Arjmen så kom dog uuuuuud!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

Riksen

Jeg håber at der snart sker noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Ansemusen

Riksen skriver:

Jeg håber at der snart sker noget

Tusind tak  Håber vi også!

Anmeld

18. maj 2010

2721

Ansemusen skriver:

Tusind tak  Håber vi også!

Der sker stadig intet??

Anmeld

18. maj 2010

Ansemusen

2606peanut skriver:

Der sker stadig intet??

Ikker og en ski'!!

Min lettere spirituelle veninde fra USA kom forbi i dag og masserede mine fødder mens vi snakkede om mine tanker og følelser omkring fødslen, hvor jeg skulle lukke øjnene og forestille mig noget som kunne hjælpe mig under fødslen, når det blev hårdt og jeg måske føler jeg ikke kan mere. Og derefter masserede hun maven meget let i lang tid mens hun talte til baby, som i øvrigt vågnede meget op imens.
Hun har gjort dette på 5 kvinder før, som alle efter sigende har født indenfor ca. et døgn efter at hun har gjort dette. Jeg tror ikke så meget på den slags, men håber da at det alligevel virker af uforklarlige årsager (men intet er sket endnu). Om ikke andet så blev jeg meget meget afslappet og væsken forsvandt nærmest fuldstændig fra mine ellers KÆMPE store elefantlignende fødder! SÅ det var skønt

Anmeld

19. maj 2010

isimaven

Ansemusen skriver:

Ikker og en ski'!!

Min lettere spirituelle veninde fra USA kom forbi i dag og masserede mine fødder mens vi snakkede om mine tanker og følelser omkring fødslen, hvor jeg skulle lukke øjnene og forestille mig noget som kunne hjælpe mig under fødslen, når det blev hårdt og jeg måske føler jeg ikke kan mere. Og derefter masserede hun maven meget let i lang tid mens hun talte til baby, som i øvrigt vågnede meget op imens.
Hun har gjort dette på 5 kvinder før, som alle efter sigende har født indenfor ca. et døgn efter at hun har gjort dette. Jeg tror ikke så meget på den slags, men håber da at det alligevel virker af uforklarlige årsager (men intet er sket endnu). Om ikke andet så blev jeg meget meget afslappet og væsken forsvandt nærmest fuldstændig fra mine ellers KÆMPE store elefantlignende fødder! SÅ det var skønt

og så skal du lige drikke et par liter hindbærbladete (put citron i hvis du ikke kan lide smagen)...

det er et trick jeg tror på og det udmatter dig ikke , når du nu er ude i sådanne heksekunster kan du ligeså godt gi' den hele armen hehehe

kom så med de veer 

knus

Anmeld

19. maj 2010

Ansemusen

isimaven skriver:

og så skal du lige drikke et par liter hindbærbladete (put citron i hvis du ikke kan lide smagen)...

det er et trick jeg tror på og det udmatter dig ikke , når du nu er ude i sådanne heksekunster kan du ligeså godt gi' den hele armen hehehe

kom så med de veer 

knus

Har desværre ikke været ude og investere i te eller andet  Tog egentlig bare imod min venindes tilbud om massage, fordi det jo ikke kan skade og fordi det er skønt at slappe af til! Faldt i søvn da hun var gået!

FIk lige den vildeste krampe i underlivet, værre end noget jeg har oplevet i graviditeten før. Men det var kun meget kortvarigt og stoppede så. Lillemanden var vågen og rodede rundt imens, så tænker han måske bare ramte en følsom nerve.Nu ligger han nemlig stille og der sker ingenting. Men ville nu også være lidt skræmmende hvis veerne bare startede fra ingenting til virkelig store smerter!

Anmeld

19. maj 2010

2721

Ansemusen skriver:

Ikker og en ski'!!

Om ikke andet som du selv siger var det dejlig afslappende

for at der sker noget meget meget snart

Går selv med en blanding af plukkeveer og veer som jeg sys endten skal blive til noget eller holde op

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Anse FØD NU!!! Jeg vil se billeder af din lille guldslyngel!!!

Anmeld

19. maj 2010

Riksen

Rosa skriver:

Jeg er på Rosas hold! Kom nu!!

Anmeld

19. maj 2010

Ansemusen

Rosa skriver:

Ja det siger jeg altså også!! En uge over tid burde forbydes! Nå men har jo stadig en uge endnu at løbe på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.