Arjmen så kom dog uuuuuud!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

Ansemusen

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, jeg føler også at prsset er lige ved at stige mig en tand for meget til hovedet..
Jeg skal selv op og trække til eksamen d. 26 maj og forsvare den den 27. og den 28 skal jeg til en anden eksamen, og så fortsætter det ellers.. Så jeg ville virkelig gerne hvis det gik i gang nu her, så jeg kunne få mine eksamener med.. Så er de overstået og jeg skal ikke op til august..

Jeg har spurgt om det ikke er grund nok til at sige, at jeg ikke skal gå for meget over tid før en igangsættelse, for det vil jo for det første jo betyde at min kæreste med sikekrhed kan være der, og for det andet at jeg ikke skal skubbe mine eksamener.. (Du ved, hvis alt går fint med den lille)...

Men nej, det er ikke grund nok.. men hallo, hvad er SÅ grund nok?! Jeg synes simpelthen det er så latterligt... Jeg ønsker jo for alt i verden ikke, at jeg skal være selv med sådan en lille en helt fra day one nærmest, hvis han ikke kan være der er det jo desværre hvad jeg skal... - Jeg har familie, venner osv, men det er jo noget andet end kæresten..

Ej hvor underligt at de ikke vil sætte dig igang tidligere, når barnet jo ER klar og man har fundet ud af at igangsættelse i 41+0 faktisk er bedre end i 42+0. Jeg føler virkelig med dig og føler mig pludselig ikke selv så uheldig! Tænker dog, at det måske er lige lovlig ambitiøst af dig at gå op til eksamen kort efter din fødsel! Du har ikke mulighed for at udskyde dem til næste år, tage et fag eller to om eller lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Bare mig..

Mini-Terp skriver:

Uhh ha kender godt den følelse.... Nu vil man bare gerne have babyen ud, nu har den jo trods alt bagt længe nok...

Jeg havde selv termin i tirsdags, så jeg er gået 3 dage over tid...

Jeg har så prøvet alt mulig for at få fødslen igang, zoneterapi, sex, masser af gå ture osv, men intet virker...

Låner dig også lidt ve støv, men beholder største delen selv..

Du får lige lidt ve-støv fra mig også...

Sjovt, som vi tre følges.. Vi må lave vores egen lille kapløb, og se hvem der kommer først

Anmeld

14. maj 2010

Ansemusen

~~M.Nielsen~~ skriver:

Du får lige lidt ve-støv fra mig også...

Sjovt, som vi tre følges.. Vi må lave vores egen lille kapløb, og se hvem der kommer først

JEEEEG vil først!!! Ej, jeg under faktisk dig det nu hvor jeg hører alt det som er forhindringer for dig! Dem har jeg trods alt ingen af. Ikke andet end at min Far har fødseldag d. 30. og jeg d. 31. Så kunne være rart ikke at føde lige oveni. Men det er jo en ligegyldig ting i sammenligning!

Anmeld

14. maj 2010

Bare mig..

Ansemusen skriver:

Ej hvor underligt at de ikke vil sætte dig igang tidligere, når barnet jo ER klar og man har fundet ud af at igangsættelse i 41+0 faktisk er bedre end i 42+0. Jeg føler virkelig med dig og føler mig pludselig ikke selv så uheldig! Tænker dog, at det måske er lige lovlig ambitiøst af dig at gå op til eksamen kort efter din fødsel! Du har ikke mulighed for at udskyde dem til næste år, tage et fag eller to om eller lignende?

Jeg synes man burde forbyde, at man kan gå 14 dage over tid!! - det er jo et helvede uden lige for alle.. - formoder jeg!

Jo det kan jeg godt, og jeg skal også tage sygeeksamen til august hvis ikke jeg får dem med.. Men jeg har gået i skole indtil for 14 dage siden, og kunne stadig hvis jeg vel og mærket "måtte" for JM. (hun mener jeg skal begynde og samle krafter, da jeg har styrtet rundt med eksamensprojekt der skulle afleveres i onsdags osv  )og så vil jeg gerne kunne afslutte alt det hele nu her, så det er overstået.. - og mange af eksamenerne er jo også forberedelse i grupper..

