Ansemusen skriver:
Ej hvor underligt at de ikke vil sætte dig igang tidligere, når barnet jo ER klar og man har fundet ud af at igangsættelse i 41+0 faktisk er bedre end i 42+0. Jeg føler virkelig med dig og føler mig pludselig ikke selv så uheldig! Tænker dog, at det måske er lige lovlig ambitiøst af dig at gå op til eksamen kort efter din fødsel! Du har ikke mulighed for at udskyde dem til næste år, tage et fag eller to om eller lignende?
Jeg synes man burde forbyde, at man kan gå 14 dage over tid!! - det er jo et helvede uden lige for alle.. - formoder jeg! 
Jo det kan jeg godt, og jeg skal også tage sygeeksamen til august hvis ikke jeg får dem med.. Men jeg har gået i skole indtil for 14 dage siden, og kunne stadig hvis jeg vel og mærket "måtte" for JM. (hun mener jeg skal begynde og samle krafter, da jeg har styrtet rundt med eksamensprojekt der skulle afleveres i onsdags osv
)og så vil jeg gerne kunne afslutte alt det hele nu her, så det er overstået.. - og mange af eksamenerne er jo også forberedelse i grupper..
Ja jeg vil bare gerne have det overstået nu, så jeg ikke skal tænke på det mere... - Måske lidt naivt, men ja.. 
Anmeld