ville i beholde barnet hvis....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

Diana...

Jeps det ville vi helt sikkert. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

NinaNymannMadsen

quity skriver:

Okay, ja der er jo nogle ting der der spiller ind. Men, (det er ik for at virke som en bitch) måske i så skulle ha tænkt på prævention.

Jeg er selv alene mor til 2 indtil videre og ville gerne der ikke havde været så lang tid i mellem.  Så går du med en bekymring om om at blive alene med dem og om du kan klare det, så er mit svar selvfølgelig kan du det. Det er ikke hårdere end man selv gør det til. Det kan godt være man ik lige når at få ryddet legetøjet op hver dag, men har hygget med ungerne i stedet. Det kan også være at aftensmaden kommer til at bestå rugbrøds madder en aften fordi man ik lige gider lave andet. Og hvad så...

Håber du kan se min pointe.

ja vi burde virkelig ha brugt noget form for prævention. det ved ejg kun godt så det gør ikke noget du siger det.

okay, ja det nok helt rigtig, det ikke alt man lige kan få til at passe ind samme dag som oprydning eller madlavning. bare man hygger sig med sine børn er det vel vigtigst. og at de bliver mætte jo. men jo tror da godt jeg kan klare det, står allerede nu næsten alene da han ikke hjælper til ret meget

Anmeld

25. april 2010

BinaMor

jeg ville beholde det!!

"dårlig tidsplanlægning" er ikke grund nok til abort i mit hoved. at fjerne et liv sys jeg kræver lidt mere grund end dårlig timing og beskyttelsesforglemmelse.

men det er bare imo.

held og lykke!

Anmeld

25. april 2010

novalfrida

Ja det ville jeg....

Blev gravid igen da min ældeste lige var fyldt 1 år,og ja det hårdt til tider, så det blir det helt sikkert også hos jer...

Men så er det heller ikke værre

Anmeld

25. april 2010

Lone Jakobsen

N&J skriver:

Jamen Nutche, du er også mit store forbillede, skulle jeg står i en de situation en anden gang, troede jo en kort overgang jeg var blevet gravid igen med Nikitas far, og ja det var nogle lange mdr. til tros f0or negative teste.. tror også jeg kom frem til dengang at selvfølgelig kan man det.. 

man finder nogen gange uanede resourcer frem  

Anmeld

25. april 2010

NinaNymannMadsen

gabriellasmor skriver:

jeg ville beholde det!!

"dårlig tidsplanlægning" er ikke grund nok til abort i mit hoved. at fjerne et liv sys jeg kræver lidt mere grund end dårlig timing og beskyttelsesforglemmelse.

men det er bare imo.

held og lykke!

jeg vil også gerne beholde det men skal jo også blive enig med kæresten og han ved ikke om han vil. for hvad nu hvis vi ikk har råd til det.

jeg mener at skal man vente til man har råd til at få børn får man dem aldrig for hvornår har man råd til det, børn er bare noget man tager jeg råd til mener jeg...

Anmeld

25. april 2010

NinaNymannMadsen

novalfrida skriver:

Ja det ville jeg....

Blev gravid igen da min ældeste lige var fyldt 1 år,og ja det hårdt til tider, så det blir det helt sikkert også hos jer...

Men så er det heller ikke værre

nej okay. og hun vil da sikkert nyde godt af at der er en at lege med når det er. ved hun keder sig her hjemme nogen gange selvom jeg leger med hende jo, men det jo ikke det samme som at ha et andet barn at lege med. hun elsker derfor at være i dagpleje. det kan man se på hende

Anmeld

25. april 2010

quity

Prøv at læse dine egne kommentare igennem, så er jeg sikker på du finder svaret på dit spørgsmål

Anmeld

25. april 2010

BinaMor

Astasmor skriver:

jeg vil også gerne beholde det men skal jo også blive enig med kæresten og han ved ikke om han vil. for hvad nu hvis vi ikk har råd til det.

jeg mener at skal man vente til man har råd til at få børn får man dem aldrig for hvornår har man råd til det, børn er bare noget man tager jeg råd til mener jeg...

her i danmark har man altid råd til at få børn. hvis man ikke forventer at barnevognen hedder emmajunga osv.

nr 2 kan arve meget tøj af den anden osv. man kan gå efter at amme og spare på mme.. der er mange ting man kan gøre økonomisk

. eller man kan vælge at gøre.

men det er også fordi jeg (bemærk IMO) har det så svært med aborter når det ikke omhandler 11 årige gravide piger... såå.. det er ski svært for mig at råde.

Anmeld

25. april 2010

NinaNymannMadsen

gabriellasmor skriver:

her i danmark har man altid råd til at få børn. hvis man ikke forventer at barnevognen hedder emmajunga osv.

nr 2 kan arve meget tøj af den anden osv. man kan gå efter at amme og spare på mme.. der er mange ting man kan gøre økonomisk

. eller man kan vælge at gøre.

men det er også fordi jeg (bemærk IMO) har det så svært med aborter når det ikke omhandler 11 årige gravide piger... såå.. det er ski svært for mig at råde.

ja der er mange ting kan kan gøre for at tage sig råd... har bude klapvogn og barnevogn og 2 lifte hjemme i forvejen så det jo ikke det der kommer til at mangle. og skulle det gå hen at blive en pige mere(hvis der er noget jo) så har jeg alt muligt tøj. ellers har jeg en svigerinde der har 3 drenge. så mon ikke hun har en masse drenge tøj også jo.

vil amme so meget jeg nu kan, ammer stadig min datter dog kommer der næsten ingen ting nu og det er kun når hun er meget pyller.

jeg har det også selv svært med at skulle få en abort men tror jeg ikke min kæreste forstår og for den sags skyld heller ikke hans mor hvertfald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.