller lign.

Vi må bare konkludere at de IKKE er interesseret i at formidle et sandt billede af singler og unge mødre! Synes mange af deltagerne i begge programmer bliver latterliggjorte :-(

Jeg er heller ik i tvivl om at de alt for udstille de unge tøser i dårligt lys.....MEN jeg synes nu også at nogle af dem opfører sig temmeligt tosset....og jeg tror ikke at alt er iscenesat....

Men jo TV er jo til underholdning og det må man sige at de giver

Anmeld

24. maj 2010

june1987

Leonora skriver:

Jeg er heller ik i tvivl om at de alt for udstille de unge tøser i dårligt lys.....MEN jeg synes nu også at nogle af dem opfører sig temmeligt tosset....og jeg tror ikke at alt er iscenesat....

Men jo TV er jo til underholdning og det må man sige at de giver

jeg gad godt finde den person der ikke kunne finde på at gøre noget tosset i løbet af 12 timers filmning og gentagelser 

Anmeld

24. maj 2010

Leonora

june1987 skriver:

jeg gad godt finde den person der ikke kunne finde på at gøre noget tosset i løbet af 12 timers filmning og gentagelser 

HELT enig og jeg er da selv en skør skid indimellem....Men hvis jeg blev filmet ville jeg tænke meget over hvodan jeg fremstod....

Anmeld

24. maj 2010

june1987

Leonora skriver:

HELT enig og jeg er da selv en skør skid indimellem....Men hvis jeg blev filmet ville jeg tænke meget over hvodan jeg fremstod....

da jeg startede i første sæson vidste jeg ikke det var så stort eller at de forsøgte at finde negativt.. men jeg blev klogere i anden sæson. og ja jeg er meget sjov person og spasmager, derfor var det også skide svært til tider

Anmeld

24. maj 2010

vingummibamse

june1987 skriver:

da jeg startede i første sæson vidste jeg ikke det var så stort eller at de forsøgte at finde negativt.. men jeg blev klogere i anden sæson. og ja jeg er meget sjov person og spasmager, derfor var det også skide svært til tider

jeg har storte set kun set de første 2- 3 sasoner...

og må da indrømme at du er en af dem der i min verden har fremstået som mest normal...

men har da også tænkt et par gange hvor jeg har set nogle enkelte afsnit at det der sker der, kan bare ikke passe så dumme er der seriøst ikke nogen der har lov til at være...

Anmeld

24. maj 2010

Leonora

june1987 skriver:

Ha ha ha ha ja det må fadme ik have været nemt....Kan godt forstå hvis i er blevet fanget lidt. det er svært at vide hvad man går ind til....Men underholdende i verdens klasse er det.....

Anmeld

24. maj 2010

Shibby

Hey june

Jeg fortryder min medvirken. Syntes konstant de iscenesætter og bryder hverdagen med at opstille ting som man bare hverken ville sige eller gøre normalt til daglig. Det ødelægger det altså..og sådan har det ikke altid været. Peter har helt andre oplevelser tilbage fra reportagen og så et år eller to frem. Jeg havde en rigtig positiv fornemmelse det første stykke tid. Siden da har jeg bare ville have rettet op på fejl og mangler hvilket har kærvet et par sæsoner da der altid er en tilrettelægger eller lign som ødelægger noget eller en forkert speak. Sand tv er ikke hvad det var engang. Men uden programmet havde jeg aldrig mødt peter og jer andre så noget godt er der da kommet ud af det

I dag skal der være noget særligt ved hver deltager. Det er ikke nok bare at være under 20 for at komme med i de unge mødre. Det er ikke nok bare at være single for at komme i singleliv. Der skal være noget ekstra. Noget der skaber seertal. Hvad ville singleliv være uden sidney lee? Hvad ville de unge mødre være uden de sædvanelige problemstillinger der bliver taget op?

Så ville man jo "bare" se nogle singler som ikke dater i det omfang der blir lagt pres på i singleliv,og man ville se unge mødre som primært bruger dagene på arbejde,skole,hente barnet for at tage hjem og køre almindelige huslige ting. Når barnet er puttet vil hun oftest sidde og koble af foran tvet,snakke tlf eller sidde foran computeren og skrive her på baby.dk..! Men forestil jer et program hvor man ser det om og om igen. Det er jo ikke nok. Der skal mere til,og man må sige at de finder de helt rigtige der får sat unge mødre i bås generalt. Jeg er ikke stolt over at være en af dem,men som dig june håber jeg at det bliver lettere at håndtere diverse med tiden

Anmeld

24. maj 2010

june1987

vingummibamse skriver:

jeg har storte set kun set de første 2- 3 sasoner...

og må da indrømme at du er en af dem der i min verden har fremstået som mest normal...

men har da også tænkt et par gange hvor jeg har set nogle enkelte afsnit at det der sker der, kan bare ikke passe så dumme er der seriøst ikke nogen der har lov til at være...

tusind tak..

Anmeld

24. maj 2010

june1987

Leonora skriver:

Ha ha ha ha ja det må fadme ik have været nemt....Kan godt forstå hvis i er blevet fanget lidt. det er svært at vide hvad man går ind til....Men underholdende i verdens klasse er det.....

det er meget svært at forudse, jeg læste ikke omkring nettet hvordan folk svinede d.u.m til, det var en af de ting jeg nok havde det sværst med også i forbindelse med min sygedom det fyldte alt for meget. og sandtv er noget af det mest manipulerende man kan forestille sig..

men ja underholdning det er det, dog ser jeg det ikke mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.