gabriellasmor skriver:
her i danmark har man altid råd til at få børn. hvis man ikke forventer at barnevognen hedder emmajunga osv.
nr 2 kan arve meget tøj af den anden osv. man kan gå efter at amme og spare på mme.. der er mange ting man kan gøre økonomisk
. eller man kan vælge at gøre.
men det er også fordi jeg (bemærk IMO) har det så svært med aborter når det ikke omhandler 11 årige gravide piger... såå.. det er ski svært for mig at råde.

ja der er mange ting kan kan gøre for at tage sig råd... har bude klapvogn og barnevogn og 2 lifte hjemme i forvejen så det jo ikke det der kommer til at mangle. og skulle det gå hen at blive en pige mere(hvis der er noget jo) så har jeg alt muligt tøj. ellers har jeg en svigerinde der har 3 drenge. så mon ikke hun har en masse drenge tøj også jo.
vil amme so meget jeg nu kan, ammer stadig min datter dog kommer der næsten ingen ting nu og det er kun når hun er meget pyller.
jeg har det også selv svært med at skulle få en abort men tror jeg ikke min kæreste forstår og for den sags skyld heller ikke hans mor hvertfald.
Anmeld