Dum-man drikker sguda ikke med barnet sovende ved siden af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.803 visninger
62 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

Miss.Sunshine

Så lige klip fra næste afsnit af DUM,og hende Hannah holder fest mens datteren ligger inde ved siden af. Og hun udtaler at "jeg håber da ikke hun vågner,for jeg bliver rimelig meget beruset"

Er jeg den eneste der syntes hun er dybt uansvarlig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

B&J

hvad fanden har hun gang i er  vist mit det eneste ord det gør man sku da ikke...

ville ønske jeg kunne se det også så jeg kunne skælde ud på tvet

Anmeld

23. maj 2010

Miss.Sunshine

B&J skriver:

hvad fanden har hun gang i er  vist mit det eneste ord det gør man sku da ikke...

ville ønske jeg kunne se det også så jeg kunne skælde ud på tvet

Jeg sidder også og brokker mig højlydt! Jeg syntes det er helt ok man gerne vil fest og føle sig ung engang imellem,men jeg syntes godt nok ikke det er ok at håbe datteren ikke vågner,fordi man er for stiv til at passe hende. Så må man finde en barnepige.

Anmeld

23. maj 2010

vingummibamse

Miss.Sunshine skriver:

Så lige klip fra næste afsnit af DUM,og hende Hannah holder fest mens datteren ligger inde ved siden af. Og hun udtaler at "jeg håber da ikke hun vågner,for jeg bliver rimelig meget beruset"

Er jeg den eneste der syntes hun er dybt uansvarlig???

er det ikke hende der i for vejen bor på mødre hjem...? eller er jeg bag ud...?

seriøst jeg ville aldrig nogen sinde kunne få mig selv til at drikke hjemme ved en hvor jeg vidste barnet var hjemme... og slet ikke gøre det mens mit eget barn var hjemme...

Anmeld

23. maj 2010

B&J

vingummibamse skriver:

seriøst jeg ville aldrig nogen sinde kunne få mig selv til at drikke hjemme ved en hvor jeg vidste barnet var hjemme... og slet ikke gøre det mens mit eget barn var hjemme...

nemlig ville give dig helt ret...

Anmeld

23. maj 2010

Becks

vingummibamse skriver:

Hun er lige flyttet i egen lejlighed med Cecilaya

Anmeld

23. maj 2010

Miss.Sunshine

vingummibamse skriver:

Jo hun har boet der,det er nemlig rigtigt. Hun er lige "sluppet fri" fra mødrehjemmet og har fået egen lejlighed. Og den starter hun så med at holde den fest i,hvor datteren sover ve siden af.

Anmeld

23. maj 2010

vingummibamse

efter min mening er der virkelig nogen steder hvor kommunen ikke gør sit arbejde ordentligt... der må da være en fra det kommunale system i dk som har lidt at sku ha sagt der ser D.U.M...

hvis jeg med sådan en stilling så sådan et afsnit ville jeg gøre alt hva der stod i min magt for at få det barn fjernet... ja undskyld bare min mening...

men ja jeg så mig allerede sur på hende i en af de afsnit hvor hun lå på sygehuset.. hovr hun heller ville ud og ryge end at amme hendes datter.... det kunne jeg simpelthen ikke klare...

Anmeld

23. maj 2010

Stumpen

Miss.Sunshine skriver:

Jo hun har boet der,det er nemlig rigtigt. Hun er lige "sluppet fri" fra mødrehjemmet og har fået egen lejlighed. Og den starter hun så med at holde den fest i,hvor datteren sover ve siden af.

Hvis hun har boet på et mødrehjem, så må hun da også blive fulgt ekstra godt i hendes nye lejlighed..eller rettere det håber jeg for barnet, for det lyder ikke til at hun er ansvarlig nok til at tage vare på det barn..

Anmeld

23. maj 2010

Millesmammi

vingummibamse skriver:

efter min mening er der virkelig nogen steder hvor kommunen ikke gør sit arbejde ordentligt... der må da være en fra det kommunale system i dk som har lidt at sku ha sagt der ser D.U.M...

hvis jeg med sådan en stilling så sådan et afsnit ville jeg gøre alt hva der stod i min magt for at få det barn fjernet... ja undskyld bare min mening...

men ja jeg så mig allerede sur på hende i en af de afsnit hvor hun lå på sygehuset.. hovr hun heller ville ud og ryge end at amme hendes datter.... det kunne jeg simpelthen ikke klare...

det med at amme - der var hun færdig med at amme & pigen gav selv slip. men kan satme heller ikke forstå hvordan hun kan få sig til at drikke sig pisse fuld når pigen ligger ved siden af s:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.