Dum-man drikker sguda ikke med barnet sovende ved siden af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

wamse

Synes hun tager et rigtigt uansvarligt valg ved at holde indflytterfest og drikke mens hendes datter er der

Jeg har fuld forståelse for at hun gerne vil feste også, men så burde hun have fundet en barnepige. Det er saftsusme en ommer det der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Millesmammi

wamse skriver:

Synes hun tager et rigtigt uansvarligt valg ved at holde indflytterfest og drikke mens hendes datter er der

Jeg har fuld forståelse for at hun gerne vil feste også, men så burde hun have fundet en barnepige. Det er saftsusme en ommer det der.

giver ´dig fuldstændig ret!

Anmeld

23. maj 2010

Frejsmor

Hej alle sammen

Jeg ville bare lige sige at jeg har set afsnittet på nutv.dk, og hun har faktisk en barnepige med i lejligheden, som ikke drikker og som blev hjemme hos datteren da de andre gik i byen senere..

Dermed ikke sagt jeg ikke synes det er en halvdårlig idé at feste godt og grundigt igennem i stuen lige ved siden af - alt man ved da aldrig hvor fulde folk blir, og om de lige sys de skal kigge til pigen og lege mor, far og børn med hende eller hva fanden man nu kan finde på når man er godt stiv!!

Anmeld

23. maj 2010

fit_fys

Vil lige sige at hun havde en veninde der skulle babysitte og derfor ikke drak eller tog med i byen... Men efter min mening skulle babyen være blevet passet et andet sted...

Er bestemt ikke en Hannah-fan...

Anmeld

23. maj 2010

Vidunderligeunger

T.K. skriver:

Vil lige sige at hun havde en veninde der skulle babysitte og derfor ikke drak eller tog med i byen... Men efter min mening skulle babyen være blevet passet et andet sted...

Er bestemt ikke en Hannah-fan...

heller ik mig... synes den episode beviser at hun er "sluppet" for tidlig fri fra mødrehjemmet... 

Må lige kommentere det tøj hun går i  OMG, hvor burde nogen gi hende et kursus altså.. Jeg så også afsnittet på NUtv igår...

Anmeld

23. maj 2010

Miss.Sunshine

BlyViol skriver:

heller ik mig... synes den episode beviser at hun er "sluppet" for tidlig fri fra mødrehjemmet... 

Må lige kommentere det tøj hun går i  OMG, hvor burde nogen gi hende et kursus altså.. Jeg så også afsnittet på NUtv igår...

Ja netop, hun kom alt for tidligt hjem. Og jeg brød mig så allerede ikke om hende mens hun var gravid. Syntes hun talte frygteligt til bla. hendes mor.

Anmeld

23. maj 2010

Vidunderligeunger

Miss.Sunshine skriver:

Ja netop, hun kom alt for tidligt hjem. Og jeg brød mig så allerede ikke om hende mens hun var gravid. Syntes hun talte frygteligt til bla. hendes mor.

ja!! hendes mor fik nogle ture af og til... Men hendes alder (eller umodenhed) gør jo nok også at hun ikke VED hvordan man opfører sig som mor, og som gravid. Og idet jeg selv kun er 20 år, synes jeg godt jeg må skrive sådan  

Hun står også på et tidspunkt på en færge og ryger, samtidig med hun snakker i mobil OG holder datteren  - utrooolig nærværende må man sige?

Anmeld

23. maj 2010

Miss.Sunshine

BlyViol skriver:

ja!! hendes mor fik nogle ture af og til... Men hendes alder (eller umodenhed) gør jo nok også at hun ikke VED hvordan man opfører sig som mor, og som gravid. Og idet jeg selv kun er 20 år, synes jeg godt jeg må skrive sådan  

Hun står også på et tidspunkt på en færge og ryger, samtidig med hun snakker i mobil OG holder datteren  - utrooolig nærværende må man sige?

Ja det må man sige. Jeg syntes heller ikke hun virkede særlig interesseret i datteren på hospitalet,men det er måske bare mig,

Anmeld

23. maj 2010

Vidunderligeunger

Miss.Sunshine skriver:

Ja det må man sige. Jeg syntes heller ikke hun virkede særlig interesseret i datteren på hospitalet,men det er måske bare mig,

det kan jeg ikke huske, men hun har aldrig været så god til at sætte sin egne behov EFTER datterens... desværre...

Anmeld

23. maj 2010

Pige2009

Miss.Sunshine skriver:

Så lige klip fra næste afsnit af DUM,og hende Hannah holder fest mens datteren ligger inde ved siden af. Og hun udtaler at "jeg håber da ikke hun vågner,for jeg bliver rimelig meget beruset"

Er jeg den eneste der syntes hun er dybt uansvarlig???

Det taler vist for sig selv....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.