Ja jeg vil bare gerne have det overstået nu, så jeg ikke skal tænke på det mere... - Måske lidt naivt, men ja..

Anmeld

14. maj 2010

Bare mig..

Ansemusen skriver:

JEEEEG vil først!!! Ej, jeg under faktisk dig det nu hvor jeg hører alt det som er forhindringer for dig! Dem har jeg trods alt ingen af. Ikke andet end at min Far har fødseldag d. 30. og jeg d. 31. Så kunne være rart ikke at føde lige oveni. Men det er jo en ligegyldig ting i sammenligning!

Jeg håber vi føder samme dag alle sammen så... Eller også lige i rap af hinanden med dagene. Skal vi ikke sige, at mini-terp starter imorgen, dig søndag og min mandag? Det passer mig helt perfekt!

Arh. d. 30 og 31? - der skulle du da meget gerne have født.. -det håber jeg da i hvertfald for dig!

Anmeld

14. maj 2010

Ansemusen

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg håber vi føder samme dag alle sammen så... Eller også lige i rap af hinanden med dagene. Skal vi ikke sige, at mini-terp starter imorgen, dig søndag og min mandag? Det passer mig helt perfekt!

Arh. d. 30 og 31? - der skulle du da meget gerne have født.. -det håber jeg da i hvertfald for dig!

Ja jeg håber jeg bliver sat igang allersenest d. 26. men det er satdig ret tæt på min Fars og min fødselsdag. Vi har 5 fødselsdage i maj nu hvor vores dreng kommer. Så vi kommer da hinanden ved i familien i maj måned!!

Anmeld

14. maj 2010

Sabsy

Ansemusen skriver:

Så passerede vi lige så stille og roligt terminsdagen onsdag og ikke en fløjtende fis er sket endnu udover menssmerter nogle dage/nætter. Igår og i dag intet.

Jeg bliver mere og mere bange for at det ender med en igangsættelse to uger over tid, hvilket jeg slet ikke føler jeg magter lige nu!

Nu vil jeg altså bare gerne ligge med min lille stjerne i armene

Tænk at kunne være SÅ utålmodig og fed up, når man VED at der max. er to uger to go

JEG BYTTER GERNE BARE EN TIME!!!

Termin d. 17 maj, og har haft veer i 24 timer nu.. Jeg er ligeså meget værd som en sæk kartofler..

Der er STADIGVÆK 7 min imellem..

Anmeld

14. maj 2010

Bare mig..

Ansemusen skriver:

Ja jeg håber jeg bliver sat igang allersenest d. 26. men det er satdig ret tæt på min Fars og min fødselsdag. Vi har 5 fødselsdage i maj nu hvor vores dreng kommer. Så vi kommer da hinanden ved i familien i maj måned!!

Ja, i min familie er det også ret tæt med fødselsdagene i maj. Vi har også en 6 stykker og lillepigen oveni.. Og en del venner der har der også...

Men alene herinde, er der også en hel del, der har termin nu her.. Så det er jo bare vildt spændende lige for tiden når man logger ind...

Jeg regner også med, at jeg senest bliver sat igang d. 27. maj.. Så må jeg jo tage resten som det kommer..

Hvor mange dage må der egentlig gå, efter man er blevet sat igang

Anmeld

14. maj 2010

Bare mig..

SabrinaJuulOlsen skriver:

JEG BYTTER GERNE BARE EN TIME!!!

Termin d. 17 maj, og har haft veer i 24 timer nu.. Jeg er ligeså meget værd som en sæk kartofler..

Der er STADIGVÆK 7 min imellem..

Ej hvor surt!

Kan du ikke give mig nogen af alle dine veer?

held og lykke..

Anmeld

14. maj 2010

Sabsy

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ej hvor surt!

Kan du ikke give mig nogen af alle dine veer?

held og lykke..

Jeg kan få noget morfin, men læste et indlæg tidligere, og "hjælper" åbenbart ikke.. - Meeen nøøøøj jeg er kvæstet, to timers søvn i nat, render rastløs rundt og jaj eg har det forfærdeligt.. - Vil bare have ham nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.