Arjmen så kom dog uuuuuud!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

MM1987

Hej...

Håber snart du får lillemanden ud.

Jeg er sikker på det kommer lige pludselig, og sikkert ubelejeligt

Ve-støv afsted til dig...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Ansemusen

SabrinaJuulOlsen skriver:

Jeg kan få noget morfin, men læste et indlæg tidligere, og "hjælper" åbenbart ikke.. - Meeen nøøøøj jeg er kvæstet, to timers søvn i nat, render rastløs rundt og jaj eg har det forfærdeligt.. - Vil bare have ham nu

Jeg tror altså at morfin hjælper på nogen! Det er jo virkelig individuelt hvordan det hele opleves omkring en fødsel. Så hvis du føler dig for kvæstet var det måske en idé? Eller du kan måske få lov til at komme ind på hospitalet og få en epiduralblokade? De må jo vide hvor træt du er efterhånden!

Anmeld

14. maj 2010

Ansemusen

Mia Maia skriver:

Hej...

Håber snart du får lillemanden ud.

Jeg er sikker på det kommer lige pludselig, og sikkert ubelejeligt

Ve-støv afsted til dig...

Knus

På nuværende tidspunkt er der ikke er ubelejeligt et  Jeg har ingen vigtige planer, så han kan bare komme an!!

Anmeld

14. maj 2010

Ansemusen

Mini-Terp skriver:

Uhh ha kender godt den følelse.... Nu vil man bare gerne have babyen ud, nu har den jo trods alt bagt længe nok...

Jeg havde selv termin i tirsdags, så jeg er gået 3 dage over tid...

Jeg har så prøvet alt mulig for at få fødslen igang, zoneterapi, sex, masser af gå ture osv, men intet virker...

Låner dig også lidt ve støv, men beholder største delen selv..

Jeg håber du også snart brister og at vi alle kan få vores små elsklinge ud!!

Anmeld

14. maj 2010

Bare mig..

Jeg kan få noget morfin, men læste et indlæg tidligere, og "hjælper" åbenbart ikke.. - Meeen nøøøøj jeg er kvæstet, to timers søvn i nat, render rastløs rundt og jaj eg har det forfærdeligt.. - Vil bare have ham nu

De kan intet gøre på sygehuset eller? altså gøre noget så der for alvor  kommer gang i det.. Det kan jo være det ender med man ikke kan klare en hel fødsel, når først man er RIGTIG igang, hvis man er ALT for træt og har været igang i mange timer.. ?

Anmeld

14. maj 2010

Sabsy

~~M.Nielsen~~ skriver:

De kan intet gøre på sygehuset eller? altså gøre noget så der for alvor  kommer gang i det.. Det kan jo være det ender med man ikke kan klare en hel fødsel, når først man er RIGTIG igang, hvis man er ALT for træt og har været igang i mange timer.. ?

Jeg er blevet tilbudt at komme op i aften og få noget, men det bliver vedm ed at sige at det kan gå i sig selv derfor gør de intet.. har det bare sådan at efter veer fra igår morges kl. 05:00 og frem til nu, så TROR jeg sku ikke de går i sig selv..

Anmeld

14. maj 2010

Liljesilas

Ansemusen skriver:

Mange tak  Jeg håber at du føder umiddelbart efter at projektet er afleveret! Din stakkel! Det tror jeg slet ikke jeg ville kunne samle tanker omkring lige nu. De kredser nemlig ikke om andet end vores dreng!

Tro mig, jeg har heller ikke andre tanker i hovedet en min dreng, så det bliver et godt projekt hehe.

Jeg tror snart du føder, tror ikke det er mange der går mere end en uge over tid.

Anmeld

14. maj 2010

monzemussen

Ihh ja forstår også jer allesammen udemærket, jeg havde termin i mandags og er såå utålmodig. og utålmodigheden blir altså bare ikke mindre når man hver dag får at vide om man ikke snart skal til at føde

Monica 40 + 4 

Anmeld

14. maj 2010

MM1987

Ansemusen skriver:

På nuværende tidspunkt er der ikke er ubelejeligt et  Jeg har ingen vigtige planer, så han kan bare komme an!!

Nej det er selvfølgelig rigtigt - men tænkte mere sådan nede i Netto eller noget

Anmeld

14. maj 2010

Bare mig..

Jeg er blevet tilbudt at komme op i aften og få noget, men det bliver vedm ed at sige at det kan gå i sig selv derfor gør de intet.. har det bare sådan at efter veer fra igår morges kl. 05:00 og frem til nu, så TROR jeg sku ikke de går i sig selv..

Hmm.. Jeg tror jeg havde taget imod det... For hvis det går i sig selv igen er det måske okay, når du er helt udmattet nu.. Så ville du måske ikke kunne gennemfører en fødsel??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.