Men hvis man nu skulle lave en liste med forholdregler, gode råd til at undgå voldtægt hvad skal der så stå på den liste.
Du har selv været ude for noget som ikke var i orden og jeg føler virkelig med dig ... Det lyder lidt som om du efterlyser ting, du kan gøre for, at sikre dig, at det aldrig sker igen og sandheden er nok, at det kan du ikke.
Jeg tænker, at en forholdsregel kunne være ikke at sætte sig ind i en bil til en fremmed mand (Der dumper jeg selv - lod en gang tre indvandrefyre, jeg ikke kendte, kører mig hjem fra byen, jeg var fuld hvilket jo ikke gør det bedre, men forklarer dog hvorfor jeg ikke tænkte klart
Nå men der skete intet ud over, at de holdt ind ved en tank og købte 20 grønne look til mig fordi jeg var løbet tør - de satte mig af ved mit hjem og kørte igen og jeg har aldrig set dem siden)
Min pointe? Jow, jeg satte mig selv i en potienlt farlig situation, men heldigvis for mig var disse unge mænd helt ufarlige og intet jeg kunne have gjort ville ændre dét faktum ...
Så vidt jeg kan forstå sker mange voldtægter i "vennelag" - hvordan skal man tage forbehold for det?? Grave sig ned, eller lade være med at have venner? = Helt sikker kan man aldrig være, men man kan da gøre ting som eksempelvis ikke gå alene hjem når det er mørkt, ikke efterlade sin drink når man er i byen, holde sig væk fra mænd (i vennekredsen) som man ikke føler sig tryg ved osv. osv.
Jeg tror at meget ondt kan undgås ved at lytte til sin mavefornemmelse ... også selvom man ikke altid kan lide hvad den fortæller eller synes det er særlig praktisk mv..
Anmeld