Dum-man drikker sguda ikke med barnet sovende ved siden af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Så lige klip fra næste afsnit af DUM,og hende Hannah holder fest mens datteren ligger inde ved siden af. Og hun udtaler at "jeg håber da ikke hun vågner,for jeg bliver rimelig meget beruset"

Er jeg den eneste der syntes hun er dybt uansvarlig???

hun har en baby sitter til stede, som ikke drikker og som passer datteren, men jeg synes nu stadig det er noget uansvarligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Ni-ko-li-ne

vingummibamse skriver:

efter min mening er der virkelig nogen steder hvor kommunen ikke gør sit arbejde ordentligt... der må da være en fra det kommunale system i dk som har lidt at sku ha sagt der ser D.U.M...

hvis jeg med sådan en stilling så sådan et afsnit ville jeg gøre alt hva der stod i min magt for at få det barn fjernet... ja undskyld bare min mening...

men ja jeg så mig allerede sur på hende i en af de afsnit hvor hun lå på sygehuset.. hovr hun heller ville ud og ryge end at amme hendes datter.... det kunne jeg simpelthen ikke klare...

det drejer sig om kroner og ører....

det er de færreste kommuner i DK der har råd til at fjerne en masse børn fra deres hjem.... så de forsøger alt andet først....

Anmeld

23. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Linek skriver:

det med at amme - der var hun færdig med at amme & pigen gav selv slip. men kan satme heller ikke forstå hvordan hun kan få sig til at drikke sig pisse fuld når pigen ligger ved siden af s:

nej. men du er ski også noget mere moden end hende:0)

hvorfor skal du egentlig ikke være med længere end et afsnit mere? (synes jeg læste det et eller andet sted....)  jeg synes det er SÅ hyggeligt at følge netop dig, din familie er SÅ hyggelig og du klarer det bare pisse godt:0)

Anmeld

23. maj 2010

Millesmammi

ka-ri-na skriver:

nej. men du er ski også noget mere moden end hende:0)

hvorfor skal du egentlig ikke være med længere end et afsnit mere? (synes jeg læste det et eller andet sted....)  jeg synes det er SÅ hyggeligt at følge netop dig, din familie er SÅ hyggelig og du klarer det bare pisse godt:0)

mange tak (:

- det er netop fordi det er enormt opstillende(:

f.eks - jeg ved ikke om du så det, men det afsnit hvor jeg skulle bage kage med min kæreste, det var noget de havde sat os til. jeg kunne aldrig nogensinde finde på at bage en kage med ham .

Anmeld

24. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Linek skriver:

mange tak (:

- det er netop fordi det er enormt opstillende(:

f.eks - jeg ved ikke om du så det, men det afsnit hvor jeg skulle bage kage med min kæreste, det var noget de havde sat os til. jeg kunne aldrig nogensinde finde på at bage en kage med ham .

hvad? havde de sat jer til det...... ej hvor snedigt..... at sætte en hormonel gravid kvinde til at bage en kage.... ja det skal sgu da gå galt på et tidspunkt... (jeg blev nemt stresset og kort for hovedet mens jeg var gravdi... hihi)

det kan jeg sgu godt forstå at du ikke gider!

Anmeld

24. maj 2010

Silvermist1

Jeg ser intet forkert i at ville holde en fest og fejre en glædelig begivenhed.

Men, jeg kunne ikke drømme om at holde en fest og drikke mig fuld, imens mine små børn ligger og sover i samme lejlighed.

For mig virker det dybt uansvarligt, også selvom hun havde en babysitter på.

Anmeld

24. maj 2010

Millesmammi

ka-ri-na skriver:

hvad? havde de sat jer til det...... ej hvor snedigt..... at sætte en hormonel gravid kvinde til at bage en kage.... ja det skal sgu da gå galt på et tidspunkt... (jeg blev nemt stresset og kort for hovedet mens jeg var gravdi... hihi)

det kan jeg sgu godt forstå at du ikke gider!

ja og det samme med at skrælle kartofler. - jeg kunne sagtens hjælpe min mor med at skrælle kartofler, men det er ikke sket ret tit for at være ærlig - men når det sker er det sguda ikke i en balje henne på spisebordet - gider det bare ikke mere .

Anmeld

24. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Linek skriver:

ja og det samme med at skrælle kartofler. - jeg kunne sagtens hjælpe min mor med at skrælle kartofler, men det er ikke sket ret tit for at være ærlig - men når det sker er det sguda ikke i en balje henne på spisebordet - gider det bare ikke mere .

vildt nok..... hvor åndssvagt!

Anmeld

24. maj 2010

Millesmammi

ka-ri-na skriver:

vildt nok..... hvor åndssvagt!

jep.

Anmeld

24. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Linek skriver:

men jeg kan så sige, at selvom de har gjort hvad de kunne for at fremstille dig negativt.... så er det ikke lykkedes;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.