Ansemusen skriver:
Åh hvor er det bare træls for dig, når du også føler det pres med at din kæreste skal rejse
Det ville ejg slet ikke magte!
Skal man altid til igangsættelsessamtale en uge over termin? For jeg er bange for hvis de først vil tage stilling til det når jeg er 42+0, for så går det jo endnu længere end de to uger!!
Jeg håber du føder meget snart! Synes det er synd at din jordemor har sagt til dig at hun troede du ville føde før tid, det gør jo at man sætter næsen op efter det! Min jordemor ville ikke sige noget, da hun sagde at man ikke kan vide det overhovedet!
Ja, jeg føler også at prsset er lige ved at stige mig en tand for meget til hovedet..
Jeg skal selv op og trække til eksamen d. 26 maj og forsvare den den 27. og den 28 skal jeg til en anden eksamen, og så fortsætter det ellers.. Så jeg ville virkelig gerne hvis det gik i gang nu her, så jeg kunne få mine eksamener med.. Så er de overstået og jeg skal ikke op til august..
Jeg har spurgt om det ikke er grund nok til at sige, at jeg ikke skal gå for meget over tid før en igangsættelse, for det vil jo for det første jo betyde at min kæreste med sikekrhed kan være der, og for det andet at jeg ikke skal skubbe mine eksamener.. (Du ved, hvis alt går fint med den lille)...
Men nej, det er ikke grund nok.. men hallo, hvad er SÅ grund nok?! Jeg synes simpelthen det er så latterligt...
Jeg ønsker jo for alt i verden ikke, at jeg skal være selv med sådan en lille en helt fra day one nærmest, hvis han ikke kan være der er det jo desværre hvad jeg skal...
- Jeg har familie, venner osv, men det er jo noget andet end kæresten..
Anmeld