ville i beholde barnet hvis....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

henh01

Bliver simpelthen nødt til at spørge dig hvordan du ville have det hvis et andet menneske tog en beslutning der ville vedrører dig resten af livet???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Tvillingemor80

ja jeg ville beholde det..

Anmeld

26. april 2010

NinaNymannMadsen

henh01 skriver:

Bliver simpelthen nødt til at spørge dig hvordan du ville have det hvis et andet menneske tog en beslutning der ville vedrører dig resten af livet???

det ville jeg ha det rigtig dårligt med...

grunden til jeg spørg her inde er for at se om der er andre der har det ligesom mig og ikke ville kunne vælge et barn fra.

Anmeld

26. april 2010

henh01

Okay. Jeg ville nemlig heller ikke synes det var særlig fedt at en anden kunne tage en beslutning der kom til at vedrøre mig.

Du ved at du kommer til at stå alene med to børn - hvilket af natur ikke er det optimale for børnene. Jeg har selv stået alene med et og jeg lover dig for det ikke er sjovt.

Anmeld

26. april 2010

Sommerfuglelarven

I min egen situation, så ville jeg klart beholde barnet uanset hvornår jeg blev gravid!

Men i din situation, så ville jeg nok ikke beholde det - hvis altså jeres forhold er som du beskriver det.

Anmeld

26. april 2010

myprincess

Jeg står også alene med et barn, snart to og for os fungere hverdagene godt Vi hygger os sammen og så hårdt synes jeg slet ikke det er. Det handler nok også om ens egen indstilling til det Så det behøves altså ikke kun være dårligt

Jeg synes bare ikke man behøves at give andre folk dårlig samvitighed fordi de vælger et barn hvor faderen er imod det, lig så vel som jeg ikke skriver noget dårligt om abort selvom jeg er imod det

Anmeld

26. april 2010

NinaNymannMadsen

myprincess skriver:

Jeg synes overhovedet ikke at man er egoistisk hvis man vælger at få et barn uden faderens samtykke jeg synes derimod man tænker på barnets ret til et liv Lige så meget som det er egoistisk af moderes ligeså egoistisk er det af faderen der nægter sit eget barn. Synes jeg

kan kun give dig ret der...

det er egoistisk at vælge at barnet ikke skal have lov at få et liv lige så meget som det er egoistisk at give barnet et liv jo...

Anmeld

26. april 2010

Lullaby

Nope. Har set min svigerinde med sådan 2 små og jeg ville ikke gøre det..

Anmeld

26. april 2010

june1987

nu har jeg to piger hvor der er 18 mrd imellem. 

og jeg ville ikke gøre det igen, da jeg synes det er hårdt og gerne vil give det enklte barn så meget opmærksomhed som overhovedet mulig 

Anmeld

26. april 2010

RGN

Profilbillede for RGN
henh01 skriver:

Okay. Jeg ville nemlig heller ikke synes det var særlig fedt at en anden kunne tage en beslutning der kom til at vedrøre mig.

Du ved at du kommer til at stå alene med to børn - hvilket af natur ikke er det optimale for børnene. Jeg har selv stået alene med et og jeg lover dig for det ikke er sjovt.

TS har selv skrevet, at de ikke har brugt beskyttelse. Så skal han jo ikke komme og pive bagefter hvis hun er blevet gravid.

Selvfølgelig er det aldrig fedt for manden hvis en kvinde vælger at beholde barnet og han er imod.

Omvendt set er det heller ikke fedt for kvinden at skulle leve med at have frataget sit ufødte barn livet. (Hvis det er hvad man føler man gør). Det kan blive langt mere traumatisk end for faren der ikke ønsker barnet.

Er man ikke enig i sådan en sag vil der altid være en taber desværre.

Og så vil jeg lige tilføje, at jeg er alene med min søn på 5 mdr og jeg synes det er skønt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.