Jeg havde planer om at flytte til odense,men man tager ikke afsted en hel dag for at se på områder-ikke lejligheder,men områder man kunne tænke sig at bo i
Jeg tænkte bare at "Nå ja. Så får mig og min veninde samt mikkel en hyggelig dag ud af det
Alt er jo planlagt på forhånd. Vi ved hvad dagen skal handle om da alt er opdelt i scener og interviews-hvilket for mig ødelægger den naturlige hverdag som der blev filmet i reportagen. Det virker så opstillet og fake nu
Ville gerne se den rigtige hverdag for unge mødre. Der er ikke meget action i at se tegnefilm,spise,putte,glo tv,oc og sove. Der er ikke alt det der drama medmindre man søger den. Søger man-så finder man. SÅ man får en del af hverdagen,men den føles ikke ægte.
Som i kunne se line skrev med kartoflerne og kagen,og som june skrev med smøgerne,og som jeg skrev med odense turen-så er det bare ikke sådan det foregår irl. Jeg havde også en ide om hvordan peter var indne jeg mødte ham. For jeg havde dømt ham udfra hvad jeg havde set i programmet. Mine fordomme faldt til jorden og jeg faldt pladask for ham
Jeg havde også en helt anden ide om hvordan june ville være irl,og jeg blev overrasket! Den der overraskede mig allermest var camilla henriksen. Hende brød jeg mindst om,og hun var ellers min "favorit". Det kom bag på mig hvor fjernt fra det jeg troede om alle var sandt. Det har været en oplevelse på både godt og ondt,og jeg håber for fremtige deltagere at sand tv bliver som de var engang 
Anmeld