Arjmen så kom dog uuuuuud!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

Sabsy

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hmm.. Jeg tror jeg havde taget imod det... For hvis det går i sig selv igen er det måske okay, når du er helt udmattet nu.. Så ville du måske ikke kunne gennemfører en fødsel??

Jeg skal ringe til dem her til aften, også skal vi finde ud af hvad der skal ske.. Men jeg er helt brugt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Bare mig..

SabrinaJuulOlsen skriver:

Jeg skal ringe til dem her til aften, også skal vi finde ud af hvad der skal ske.. Men jeg er helt brugt..

i hvertfald for, at det ikke stopper igen, men at du lige kan få et par timer og sove i, inden det går helt igang!

Held og lykke.. - Glæder mig til at hører hvad de har sagt

Anmeld

16. maj 2010

Ansemusen

~~M.Nielsen~~ skriver:

i hvertfald for, at det ikke stopper igen, men at du lige kan få et par timer og sove i, inden det går helt igang!

Held og lykke.. - Glæder mig til at hører hvad de har sagt

Noget nyt hos dig søde?

Her stadig ikke en skid, åhh!!! Og mit energiniveau falder for hver dag der går, jeg sover værre og værre om natten (nu næsten kun på ryggen, fordi armene ellers sover helt vildt), jeg kan bare ikke holde til noget som helst og begyndte sgu at tude i dag, fordi jeg føler mig TØMT for energi og føler at jeg intet kan og bare sidder og dovner i sofaen mens min søde kæreste farer rundt og ordner alt det huslige og passer på mig. Får rigtig dårlig samvittighed  Nu er det virkelig ikke sjovt mere det her!

Jeg håber du og de andre ventende tøser har det bedre

Anmeld

17. maj 2010

Ansemusen

Så hopper vi en tur til jordemor i dag! Jeg håber at hun vil undersøge mig for at se om jeg overhovedet har åbnet mig lidt. Sidst jeg blev tjekket sagde den jordemor, at hun rørte ved babys hoved. Så der må jeg næsten have været lidt åben. Men det er flere uger siden nu og der sker stadig intet. Begynder at frygte lidt at min krop ikke selv kan finde ud af at lave veer, selvom jeg godt ved at det jo er helt normalt at gå over tid her første gang!
Jeg er også spændt på at høre om hun mener jeg skal sættes igang før 42+0 pga. de gener jeg har som bliver værre og værre. Men hun synes jo nok bare jeg skal vente som alle andre utålmodige højgravide!

Melder tilbage efter omkring hvad hun siger!

Anmeld

17. maj 2010

linemus

Ih, held og lykke allesammen. Jeg kan godt forstå, I er utålmodige Hvor bliver det dejligt for jer at se jeres babyer. Så er alle (eller de fleste) graviditetsgener pludselig ovre, og I står med verdens største vidunder

Vestøv til jer alle (puuuuust).

Line

Anmeld

17. maj 2010

Mai-pigen

Ansemusen skriver:

Så passerede vi lige så stille og roligt terminsdagen onsdag og ikke en fløjtende fis er sket endnu udover menssmerter nogle dage/nætter. Igår og i dag intet.

Jeg bliver mere og mere bange for at det ender med en igangsættelse to uger over tid, hvilket jeg slet ikke føler jeg magter lige nu!

Nu vil jeg altså bare gerne ligge med min lille stjerne i armene

Tænk at kunne være SÅ utålmodig og fed up, når man VED at der max. er to uger to go

Forstår dig så udemærket godt.. Det er nu du bare vil se dit lille vidunder..

Du må igang med nogle af de fødsels igangsættende aktiviteter, og drikke hindbærblad the, eller hvad et nu er.. Selvom jeg dog ikke tror det lille myr, kommer før det passer ham/hende..

Sender dig en MASSE ve-støv...

Knus

Anmeld

17. maj 2010

2721

Håber du har fået gode nyheder hos jordemoderen

Anmeld

17. maj 2010

Ansemusen

Tak  Jeg vil ikke lave en masse for at forsøge at sætte fødslen igang. Min jordemor siger at jeg ikke får andet ud af det end at blive træt, og det er jo smadder dumt hvis jeg så pludselig får veer. SÅ jeg prøver så vidt muligt at tage den helt med ro!

Jordemoren undersøgte mig invendigt og kunne konstatere at jeg er helt lukket. Men det er helt normalt som førstegangsfødende, at man først begynder at åbne sig, når veerne kommer. Så det kunne intet sige om hvorvidt jeg når at gå i fødsel selv eller skal sættes igang.
Jeg fik tid til igangsættelsessamtale på lørdag og bliver senest sat igang i 42+0 d. 26. maj. Så max. 9 dage til lillemanden er ude, med mindre igangsættelsen ikke går som den skal og det trækker ud. Hun mente godt, at jeg vil kunne overtale dem til en tidligere igangsættelse på lørdag, hvis jeg har det rigtig skidt, hvilket jeg har allerede nu. Men vil på den anden side også SÅ gerne få mine egne veer, og derfor ser jeg om ikke jeg kan holde ud og håber på at jeg når at føde selv inden indgriben!

Drengebassen blev skudt til 3500-3600 g. Lige under gennemsnittet (gennemsnittet er 3550 g ved terminen) og helt perfekt

Anmeld

17. maj 2010

Ansemusen

Nu har jeg sådan en sviende smerte i maven indimellem og synes der kommer meget udflåd. Men er sgu sikkert bare falsk alarm igen og fordi jeg gerne vil se tegn på en forestående fødsel *suk* Nogen som har haft det sådan inden veerne gik igang?

Anmeld

17. maj 2010

Lone Jakobsen

Ansemusen skriver:

Nu har jeg sådan en sviende smerte i maven indimellem og synes der kommer meget udflåd. Men er sgu sikkert bare falsk alarm igen og fordi jeg gerne vil se tegn på en forestående fødsel *suk* Nogen som har haft det sådan inden veerne gik igang?

æv det lyder rigtigt trælst. har desværre aldrig haft det som tegn før en fødsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.