Arjmen så kom dog uuuuuud!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

Tak søde (og også tak Trine - håber det hjælper )!

Det er slet ikke sikkert man opdager at slimproppen går. Det er ikke en prop som sådan, men bare en god gang tynd slim/væske, og det har jeg meget af i det hele taget. Så min kan vist være gået 117 gange de sidste par uger! Langt fra alle har tegnblødning og det er kun ca. hos hver 3. kvinde at vandet går af sig selv.

Jeg har nærmest ingen plukkeveer. I hvert fald ikke mærkbare. Andet end en måske en gang om ugen eller sådan noget. Og min jordemor siger alligevel at det bare pludselig kan gå igang. Så det kan det helt sikkert også med dig  Måske du oven i købet springer køen over og kommer mig i forkøbet, hvilket selvfølgelig ville være totalt tarveligt og betyde dommedag for vores venskab  *griner*

Ej sender også masser af vestøv til dig! Knus

Selv tak.....tror nu ikke jeg overhaler dig. Ender sgu nok med at føde på min egen fødselsdag

Det der tynde slim-noget har jeg heller ikke engang...suuuk!

Jeg glæder mig til at få en sms fra dig om, at nu er det nuuuuu...hvis altså du orker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Ansemusen

dorthemus skriver:

Selv tak.....tror nu ikke jeg overhaler dig. Ender sgu nok med at føde på min egen fødselsdag

Det der tynde slim-noget har jeg heller ikke engang...suuuk!

Jeg glæder mig til at få en sms fra dig om, at nu er det nuuuuu...hvis altså du orker

SELVFØLGELIG orker jeg da!!! Med mindre selvfølgelig at jeg er en af de heldige hvor veerne bare starter for fulde gardiner og fødslen er overstået på et par timer. Meeen det er der vist intet der taler for! Hehe

Anmeld

14. maj 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

SELVFØLGELIG orker jeg da!!! Med mindre selvfølgelig at jeg er en af de heldige hvor veerne bare starter for fulde gardiner og fødslen er overstået på et par timer. Meeen det er der vist intet der taler for! Hehe

Det tror jeg faktisk heller ikke er sjovt...sådan i virkeligheden. Tror det er bedst at kroppen kan følge med, især når det er første gang.

Anmeld

14. maj 2010

Ansemusen

dorthemus skriver:

Det tror jeg faktisk heller ikke er sjovt...sådan i virkeligheden. Tror det er bedst at kroppen kan følge med, især når det er første gang.

Ja det kan nok også blive FOR hurtigt og voldsomt! Men overdrivelse fremmer forståelsen! Tror jeg får en fødsel som min mors hvor alting gik langsomt og veerne ikke rigtigt gav noget. Hun fik vedrop.

Anmeld

14. maj 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

Ja det kan nok også blive FOR hurtigt og voldsomt! Men overdrivelse fremmer forståelsen! Tror jeg får en fødsel som min mors hvor alting gik langsomt og veerne ikke rigtigt gav noget. Hun fik vedrop.

Æv det håber jeg, at jeg slipper for...håber på, at jeg har mest mulig kontrol over situationen, men nu får vi se

Anmeld

14. maj 2010

Bare mig..

Vil bare lige sige, at jeg ved præcis hvordan du har det... Jeg havde jo termin igår, torsdag, og jeg er ved at DØ af utålmodighed.. - især fordi, at min JM havde sagt at jeg højst sandsynligt ville føde før tid, og hun skød mig til at føde omkring 14 dage før terminen.. Hmm.. Men nej.... 

Selv om jeg har en lille spinkel ide om at det sker i løbet af weekenden eller meget få dage efter, så føler jeg at igangsættelsessamtalen er lige om hjørnet.. (på torsdag) Og jeg har slet ikke lyst til at blive sat igang... - Jeg vil gerne føde så naturligt som muligt.. - Og min kæreste skal afsted d. 30 maj i 14 dage, og jeg er gået 14 dage over d. 27. Det ville jo være super træls, hvis man kommer til at sidde selv de første dage, eller hvis fædslen så ikke går igang med det samme efter igangsættelse..

Men jeg forsøger lige så forsigtigt at sende LIDT ve-støv i din retning, for jeg vil gerne lige selv beholde lidt..

