Dum-man drikker sguda ikke med barnet sovende ved siden af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Millesmammi

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Shibby

Nope. Det er ikke ånssvagt. Det er iscenesat.. jeg er blevet bedt om at ligge reklamer sammen-hvilket ikke er normalt for mig   Det var et lalleeksempel,men jeg plejer never ever at stå og glo reklamer og ligge dem pænt i orden! Jeg havde bare vasket op i forvejen og noget skulle jeg lissom lave mens jeg stod i køkkenet   He..Kagebagning og graviditet.. Det er jo konklusionen på nederen hvis ikk det ligger til ens natur

Anmeld

24. maj 2010

ønskebørn74

Miss.Sunshine skriver:

Så lige klip fra næste afsnit af DUM,og hende Hannah holder fest mens datteren ligger inde ved siden af. Og hun udtaler at "jeg håber da ikke hun vågner,for jeg bliver rimelig meget beruset"

Er jeg den eneste der syntes hun er dybt uansvarlig???

Tænker hun  ikke er bange af sig... De har prøvet at tage barnet en gang... Det er nok ikke lige en socialrådgiver hun skal ønske ser programet... Skøre tøs...

Anmeld

24. maj 2010

Mamamischa

Shibby skriver:

Nope. Det er ikke ånssvagt. Det er iscenesat.. jeg er blevet bedt om at ligge reklamer sammen-hvilket ikke er normalt for mig   Det var et lalleeksempel,men jeg plejer never ever at stå og glo reklamer og ligge dem pænt i orden! Jeg havde bare vasket op i forvejen og noget skulle jeg lissom lave mens jeg stod i køkkenet   He..Kagebagning og graviditet.. Det er jo konklusionen på nederen hvis ikk det ligger til ens natur

hehe jeg kender heller INGEN der ligger reklamer iorden 

Anmeld

24. maj 2010

Kløver

Miss.Sunshine skriver:

Så lige klip fra næste afsnit af DUM,og hende Hannah holder fest mens datteren ligger inde ved siden af. Og hun udtaler at "jeg håber da ikke hun vågner,for jeg bliver rimelig meget beruset"

Nu følger jeg ikke med i DUM, men synes det jeg har har haft set og hørt, generelt virker uansvarligt, men helt ærligt, hvis man ikke kan lade være med at drikke,til de gange hvor banret måske bliver passet, skulle man måske ha tænkt sig om en ekstra gang inden man fik barnet, jeg synes ikke det viser ansvarlighed at man drikker når barnet ligger inde ved siden af, var det et enkelt glas vin elelr lignende man nød, var det noget andet, men det tyder det her jo så ikke på blev vist lidt rodet

Anmeld

24. maj 2010

june1987

Shibby skriver:

ja det er vildt åndsvagt, vi har også lavet mange iscenesat scener, bla. da vi skulle kigge på hus, der havde vi fundet et, men ville da ikke vise det til alle. og ja alt faktisk hvad vi lavede skulle være efter deres måde og når man gør det 15 gang kan man ikke altid undgå at sige et eller andet for at blive færdig nu er jeg også lidt af en person der elsker humor og en god griner, så elsker da at fyrer et eller andet af.. 

Anmeld

24. maj 2010

june1987

Miss.Sunshine skriver:

og nej jeg er enig, det gør man bare ikke !

Anmeld

24. maj 2010

Vial

Linek skriver:

ja og det samme med at skrælle kartofler. - jeg kunne sagtens hjælpe min mor med at skrælle kartofler, men det er ikke sket ret tit for at være ærlig - men når det sker er det sguda ikke i en balje henne på spisebordet - gider det bare ikke mere .

Haha - jeg tænkte netop, da jeg så jer skralde kartofler, at der godt nok var dømt lejrskole stemning oppe i det jydske med den balje på bordet...

Min veninde startede optagelser til Singleliv. Det er nøjagtig samme historie. Produktionsselskabet blev total fornærmede over, at hun hverken var biseksuel, løs på tråden, havde traumer fra barndommen eller lign.

Vi må bare konkludere at de IKKE er interesseret i at formidle et sandt billede af singler og unge mødre! Synes mange af deltagerne i begge programmer bliver latterliggjorte :-(

Anmeld

24. maj 2010

Muffinmus

en enkelt eller 2 af de mødre klarer sig RIMELIGT, resten dummer sig simpelthen gang på gang så man får helt ondt i maven. ØV ØV, og at de tilmedb fatter hat af hvad de bliver disset for..tja, man kan da håbe de snart vokser med opgaven eller at andre overtager ders børn og opdragelse og anscar.

Anmeld

24. maj 2010

Vial

june1987 skriver:

ja det er vildt åndsvagt, vi har også lavet mange iscenesat scener, bla. da vi skulle kigge på hus, der havde vi fundet et, men ville da ikke vise det til alle. og ja alt faktisk hvad vi lavede skulle være efter deres måde og når man gør det 15 gang kan man ikke altid undgå at sige et eller andet for at blive færdig nu er jeg også lidt af en person der elsker humor og en god griner, så elsker da at fyrer et eller andet af.. 

Jeg blev så træt af den musik de altid spillede, når du tonede frem på skærmen. Synes den lagde en tyk streg under at I boede LANGT ude på landet og var nogle "bondeknolde". Sådan virkede den opsætning de lavede på jer. Generede det dig aldrig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.