ville i beholde barnet hvis....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

myprincess

Ja jeg ville klart beholde det ! De kommer til at få så meget glæde ud af hinanden !

Jeg har valgt at beholde dette barn jeg bærer på nu på trods af at faderen næsten ikke er inde i billedet mere og jeg kommer til at stå som enlig mor til to - men jeg skal nok klare det min kærlighed til mine børn giver mig styrken til det <3 Jeg ville ikke vælge et barn fra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

NinaNymannMadsen

myprincess skriver:

Ja jeg ville klart beholde det ! De kommer til at få så meget glæde ud af hinanden !

Jeg har valgt at beholde dette barn jeg bærer på nu på trods af at faderen næsten ikke er inde i billedet mere og jeg kommer til at stå som enlig mor til to - men jeg skal nok klare det min kærlighed til mine børn giver mig styrken til det <3 Jeg ville ikke vælge et barn fra.

ville jeg heller ikke selv. men nu har min kæreste givet klart udtryk for at han ikke vil ha en mere nu. det skal bare fjernes hvis det står til ham

Anmeld

25. april 2010

myprincess

Betyder det ikke noget for ham hvordan du har det med det ?

Anmeld

25. april 2010

sus34

Jeg har 2 af mine drenge med 16 mdr imellem, og ja, det kan være MEGET hårdt når de er små, især hvis man er meget alene med dem, men nu hvor de er 6,5 og 8 er det helt klart en stor fornøjelse og de har meget glæde af hinanden.

Det er nok lidt ligesom fødsler... man klarer det undervejs og senere glemmer man lidt hvordan det var.  Og så bliver det bare godt.

Hilsen Susanne

Anmeld

25. april 2010

henh01

Hvis jeg blev gravid og min kæreste ikke ønskede et barn mere ville jeg aldrig overveje at beholde det. Jeg er godt nok også imod aborter og blev gravid som 18 årig hvor jeg beholdte barnet - blev alene efter et halvt år fordi faren som også var ung fik kolde fødder. Jeg ville ALDRIG vælge at få et barn hvis min kæreste ikke ønskede da, da barnet ligeså har brug for sin far og dertilhørende familie. -på trods af at være imod aborter, mener jeg det er vigtigt at barnet har begge forældre og er ønsket af begge forældre. Ja i burde have brugt beskyttelse - men det gjorde i ikke og så må man tage den derfra.

Hvis man får et barn på trods af at faren ikke ønsker det - så tror jeg sgu også forholdet er dømt til at gå i stykker. -Man burde efter min mening ikke tage en beslutning der vedrører et andet menneske så meget som et barn.

Håber da I får snakket om det og når frem til en FÆLLES beslutning, som børn burde være

Anmeld

26. april 2010

Mira0911

vil helt klart beholde det... Igen, jeres forhold køre jo ikke lige på bedste plan... Det er Jer selv der bestemmer hvordan og hvorledes...

Anmeld

26. april 2010

Karo

Astasmor skriver:

i havde en datter/søn på 10 mdr nu.

jeg står nemlig og er ikke sikker på om jeg er gravid eller om jeg ikke er. min mens er 14 dagen forsinket. har taget en test men den var negativ, men det kan jo være fordi jeg ikke danner nok HCG endnu jo hvem ved.

men altså jeg vil gerne høre hvad andre ville gøre.

som jeg har regnet lidt frem til vil min datter være hvertfald halvanden når andet barn bliver født hvis vel og mærket jeg er gravid jo...

JA.

Jeg blev gravid med min datter da min søn var 10 måneder og det har jeg bestemt ikke fortrudt.

Anmeld

26. april 2010

Muffinmus

Ja, jeg blev gravid da min søn var 10-11 mdr, havde en SA men var gravid igen 4 uger efter. Så der er 20 mdr i mellem, dvs ca 1,5 år. Og det går fint. Jo, det trak tænder ud det første halve år, men allerede  nu er de skønne bønner begge 2:-)

MEN, man skal være sig bevidst om at barn nr 2 kan tæere mere på ens parforholf end nr 1 gjorde.. Vi skændes meget mere i starten, men igen, allerede nu er det meget bedre og vi har givet plads til hinanden igen:-)

Anmeld

26. april 2010

B&J

Ja jeg ville beholde det men nu ved jeg du har store problemer med din kæreste så ville jeg nok tænke over det engang til for du skriver tit hvor hårdt i har det sammen så forstår jeg slet slet ikke hvordan du kan blive gravid med ham engang til men sådan er min mening jo bare...

Anmeld

26. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Astasmor skriver:

i havde en datter/søn på 10 mdr nu.

jeg står nemlig og er ikke sikker på om jeg er gravid eller om jeg ikke er. min mens er 14 dagen forsinket. har taget en test men den var negativ, men det kan jo være fordi jeg ikke danner nok HCG endnu jo hvem ved.

men altså jeg vil gerne høre hvad andre ville gøre.

som jeg har regnet lidt frem til vil min datter være hvertfald halvanden når andet barn bliver født hvis vel og mærket jeg er gravid jo...

Det er så svært det der... For jeg ville slet ikke kunne overskue, hverken graviditet eller barn, når jeg har et lille barn. PÅ den anden side, ville jeg ikke have 2 små børn. Har rigtig meget brug for at kunne give de små børn tid og plads...

Så jeg tror svaret må blive nej...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.