Arjmen så kom dog uuuuuud!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.986 visninger
66 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Ansemusen

Så passerede vi lige så stille og roligt terminsdagen onsdag og ikke en fløjtende fis er sket endnu udover menssmerter nogle dage/nætter. Igår og i dag intet.

Jeg bliver mere og mere bange for at det ender med en igangsættelse to uger over tid, hvilket jeg slet ikke føler jeg magter lige nu!

Nu vil jeg altså bare gerne ligge med min lille stjerne i armene

Tænk at kunne være SÅ utålmodig og fed up, når man VED at der max. er to uger to go

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Liljesilas

Det er da helt forståeligt, jeg gidder heller ikke gå over tid, når man har talt ned til terminsdatoen Jeg synes det er hårdt nu, især fordi jeg ingen barsel har, og stresser med et projekt vi skal have færdig en uge før termin. Men om man kan holde til at sidde op og skrive projekt i flere timer, nej det kan jeg ihvertfald ikke, så får jeg ondt i maven, ryggen og kvalme  Som man kan brokke sig hihi. Jeg sender dig lige en masse held og lykke med den fødsel snart går igang.

Anmeld

14. maj 2010

Ansemusen

mayapigen skriver:

Det er da helt forståeligt, jeg gidder heller ikke gå over tid, når man har talt ned til terminsdatoen Jeg synes det er hårdt nu, især fordi jeg ingen barsel har, og stresser med et projekt vi skal have færdig en uge før termin. Men om man kan holde til at sidde op og skrive projekt i flere timer, nej det kan jeg ihvertfald ikke, så får jeg ondt i maven, ryggen og kvalme  Som man kan brokke sig hihi. Jeg sender dig lige en masse held og lykke med den fødsel snart går igang.

Mange tak  Jeg håber at du føder umiddelbart efter at projektet er afleveret! Din stakkel! Det tror jeg slet ikke jeg ville kunne samle tanker omkring lige nu. De kredser nemlig ikke om andet end vores dreng!

Anmeld

14. maj 2010

oo

huhuuuuuu! jeg sender ekspres ve-støv din vej

Anmeld

14. maj 2010

dorthemus

Ha ha føler med dig og havde tænkt mig at ringe eller sms´ dig i dig....har jo selv 1½ uge til termin men er ligeså utålmodig

Har selv haft mens. smerter nogle aftener/nætter så jeg håber da, at der er ved at ske et eller andet...men stadig ingen slimprop, tegnblødning eller vandafgang

Anmeld

14. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Arrhmen du kan sgu da heller ikke blive VED med at være gravid, smukke Jeg er sikker på du føder indenfor de nærmeste dage! Nu overholdt du så smukt din plads i køren til jeg havde kælvet - nu må du godt - det er din tur!

Jeg sender dig en hel masse vestøv!!!

Kh

Rosa

Anmeld

14. maj 2010

Ansemusen

dorthemus skriver:

Ha ha føler med dig og havde tænkt mig at ringe eller sms´ dig i dig....har jo selv 1½ uge til termin men er ligeså utålmodig

Har selv haft mens. smerter nogle aftener/nætter så jeg håber da, at der er ved at ske et eller andet...men stadig ingen slimprop, tegnblødning eller vandafgang

Tak søde (og også tak Trine - håber det hjælper )!

Det er slet ikke sikkert man opdager at slimproppen går. Det er ikke en prop som sådan, men bare en god gang tynd slim/væske, og det har jeg meget af i det hele taget. Så min kan vist være gået 117 gange de sidste par uger! Langt fra alle har tegnblødning og det er kun ca. hos hver 3. kvinde at vandet går af sig selv.

Jeg har nærmest ingen plukkeveer. I hvert fald ikke mærkbare. Andet end en måske en gang om ugen eller sådan noget. Og min jordemor siger alligevel at det bare pludselig kan gå igang. Så det kan det helt sikkert også med dig  Måske du oven i købet springer køen over og kommer mig i forkøbet, hvilket selvfølgelig ville være totalt tarveligt og betyde dommedag for vores venskab  *griner*

Ej sender også masser af vestøv til dig! Knus

Anmeld

14. maj 2010

Ansemusen

Rosa skriver:

Arrhmen du kan sgu da heller ikke blive VED med at være gravid, smukke Jeg er sikker på du føder indenfor de nærmeste dage! Nu overholdt du så smukt din plads i køren til jeg havde kælvet - nu må du godt - det er din tur!

Jeg sender dig en hel masse vestøv!!!

Kh

Rosa

TarkMåske det var din accept der lige skulle til (eller noget) haha! Går og bliver mere og mere pessimistisk og tænker, at nu går jeg sikkert bare to uger over tid og skal sættes igang og så bliver det mega hårdt, fordi kroppen ikke selv er med osv. Men du var jo lige så nervøs for at skulle vente til d. 9. maj, og du fødte pludselig! Så bare fordi terminsdagen (og hvadend den så betyder) er overskredet BETYDER det jo ikke, at jeg ikke kan føde imorgen! Imorgen ville faktisk være en glimragende dag hvis du spørger mig

Anmeld

14. maj 2010

Vidunderligeunger

du får også lige alt det ve-støv jeg havde, jeg får alligevel ikke brug for det  

kan godt følge dig, selvom jeg hverken er gået over tid eller noget, så er de 11 dage til jeg skal have PKS bare de længste jeg kunne forstille mig og jeg har det endda godt, for det er 6 dage før termin...

Held og lykke med det hele og så liiige vestøvet  

Anmeld

14. maj 2010

Risen

Arh kan så godt forstå dig ! Sender dig en masse vestøv, meen du må ikke bruge det hele noget af det skal retur om et par uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.