Shibby skriver:
Hey june 
Jeg fortryder min medvirken. Syntes konstant de iscenesætter og bryder hverdagen med at opstille ting som man bare hverken ville sige eller gøre normalt til daglig. Det ødelægger det altså..og sådan har det ikke altid været. Peter har helt andre oplevelser tilbage fra reportagen og så et år eller to frem. Jeg havde en rigtig positiv fornemmelse det første stykke tid. Siden da har jeg bare ville have rettet op på fejl og mangler hvilket har kærvet et par sæsoner da der altid er en tilrettelægger eller lign som ødelægger noget eller en forkert speak. Sand tv er ikke hvad det var engang. Men uden programmet havde jeg aldrig mødt peter og jer andre så noget godt er der da kommet ud af det 
I dag skal der være noget særligt ved hver deltager. Det er ikke nok bare at være under 20 for at komme med i de unge mødre. Det er ikke nok bare at være single for at komme i singleliv. Der skal være noget ekstra. Noget der skaber seertal. Hvad ville singleliv være uden sidney lee? Hvad ville de unge mødre være uden de sædvanelige problemstillinger der bliver taget op?
Så ville man jo "bare" se nogle singler som ikke dater i det omfang der blir lagt pres på i singleliv,og man ville se unge mødre som primært bruger dagene på arbejde,skole,hente barnet for at tage hjem og køre almindelige huslige ting. Når barnet er puttet vil hun oftest sidde og koble af foran tvet,snakke tlf eller sidde foran computeren og skrive her på baby.dk..! Men forestil jer et program hvor man ser det om og om igen. Det er jo ikke nok. Der skal mere til,og man må sige at de finder de helt rigtige der får sat unge mødre i bås generalt. Jeg er ikke stolt over at være en af dem,men som dig june håber jeg at det bliver lettere at håndtere diverse med tiden 
Jeg syntes det hele handler om balancegang og sådan er det for alle. Personligt kan jeg ikke fordrage Sidney Lee, og han er grunden til jeg ikke gider se single liv. Jeg har også diverse meninger om jer der har deltaget i D:U:M,og det er vel noget der følger med når man vælger at deltage i programmet? Du kan ikke være med i et offenligt program og så ikke forvente folk har en mening om dig. Til gengæld syntes jeg så ikke det er særlig fedt at de opstiller dig/jer. Jeg går ud fra programmerne var lavet for at skilte en almindelig hverdag som ung mor i Dk. Og hvis sceenerne er fake,så får vi jo ikke et ordentligt indblik alligevel.
Men visse ting er vel som de vises? Og ikke alle vil være positivt indstillede overfor de ting i laver/valg i træffer,og sådan er det altid alle steder. Forskellen på jer og "os" er bare at vi ikke viser det i tv.
Men man vil aldrig kunne gøre alle tilfredse, uanset hvor hårdt du prøver. Det kender jeg da fra mit eget liv.
Anmeld