Anmeld

14. maj 2010

Ansemusen

~~M.Nielsen~~ skriver:

Vil bare lige sige, at jeg ved præcis hvordan du har det... Jeg havde jo termin igår, torsdag, og jeg er ved at DØ af utålmodighed.. - især fordi, at min JM havde sagt at jeg højst sandsynligt ville føde før tid, og hun skød mig til at føde omkring 14 dage før terminen.. Hmm.. Men nej.... 

Selv om jeg har en lille spinkel ide om at det sker i løbet af weekenden eller meget få dage efter, så føler jeg at igangsættelsessamtalen er lige om hjørnet.. (på torsdag) Og jeg har slet ikke lyst til at blive sat igang... - Jeg vil gerne føde så naturligt som muligt.. - Og min kæreste skal afsted d. 30 maj i 14 dage, og jeg er gået 14 dage over d. 27. Det ville jo være super træls, hvis man kommer til at sidde selv de første dage, eller hvis fædslen så ikke går igang med det samme efter igangsættelse..

Men jeg forsøger lige så forsigtigt at sende LIDT ve-støv i din retning, for jeg vil gerne lige selv beholde lidt..

Åh hvor er det bare træls for dig, når du også føler det pres med at din kæreste skal rejse  Det ville ejg slet ikke magte!
Skal man altid til igangsættelsessamtale en uge over termin? For jeg er bange for hvis de først vil tage stilling til det når jeg er 42+0, for så går det jo endnu længere end de to uger!!

Jeg håber du føder meget snart! Synes det er synd at din jordemor har sagt til dig at hun troede du ville føde før tid, det gør jo at man sætter næsen op efter det! Min jordemor ville ikke sige noget, da hun sagde at man ikke kan vide det overhovedet!

Anmeld

14. maj 2010

Bom

Uhh ha kender godt den følelse.... Nu vil man bare gerne have babyen ud, nu har den jo trods alt bagt længe nok...

Jeg havde selv termin i tirsdags, så jeg er gået 3 dage over tid...

Jeg har så prøvet alt mulig for at få fødslen igang, zoneterapi, sex, masser af gå ture osv, men intet virker...

Låner dig også lidt ve støv, men beholder største delen selv..

Anmeld

14. maj 2010

Bare mig..

Ansemusen skriver:

Åh hvor er det bare træls for dig, når du også føler det pres med at din kæreste skal rejse  Det ville ejg slet ikke magte!
Skal man altid til igangsættelsessamtale en uge over termin? For jeg er bange for hvis de først vil tage stilling til det når jeg er 42+0, for så går det jo endnu længere end de to uger!!

Jeg håber du føder meget snart! Synes det er synd at din jordemor har sagt til dig at hun troede du ville føde før tid, det gør jo at man sætter næsen op efter det! Min jordemor ville ikke sige noget, da hun sagde at man ikke kan vide det overhovedet!

Ja, jeg føler også at prsset er lige ved at stige mig en tand for meget til hovedet..
Jeg skal selv op og trække til eksamen d. 26 maj og forsvare den den 27. og den 28 skal jeg til en anden eksamen, og så fortsætter det ellers.. Så jeg ville virkelig gerne hvis det gik i gang nu her, så jeg kunne få mine eksamener med.. Så er de overstået og jeg skal ikke op til august..

Jeg har spurgt om det ikke er grund nok til at sige, at jeg ikke skal gå for meget over tid før en igangsættelse, for det vil jo for det første jo betyde at min kæreste med sikekrhed kan være der, og for det andet at jeg ikke skal skubbe mine eksamener.. (Du ved, hvis alt går fint med den lille)...

Men nej, det er ikke grund nok.. men hallo, hvad er SÅ grund nok?! Jeg synes simpelthen det er så latterligt... Jeg ønsker jo for alt i verden ikke, at jeg skal være selv med sådan en lille en helt fra day one nærmest, hvis han ikke kan være der er det jo desværre hvad jeg skal... - Jeg har familie, venner osv, men det er jo noget andet end kæresten..

Anmeld

14. maj 2010

Bare mig..

- Jeg ved ikke om det er sådan det altid er, at man skal til sådan en samtale 41+0, men det var min JM der gav mig tiden da jeg var 39+0.. Men det tror jeg da altid de gør..

Har du ikke fået en tid til JM? - Det er vidst der den samtale foregår.. - I hvertfald her..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.