Arjmen så kom dog uuuuuud!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

Ikker og en ski'!!

Min lettere spirituelle veninde fra USA kom forbi i dag og masserede mine fødder mens vi snakkede om mine tanker og følelser omkring fødslen, hvor jeg skulle lukke øjnene og forestille mig noget som kunne hjælpe mig under fødslen, når det blev hårdt og jeg måske føler jeg ikke kan mere. Og derefter masserede hun maven meget let i lang tid mens hun talte til baby, som i øvrigt vågnede meget op imens.
Hun har gjort dette på 5 kvinder før, som alle efter sigende har født indenfor ca. et døgn efter at hun har gjort dette. Jeg tror ikke så meget på den slags, men håber da at det alligevel virker af uforklarlige årsager (men intet er sket endnu). Om ikke andet så blev jeg meget meget afslappet og væsken forsvandt nærmest fuldstændig fra mine ellers KÆMPE store elefantlignende fødder! SÅ det var skønt

Åhhh bare det var mig...kan du ikke sende din veninde over til mig. Mine fødder ligner også bare noget der er løgn!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Ansemusen

dorthemus skriver:

Åhhh bare det var mig...kan du ikke sende din veninde over til mig. Mine fødder ligner også bare noget der er løgn!!!

Nor sødeste Dorthe  Det er bare overhovedet ikke sjovt med revnede væskefyldte fødder, men sådan er det for mange her til sidst i graviditeten desværre! Man føler sig bare SÅ stor og kikset! Men husk at du stadig har tid endnu til at føde selv, pludselig kommer det bare

Anmeld

19. maj 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

Nor sødeste Dorthe  Det er bare overhovedet ikke sjovt med revnede væskefyldte fødder, men sådan er det for mange her til sidst i graviditeten desværre! Man føler sig bare SÅ stor og kikset! Men husk at du stadig har tid endnu til at føde selv, pludselig kommer det bare

Ja det håber jeg også...måske kommer vi til at føde samme dag

Anmeld

19. maj 2010

Ansemusen

Ja det håber jeg også...måske kommer vi til at føde samme dag

Se DET ville jo være smukt   To solstråler på samme dejlige majdag!!

Meeen så skal du altså skynde dig lidt Dorthe, jeg gider ikke vente en uge mere

Anmeld

19. maj 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

Se DET ville jo være smukt   To solstråler på samme dejlige majdag!!

Meeen så skal du altså skynde dig lidt Dorthe, jeg gider ikke vente en uge mere

Jaaaa  Håber ikke der går en uge før der sker noget med mig, men jeg tror det sgu´

Anmeld

19. maj 2010

lisbethita

Ansemusen skriver:

Så passerede vi lige så stille og roligt terminsdagen onsdag og ikke en fløjtende fis er sket endnu udover menssmerter nogle dage/nætter. Igår og i dag intet.

Jeg bliver mere og mere bange for at det ender med en igangsættelse to uger over tid, hvilket jeg slet ikke føler jeg magter lige nu!

Nu vil jeg altså bare gerne ligge med min lille stjerne i armene

Tænk at kunne være SÅ utålmodig og fed up, når man VED at der max. er to uger to go

Smiler.....hvor jeg dog husker det!!!!!

Håber babyen snart kommer!!!! Kh Lisbeth

Anmeld

19. maj 2010

Marco2

Kom nu igang 

Hep hep

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.